Volkswagen
Volkswagen Touareg
1499 гласа 130
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (130)

Интересно защо са го направили този модел малко по-нисък от своя предшественик. Аз съм на мнение, че колкото по-висок - толкова по добре. Това решение не мога да го разбера.
#1 | от empty world | 14.09.2012 | 09:12
Един приятел го шофира също на тест драйв. Той обича разкото ускорение, което да го залепя на седалката - тук нямаше подобно нещо.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:10
Аз карах един, който е на малко повече от година - няма да ти казвам предницата в какво състояния - оня изобщо не я закарал в сервиза, че нямал време...Боже...
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:31
Оле, сигурно е превъзходно това на тест драйв. То, че няма пари да си го купя това е ясно, ама поне малко на тест драйв да го опитам би било много добра идея.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:55
Не знам, аз не бих си го купил това. Един приятел ходи да го тества, когато имаше безплатни тестове някъде и не беше останал особено с добри впечатления.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:48
Какъв ти тест драйв? И без пари да ми го дават това не го искам. После като му мине гаранцията знаеш ли колко му е скъпа поддръжката?
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:10
Не бих се качил да го карам това, ако знам, че след 1-2 години това ще е правено в Китай - просто няма как да стане...
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:34
не ме кефи тази немска марка, тарга ми е малко, иначе досега, честно казано за Туарега съм чувал само хубави работи
#2 | от трендафил въжарски | 14.09.2012 | 11:40
Аз съм го карал това на тестдрайв преди време. Не е кой знае какво, на фона на Ленд Круузъра например. Говоря за него, защо и него съм го карал и мога да ги сравня.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 08:58
не се кефя на джипове, направеени от фолксваген, не са за джипове тази марка
#3 | от Митридат Египетски | 14.09.2012 | 12:12
Слаби са им разработктите като цяло, трудно могат да се конкурират с производители като мерцедес и БМВ например. Цените им също не са ниски.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 08:51
9.1литра на 100 километра разход, ако говорим за втората разфасофка на двигателя, който е 335 коня. Според мен разходът е доста висок за този двигател.
#4 | от empty world | 14.09.2012 | 12:51
Висок е, а иначе я спрягат като народната марка. Аз лично знам, че много бързо се чупят Touareg-те
#- | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:06
Да, ама ако говорим за разфасовката - както я наричаш ти на двигателя, в която участие взема и електромотора, то тогава средния разход пада на 7,4. Но все пак, аз не бих си купил точно този джип, има прекалено много недостатъци...
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:51
разхода е много, над 9 на сто, возията също не е нищо особено
#5 | от Летящият Честмир | 14.09.2012 | 13:58
Зависи, приятелю. Зависи от тива, дали ще използвам електромотора. Тогава комбинирания разход ти е 7,4 на 100 километра. Не трябва да се забравя обаче, че тук говорим електромотор, който през определено разстояние трябва да се зарежда.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:45
Сериозен разход за една парадирана "народна кола" - не мислиш ли? И това е среден разход - в града ще отиде на 11 на сто, а този скъпия бензин...ужас.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:05
То тука има някаква хибридна система, на бензиновия двигател специално, ама не прочетох по форумите много добри отзиви за нея. Електромотора е само 47 конски сили.
#6 | от empty world | 14.09.2012 | 14:56
Ехеее ! Стига бе! Много малко, то не си заслужава? Като гледам тежкото купе, това сигурно на дълъг път много издиша.
#- | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:03
Интересно е, че с тази хибридна система колата прави среден разход на гориво от 7.4 лира на 100 километра. То може да се движи само използвайки електромотора, ама с не повече от 50 км в час.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:39
Доколкото знам, този модел на Фолцваген е много чуплив и много несигурен. Много негативни мнения съм чувала заз него.
#7 | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:02
Аз не харесвам много този модел на Фолксваген, защото цената му според мен е прекалено висока, а и те не предлагат нужното обслужване за тези пари. Иначе трябва да избирам двигател - бензиновия 3.6 V6 FSI агрегат, с мощност 280к.с.
#8 | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:33
Скъпа е наистина! Мъжа ми реши да ми я купи без да ме пита. Като го попитах колко пари е дал ме заболя главата. След това я подарих на един дом за сираци.
#- | от добра майка | 17.09.2012 | 12:36
Има защо да не харесваш. Аз пък не обичам бензиновите двигатели. Фоклсваген са по-големи специалистин а дизеловите агрегати, а и там на ниските обороти имаш добър въртящ момент.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:29
Това не е кола, а конска каруца от пластмаса. Онзи ден се събирахме с приятелки и една от тях дойде с това, всички и се смяхме :)
#9 | от mind games | 17.09.2012 | 12:00
За мен фолксваген от всички предложение в класацията имат едно от най-слабите окачвания, а пък цената си остава висока, пак спрямо конкурентите.
#10 | от крива вежда | 17.09.2012 | 12:38
Ама то не може хем да искаш да продаваш народни коли за всички, а да са ти толкова високи цените, а и качеството до голяма степен да не отговаря на това, която всички очакват за тия пари.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:59
След като е кръстена на индианско племе, възможно ли е тази кола да е правена от индианци? Защото мъжа ми постоянно го повтаря това когато закара Туарега на сервиз.
#11 | от вярна жена | 17.09.2012 | 12:46
Не знам, ама както се чува, че фолксваген ще ги изместват една много голяма част от производството в Китай, защото в момента строят там завод - не знам какво ще подледва от това от към качество...
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:27
Ще последва много ниско качество!
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:19
Ако наистина правят завод в Китай както се чува, приключиха си с германското. Само в Германия ще карат немско производство, тук на нас ще ни дават от Китай...нали сме изостанали...
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:31
Е това вече е грозна работа - честно казано нищо добро не съм чувала за модела. Слаба конструкция
#12 | от riba mech | 17.09.2012 | 12:52
Не бе, остави външния вид. Нали фолксваген се рекламират, че правят народни коли, съответно се предполага, че е и на народни цени. А тук това определено не е така.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:54
Абе кой и гледа външния вид - качеството на автомобила гледаме, цялостната визия на модел - на мен лично това малко ми куца, не знам за вас...
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:51
Грозна ми е тази кола на мен, плюс това са ѝ сложили прекалено висока цена за възможностите които предлага.
#13 | от черен ястреб | 17.09.2012 | 16:01
Вярно е , за това което предлага човек може да си намери много други алтернативи на значително по-ниски цени
#- | от Valar Morghulis | 17.09.2012 | 16:02
Доста повече салби елементи могат да се срещнат в окачването на тази кола, отколкото повечето от вас очакват да видят, а това според мен не е добре.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:48
Има верно някакви проблеми с окачването, като бързо износване на определни части, особено ако колата се третира на черни пътища повече.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:27
Имам един приятел работи в официален сервиз на Фолксваген. Наскоро ми сподели, че тия давали някакви проблеми по електрониката, нещо със запалването.
#14 | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:39
Аз от сервизната им работа не съм доволен, такива големи пари ми поискаха за диагностика на стария ми фолксваген, че няма да стъпя повече там.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:37
Грозноват и ръбест. Като цяло не ми харесва предницата и мисля, че има прекалено голям разход на гориво.
#15 | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:43
На моите момчета съм им казал, че който ми докара такава кола открадната и ще му отрежа ухото.
#- | от коремного мекотело | 20.09.2012 | 15:18
И на мен не ми допада много. Има доста по-добри автомобили в класа на същите пари, ако не и по-малко, които са си отвърдени в прозиводството на този клас автомобили.
#16 | от brown sugar | 18.09.2012 | 08:58
Как да ти допада. Това е най-малко безопасната кола при проведените краш тестове от всички по-сериозни фирми, които правят всъдеходи.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:28
Скъпички са им автомобилите, това определено е факт. След като свърши гаранцията започват проблемите, а в сервиза на фолксваген си е скъпичко, каквато и кола да поддържаш.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:21
Народна кола било, пък да му видиш цените. Няма да дадеш кой знае колко да си купиш някой от офроуд машините на БМВ примерно, или на Хюндай.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:06
Каква ти народна кола - навремето ги правеха народните коли. Сега тръгнали да се опитват да правят баровски коли - колко им се получава, вие сами преценете.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:16
Именно. А този модел си има своите проблеми, които се проявяват при някаква част от автомобилите, най-вече при окачването и електрониката.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:44
Моите момчета оня ден както се разхождали и решили да гепнат един Туарег. Дойдоха да ми се похвалят какво са свили. Набих ги, а Туарега е на парчета. Казах им да крадат по-луксозни коли.
#17 | от коремного мекотело | 18.09.2012 | 16:59
Ееей, колко професионално си се избазикал. Фолсвагена трябва да му свалят разхода според мен, тогава ще си заслужава малко повече.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:41
Това не е бъзик бе, Стойка, а самата истина! Можеш да питаш момчетата, единия е в болница с премазани прешлени на гръбнака.
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:19
Висок разход на гориво при бензиновите двигатели и според мен недостатъчно здраво ниво на ходовата част. Подобни проблеми не са за пренебрегване.
#18 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:25
Volkswagen само плагиатстват идеи и лежат на стари лаври. Така правят поне от 20 години, а дали не са и повече.
#19 | от отминало бъдеще | 19.09.2012 | 15:00
Истината е че преди време Volkswagen правеха наистина качествени коли във всички категории, но от много години насам не могат да създадат нищо добро. Това е така защото станах алчни, не търсят иновативни идеи,а харчат сума ти пари в реклама, която създава лъжовна представа и за да избият разхода лепват супер висока цена.
#20 | от Tereza Savova | 19.09.2012 | 15:14
Има го и този момент. И те се изучиха да въртят тарикатски номера, но хората говорят и няма как да им затвориш устата
#- | от little shock | 19.09.2012 | 15:15
До модернизацията през 2006-а отказите на бордовата електроника съвсем не са рядкост, което хвърля сянка върху имиджа на иначе УЖ сполучливия автомобил.
#- | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:48
Беше това, едно време през 90-те години на миналия век. Колко повече електроника и иновации в управлението при този прозиводител - толкова повече проблеми.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:25
Да, може би преди около 20 години правеха различни от сегашните коли, но много повече бяха харесвани и предпочитани. Това сега се промени.
#- | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:12
90-те години на миналия век нмаше да се замисля - щях да си купя тази марка, защото тогава наистина правиха народни коли, но това отдавна не е така за мен.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:41
Ето я и моята кола, маймунската кола. Тази кола освен за маймуни, за друго нищо не става.
#21 | от teniente castillo | 19.09.2012 | 16:50
Всичкото хубаво, много добре си изглежда, сигурно и много хубаво вози, ама за тази марка немско качество не бих отделил толкова голяма сума пари, без значение колко гаранция ще ми предложат.
#22 | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:24
Какво това име Volkswagen Touareg бе?! ;)) Тия базикат ли се с нас;) Честно казано нито името, нито марката ме кефят.
#23 | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:46
Абе марката си е с традиции, ама модела на мен нещо изобщо не ми допада и като екстериор, и като интериор...
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:38
Много са безидейни вече VW. Touareg е от платформата на която са базирани Alltrack и Passat. Не намирам съществени разлики между трите модела.
#- | от Vicky Angelova | 28.09.2012 | 15:44
4 по 4, ама не можеш да го качиш на много големи неравности или наклони, защото просто ще се издъни. А сервизната им база като отношение към клиентите - аз не съм доволен.
#24 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:37
Къде да го качваш? С тая слаба ходова част и електроника да вземе да те остави на някой баир..не мерси.
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:37
Слабо му е окачването, ако го караш по чукарите един месец и ще се издъни - това ти го гарантирам. А и разходът на гориво си е сериозен.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:26
Автомобил с цената на Touareg трябва да се прегледа изключително внимателно преди покупка. Макар и връх в моделната гама на Volks­wagen, всъдеходът показва някои типични слабости, които могат да костват доста. Те са свързани най-вече с немарлива поддръжка и проблеми на множеството свръх­модерни технологии, внедрени в автомобила.
#25 | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:45
Именно. Електрониката се съсипва, а това е скъпо удоволствие и от тук нататък какви проблеми може да имаш....не си заслужава.
#- | от riba mech | 24.09.2012 | 11:12
Много ясно. Я една Нивичка, че ако се счупи, да може да си купиш части
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:27
Аз ви съветвам ако ще си го купувате да го карате здраво докато е в гаранция, че каквото има, да можете да го оправите в гаранционни срок, че после е доста скъпичко.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:57
Основен и много важен минус - МНОГО скъпа подръжка. Въпреки, че доста от проблеми са отстранени като лошата електроника, окачването и ходовата част, поддръжката си остава скъпа, както и самата кола, която определено не е за всеки джоб. А дали си заслужава - според мен не.
#26 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:36
Определено за тия пари можеш да си вземеш много по-класно и доказано в производството на подобен вид автомобил, отколкото народния Фолцваген. Проблеми с електрониката все още има, повярвай ми!
#- | от riba mech | 24.09.2012 | 11:11
Да, тук много си прав. Това за българските условия не е много приемливо, особено когато му изтече гаранцията след 2-3 или 5 години.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:18
Ама то тук нямаме условия за такива автомобили. Като сложиш и че той не е срад най-качествените сред този клас....хептен..
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:13
Това на Volkswagen коли ли са. Аз бих ги нарекъл дрънкулници, които само ти тровят нервите.
#27 | от deja vu | 21.09.2012 | 18:15
Като дизайн са го докарали, но има най-отвратителните странични огледала, които освен че не са функционални, са много чупливи.
#28 | от черен ястреб | 21.09.2012 | 18:50
Всички коли на тази марка са много зле. Как пък един път не се постараха да произведат нещо качествено. Иначе им слагат едни високи до небето цени.
#29 | от velvet boots | 21.09.2012 | 18:51
Преди време бях прочел най-абсурдното заглавие , което може да съществува, че Volkswagen пусна модел с който да атакува Audi Q5, BMW X3 и Mercedes GLK. Толкова се смях.
#30 | от deja vu | 21.09.2012 | 18:53
Пълен смях наистина Volkswagen само могат да мечтаят един ден да бъдат на сегашното ниво на Ауди и Мерцедес
#- | от velvet boots | 21.09.2012 | 19:17
Ще си останат с мечтите като гледам новите им модели. Не само в SUV сегмента не са успешни, но и в другите - семейните им коли не са безопасни, същото важи за луксозните и спортните им коли.
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 09:28
Доста според мен трябва фолксваген да поработят върхи безопасността на своите автомобили, определено са нужни повече инвестиции и анализи на сигурността.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:14
То ще е било някакво поръчкото това, което си го чел. Не можем да сравняваме модели на Ауди и БМВ с този фолкваген при все, че всички имат добър външен вид.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:01
Просто си личи от далече, че Фолксваген изостава от лидерите в този клас, като БМВ, Мердецес и Ауди, които отново са германски производители.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:23
Определено са му много парите, особено за това, която накрая получаваш като своеобразен автомобилен продукт. Предпочитам някой от моделите на конкуренцията.
#31 | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:46
"своеобразен автомобилен продукт" Респектиран съм от високия стил на изказване, който имате :)
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:25
Ами много са разбира се, за тия пари ще си купя модел на друг производител с много по-добро качество и най-вече - по-здраво окачване.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:41
Купих си такава кола с една единствена цел-да я напилея с бухалката.
#32 | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:24
Пак добре че можеш да си позволиш такава кола само и само за да си излееш яда на нея. Сигурно чувството е приятно
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 09:23
Маруанката не го мисли. Играе си футбола, изкарва си паричките и хич не му е на оная работа :)
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 15:18
Откакто Аudi пуснаха серията си Q7 SUV автомобили, тя веднага е превърна в сериозна заплаха за Touareg.
#33 | от eye candy | 25.09.2012 | 09:05
На Ауди СЪВ автомобилите са много по-качествени, въпреки че и двете марки за немски и не са на по 5-10 години - при ауди има повече традиции и качество.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:11
Разбира се, че ще се превърне. Тя не е кой знае колко по-сериозна, ама поне разликата си заслужава вложението, както се казва.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:51
Touareg на пръв поглед изглежда голям по обем автомобил, но ако застане на фона а Ауди, изглежда направо нелепо.
#34 | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 09:21
Може да е немска машина, ама от известно време насам (около 10 години) продуктовата им гама загуби онази здравина, а и доброто си име според мен.
#35 | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:30
Най-вече по мое мнение проблемите им са с окачването. Слабата ходова част ги праща назад при офруод автомобилите.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:53
Каква ти продуктова гама, то не може да изкарваш модел след модел без да можеш да му намериш нужната реализация. Не опира всичко само до разработките.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:19
От десетилетия насам VW предлагат само вариации и подверсии на моделите си. Надяват се да печелят от утвърдените вече модели и не влагат идеи или ресурси в нищо ново. Това е сигнал че западат.
#- | от Vicky Angelova | 28.09.2012 | 14:51
Много скъпа кола. Не виждам защо е толкова завишена цена, това да не ти е Ланд Роувър или Мерцедес?:) Няма място за сравнение, това е все пак среден клас марка...:)
#36 | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:57
Румънците взеха, че си повярваха с тези коли на Рено.:) Сигурно за това. А няма все още за какво.
#- | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:22
Електрониката също дава проблеми при някои от машини - в един сервиз се разправяха по темата, доста неприятни неща чух.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:12
Абе много скъпи тия фолксвагени, нали бяха казали, че правят народни коли, та уж и цените им да са народни - нещо май не им се получава...
#37 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:07
Има някаква такава тенденция. През 900те години смело можем да кажем, че продаваха евтини автомобили на народни цени, но сега нещата не стоят точно по този начин.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:15
Цената им е малко висока, това е факт. Не знам защо не е помислено да се спестят някои неща, за сметка цената.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:36
Изглежда добре на външен вид - в това спор няма. Само дето си мисля, че носи да е едно 15 процента поне по-евтин. Все пак е Фолксваген, нали..
#38 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:50
Малко са 15 процента, тази кола трябва да се подарява с пълен набор от резервни части.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 15:16
Скъпи са, а цената не отговаря на качеството. Нивото на безопаснот не е особено високо, а все пак това е 4х4 и се очаква да бъда безопасен прио каране
#- | от little shock | 28.09.2012 | 16:05
Хубав екстериор има тази кола, докарали са до смея да твърдя, ама не ми харесва високата цена и не малкия среден разход на гориво, особено при бензиновите.
#39 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:13
"Хубар естеритор" - и до там бих казал. Нищо друго освен външния вид не ми допада в този кросоувър искам да ви кажа, а и цената си е висока.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:07
VW са твърде еднообразни и скучни. Предлагам им да си намета по-креативни дизайнери , че яко са зациклили през последните години .
#40 | от Vicky Angelova | 28.09.2012 | 14:43
Имат си модели, но концепцията им не ми допада нещо. Разходът примерно на този за мен е неочаквано висок, спрямо този на основните му конкуренти например.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:44
Този Touareg ми прилича на Поло само че с по-големи размери. Само развалят имиджа на останалите немски автомобили
#41 | от svetlio nikolov | 28.09.2012 | 14:46
Volkswagen само тъпчат на едно и също технологично ниво. Нищо кой знае какво не са пускали на пазар от години. Подменят дребни неща по колите и после казват че са "обновили" даден модел, а той все същият
#42 | от сашо христов | 28.09.2012 | 14:48
За тази кола знам, че много често се поврежда, налагат се да се подават искове за обезщетения , а според една статистика, която четох на скоро с този автомобил ставали най-много инцидент в сравнение с другите от 4х4 нишата.
#43 | от svetlio nikolov | 28.09.2012 | 16:00
И аз това съм го чувал, но не знам колко е вярно. И все пак има приятел който кара такъв джип и не е много доволен.
#- | от little shock | 28.09.2012 | 16:01
Тя първите няколко години така или иначе е в гаранция, отделно дето трябва нали каско да си правиш, но важното е друго - като свърши гаранцията какво правим...
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:31
Как да си го купя този фоклсваген, като са му доста паричките според мен, на фона на това, което в крайна сметка получаваш като качество.
#44 | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:08
Не не, фолкваген никога повече. Достатъчно съм си патил с техни модели. Ако свалят цената с 6-7 бона може и да се замисля, но при тази цена - не.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:22
Аз съм карал фолксваген - всяка години по 1-2 пъти съм при майстор за окачване. Не знам - самата ходова част ли е слаба, пътищата ли не ни стават..
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:02
Никак не съм фен на марката, въпреки че у нас се кара сякаш най-много. Общо взето качеството много падна. А тук говорим за висока цена и солена поддръжка.
#45 | от Lana Rey | 02.10.2012 | 15:05
Тя визията може да е много голяма, но това нищо не означава за онова, което в крайна сметка се крие под капака на колата, а в края на краищата това е най-важното според мен.
#46 | от подут венец | 04.10.2012 | 09:34
Много е скъп и отдавна не мога да се съглася, че може да мина за народна кола. Хюндайчето в тази класация много повече минава за народна кола, защото е по-евтино.
#47 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:19
СУВ автомобилите на Хюндай са класи над този модел на Фолксваген. Аз предпочитан южнокорейците пред тази немска марка
#- | от Vicky Angelova | 11.10.2012 | 13:37
Колата има добър външен вид - безспорно, но аз имам опрделени резерви към сервизната им база, към лизинговите условия. Не бих заложил тук...
#48 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:27
Ама остави този външен вид - външен вид не определя колата. Важно е какви са му показателите, а аз от това, което прочетох изобщо не съм доволен.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 08:51
Много са му парите на немската машина. Да постегнат малко електрониката и ходовата част и може и да се засмиля, ама не виждам как ще стане просто.
#49 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:33
Определено това е кола, която не си заслужава парите, издръжката е скъпа, често се чупела, имало проблеми с електрониката.
#50 | от Soul Food | 10.10.2012 | 10:50
Добра визия, ама като цяло на мен ми е малко скъпо като цена, тона това, което видях за какви пари се предлага. Доста са му парите.
#51 | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 08:47
Имаше времена когато колите на Фолксваген бяха сред най-продаваните, но май останаха далече в миналата. За компанията отдавна си отиде "златният век".
#52 | от Vicky Angelova | 11.10.2012 | 13:35
Колкото и да се стараят от Volkswagen никога няма да надминат своите най-големи конкуренти General Motors и Toyota.
#53 | от Mighty Quinn | 12.10.2012 | 13:49
Резултати | Архив