UAZ
UAZ Hunter
250 гласа 108
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (108)

Важен момент е да се спомене, че тук има и много западни части, ако мога така да се изразя. Давам за пример съединителят, който е LUK и от внос от Чехия.
#1 | от Dimi Petkov | 29.09.2012 | 08:43
Да, това е разликата на новият модел от 2003-та година спрямо тези, които бяха от едно време. Тук руснаците са решили да спрат да бъдат толкова консервативни и са се доверили на части от чужбина за някои неща.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:06
Еее, явно руснаците са приключили със затвореното консервативно производство, щом за заложили на такава основна част да бъде от от външен и то западен производител.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:22
Имаме, ама все пак това си УАЗ. Като цяло е доста ъпгрейднат, но все пак мен ми се ще нещо по-комфортно и дето няма да ми разбива камъните в бъбреците.
#- | от Lana Rey | 02.10.2012 | 14:53
Спрямо онази версия, която беше атрактивна по времето на социализма, тук имаме доста промени и според мен все положителни.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:46
Внушителни технически данни. Много предимства има този модел спрямо конкурентите си, но икономичността определено не е сред тях.
#2 | от северно сияние | 29.09.2012 | 10:14
Е то в тоя клас, кой ли е толкова икономичен??:) май никой особено, освен може би Хюндая?
#- | от Анжелина ЖУЛИ | 29.09.2012 | 13:29
Само не съм сигурен, дали за предно окачване е по-добре, че са сложили пружини вместо амортесьори. Мисля, че това е едно малко остаряло решени, заради което колата тръска невъобразимо.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:00
Зависи - прижуните са по-надежни за офроуд, ама пък с тях много тръска по каманите, ама брутално тръска - рисковече да се качваш в планината.
#- | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 09:33
Пружините може и да са по-надежни от тази гледна точка, ама дискомфортът при шофиране по неравни местностни си е го има и не е малък.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:42
Слагайте газ и се небойте от разхода на гориво. Никъде не пише, че не трябва да му се слага газ. Така, че няма какво да ви притеснява според мен.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:16
Така е. По-притеснителни са повредите, които могат да възникнат. За тази кола са нужни здрави нерви.
#- | от Хорхе Ринков | 04.10.2012 | 11:53
Да, това с газовата уретба си е едно много добро решение според мен. Ако трябв да бъда честен - това ще спести доста пари, особено при този модел, който прави по-голям разход.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:15
Като характеристики за мен не е кой знае какво, но всичко до прави неговата простота и страхотното окачване, което притежава.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:31
Познавам един който кара UAZ Patriot . Той казва че колата не се различава много от UAZ Hunter. И двата SUV модела са разточителни откъм разход на гориво, включително и версиите им с дизелов двигател.
#3 | от Mighty Quinn | 29.09.2012 | 10:17
Аз за пръв път чувам и двата модела, да ти кажа:) Но ме впечатлиха!
#- | от Анжелина ЖУЛИ | 29.09.2012 | 13:29
Ти като се качиш в планината горе, последното нещо за което си мислиш, е колко ти е сериозен разхода на гориво, но си прав определено, че има разлики от Патриот-а.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 08:56
Не, той разходът не е толкова притеснителен, а и винаги можеш да му сложиш загова бутилка. По-скоро за хората, които търсят някакъв лукс в интериора ще бъдат разочаровани.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 07:51
Това е мъжки автомобил, който е идеален и за лов, и за обиколки из полето, за да си нагледаш царевицата и житото. Последното нещо, което ме интересува е комфорта.
#- | от Георги Жеков | 04.10.2012 | 11:40
Еее, то всчики всъдеходи имат малко по-висок разход, отколкото имат останалите нормални коли, и това не само заради това 4 по 4.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:22
Има различни модификации. Тази едната нее направена много за планините, по-скоро за по-равнинни местностни, ама пак е 4 по 4 де.
#- | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:25
Patriot -а е наистина сносна машина. Дори като се замисля май превъзхожда я някои отношения Hunter, но и той е с прилични характеристики.
#- | от нощен преследвач | 05.10.2012 | 16:49
Аз съм повече харесвам Хънтъра според мен. Не можем да говорим при него за някаква кой знае каква мощност, но руснаците определено са се постарали.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:14
За 7-местен автомобил, произведен през 2003 г. има сравнително добри технически параметри. при версията с бензинов агрегат се наблюдава: клиренс 210 м, обем на вместимост на багажника 210 л, ръчна скоростна кутия, мощност 128 к.с.
#4 | от wild child | 29.09.2012 | 10:24
7 местен!?Това цялата ловна дружинка може да се събере и после едно диво прасе на капака;) Много добро ловно оръжие! ;))
#- | от Анжелина ЖУЛИ | 29.09.2012 | 13:28
Да, или за тиймбилдинг! Натоварва се цялата фирма в колата и газ!
#- | от крива отвертка | 02.10.2012 | 16:20
Това за да избягаш от жена си толкова далеч и толкова високо, че да не може да те достигне. Вземаш аверита и много бира и се почвате.
#- | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:29
Сравнително нов модел, но са запазили по-голямата част от екстериора от стария, така да се каже - социалистически модел на Уазката. Успешно реализиран на пазара.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 08:51
Що трябва да ги сравняваме с новите - то това си е от едно друго време, макар и да е в ново произвосдство от 2003-та година, визията е запазена.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 07:47
Няма значение - пак си остава най-добрия афроуд автомобил според мен и изобщо няма база за сравнение с иначе луксозните останали модели.
#- | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 09:29
Най-добрият стига да не е с руска скоростна кутия, че тогава ще берете най-големите ядове.
#- | от Dobri Jotev | 04.10.2012 | 11:46
Ако тръгнеш директно по камъните да се качваш - само с това ще можеш - окачването му е повече от перфектно за мен лично.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:25
Да, това на снимката наистина новият модел, който започнаха да го произвеждат преди 9 години и много добре се представя на пазара според мен.
#- | от Петър Попов | 04.10.2012 | 09:18
идеален е да се ходи на лов и риболов - както има отдалечени язориви - страхотно е - и такъмите можеш да си сложи спокойно - място има много.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:18
УАЗКАта няма равна! Това е машината просто! ;) Гласувайте за нея!
#5 | от Vihra Chatova | 29.09.2012 | 16:18
Нали :)) Аз съм на същото мнение. По такова неравности и такива баири съм се возил с тази здрава машина, въпреки че напоследък май и те залагат малко повече на пластмасата, отколкото трябва.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 08:46
Има доста пластмаса, за съжаление. Общо взето за офроуд ще е добре до едно време, не бих си я взела за онроуд и семеен автомобил.
#- | от riba mech | 01.10.2012 | 14:29
Ами няма начин да няма пластмаса, ако иска да може да се конкурира с европейските офроуд машини, които държат цени.
#- | от Петър Попов | 04.10.2012 | 09:27
Руската машина си е руска машина, както и да я погледнеш. Може да няма кой знае какъв външен вид, но качествата ѝ на всъдеход да безспорни.
#6 | от chest slava | 01.10.2012 | 08:40
Абе никой не може да създаде по-издръжлива машите за тези офроуд трасета, това е ясно като бял ден. Това е за сметка на лукса и возията.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 07:41
Тук си много прав, Коко, аз за до издръжлива 4 по 4 машина правена някога аз не се сеща. Може да тръска при возията, обаче си е железен като цяло.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:11
Ама кой ти търси външен вид за нещо, с което ще се катериш основно по планините и няма да имаш абсолютно никакви проблеми с това, специално с тази кола.
#- | от Петър Попов | 04.10.2012 | 09:14
Много подходящ автомобил за офроуд пресечени терени! Всъщност според мен той става само за това, на онроуд няма да е така комфортен автомобил.
#7 | от riba mech | 01.10.2012 | 14:28
За вскякави местностни, особено за път с дупки - това окачване просто няма да мръдне, да го знаете това от мен, изключително надежно е.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:26
Аха, добре, защото се чудех дали може да издържи окачването! Ама щом казваш, значи ще издържи!
#- | от крива отвертка | 02.10.2012 | 16:20
8 riba mech
Този коментар е маркиран като неуместен.
Определено типичен офроуд автомобил. Не е подходящ за семейна кола или градко каране.
#9 | от malko kretenche | 01.10.2012 | 14:57
Семейна кола - в никакъв случай. Това е за местата в южна България - там по Пирин и Родопите, където иначе е почти невъзможно да се качиш с обикновена кола.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 07:36
Да бе, минало това покрай семейна кола, ама дръг път. Това е нещо много сериозно - руска машина, качва се по пътища, по които трудно могат да се качат други подобни автомобили.
#- | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 09:12
НЕ не, бъркате нещата. Това е да се качваш до онези високи родопски села в България, до които иначе човешки крак трудно може да се качи, камо ли с някаква друга кола.
#- | от Петър Попов | 04.10.2012 | 09:10
Тука гледам някой писал - семейна кола. Може да мине за такава ако цялото семейство си правите някакъв лудофроуд маршрут.
#- | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:18
Надежден автмомобил. Руснаците традиционно продължават да залагат на прожони вместо амортисьори за ходовата част. Малко повече сякаш тръска, но кой знае каква разлика няма за мен.
#10 | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 07:29
Руснаците са си закостенел мозъци те. Как можеш да продължаваш за окачване да държиш оная пружина. Според мен отдавна ѝ е минало времето.
#- | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 09:04
Напротив, руснаците отдавна не правят качествен всеходи, тъй като и те ги правят една идея по градски тип, да не говорим за масовота навлизане на евтините пласмаси в купето.
#- | от Forrest Gump | 04.10.2012 | 10:20
Чича ми кара такъв всеход и все още не е успял да изпочупи нито една пластмаса. Явно е късметлия, защото много се оплакват от окачването и скоростната кутия. Въпрос на поддръжка ако питате мен.
#- | от Vili Denz | 04.10.2012 | 11:50
Как да го счупи бе, братле - то на практика това е вечно. Има само дребни неща, които може евентуално да се наложи да смениш и това си е.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:05
Да, това е факт - пружините са много по здрави за ходовата част, но тръскането по никакъв начин не можеш да го избегнеш...
#- | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:12
"Страхотна кола" ;)) Колата е за някъде по високите места, където искаш да избягаш и да нямаш много ядове с нея ;))
#11 | от La Bicha | 02.10.2012 | 13:19
Истински ловец! Баща ми има такава кола и си ходят честно на лов с ловната дружинка, всички вътре с все прасетата дето са изгърмяли навръщане.
#12 | от Lana Rey | 02.10.2012 | 14:49
Ахах голямо приключение е настанало тогава;) Определено колата е много добра за офроуд приключения;)
#- | от Raina Knqginq | 02.10.2012 | 15:22
Ами то си е точно за офроуд трасе това нещо, в интерес на истината. На мен ми е много интересно защо са заложили на съединител от Чехия тия хора.
#- | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 08:56
На мен ми прави впечатление, че са запазили предната маска на автомобила както от едно време, а отзад и острани има някакви промени по дизайна.
#- | от Петър Попов | 04.10.2012 | 09:06
Минимални са тия промени, общо взето нищо чак толкова фрапиращо. Колата си е подходяща само за офроуд основно.
#- | от Една Българка | 04.10.2012 | 09:55
Много неща са запазили от стария модел, но дали е за добро или за лошо - вие сами трябва да си го прецените това според мен.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:07
Еее, то без предната маска пък ще си загуби като цяло идентичността. По-добре, че са взели точно това решение за изгледа отпред на колата.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:14
Това чудо не беше ли изцяло с въздушно охлаждане или само в моято глава това е останало отнякъде като информация? Някой знае ли го това?
#13 | от Pencho Gospodinov | 03.10.2012 | 08:46
пичове, това е символа на нашето минало - това минава отвсякъде, макар и да ти строши бъбреците
#14 | от Елемаг Електриков | 04.10.2012 | 08:45
Ти трябва да си доста възрастен? Сигурно си на около 55-60 години? Това ли караше когато беше младо кюрпе?
#- | от чунга чанга | 04.10.2012 | 14:10
Аз съм много доволен от всяка руска машина, до която съм се докосвал през годините. УАЗ-ките са с много добро окачване.
#15 | от Петър Попов | 04.10.2012 | 08:58
Най-вече поддръжката им е лесна, а частите са на достъпна цена, както и самата кола. Ако се направят някои подобрения, джипът става неузнаваем. Като цяло му давам положителна оценка.
#- | от Dobri Jotev | 04.10.2012 | 11:44
Има какво да се направи като подобрения според мен, само дето не знам точно - дали ще успея да оправят окачването или така ще си остане.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:48
Ако можеше да говори тази машина, можеби щеше да каже много интересни неща! Аз съм голям фен на марката, както и на всички машини.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:10
Определено това е една антика, чието място е в музея! Никой не отрича възможностите й, но все пак, нека вземат малко да наблегна ти на комфрота на пътниците?
#16 | от gogo gogov | 04.10.2012 | 10:29
Като за лов е идеален автомобилецът. Непретенциозен, достатъчно просторен, за да си метнеш глигана в него, но пък на моменти проявява инатлив характер и сам иска да си избира пътя:)
#- | от Георги Жеков | 04.10.2012 | 11:35
Човекът, който ще го има и ще го кара трябва да бъде непретенциозен за мен, защото няма кой знае какъв дизайн вътре и какви екстри.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:03
Тук няма какво да говорим за някакъв вид претенция според мен, по-скоро трябва да се обърне внимание най-вече на возиятам, която си е твърдичка.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:34
това е извънземна руска машина, минаваща отвсякъде
#17 | от Александър Никифоров | 04.10.2012 | 13:20
А дали може да мине през тебе? Ей така за пробата, да видим какво може да стане?
#- | от чунга чанга | 04.10.2012 | 14:11
Много правилно си го казал - буквално минава през всичко. Виждал съм го по такива наклони и такива камънаци да се изкачва, че да се чуди човек.
#- | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:08
това е ненормално животно
#18 | от marian dimitrov | 04.10.2012 | 16:37
дами и господа, ето ви един истински джип тип всъдеход
#19 | от milen doktorov | 05.10.2012 | 09:38
Руснаците създадоха една машина, както новата, така и старата, която десетилетия няма да може да бде стугната просто.
#20 | от otec natanail | 05.10.2012 | 13:01
Няма, така ще си стои на първото място, дори и преди мерцедес.
#- | от алисия божинова | 05.10.2012 | 16:25
Много си прав. Едно време руснаците правеха добри 4х4 машини, но като гледам последните години и те лежат на стари лаври
#- | от нощен преследвач | 05.10.2012 | 16:47
Това че моделът е малко стар не му пречи да минава по качество и мощ редица негови аналози, които излязоха на пазара преди няколко години
#21 | от нощен преследвач | 05.10.2012 | 16:45
Каквото и да излезе като аналог, тови и от някой западен завод за автомобили - няма да го докара и на половина колкото хънтъра.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:30
Ще минат десетилетия и западните производители няма да могат да направят модел, който по-такъв начин да се представя по баири с камъни, или както е по-модерно - офроуд.
#22 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 08:59
Точно така - аз съм много съгласен с това нещо. Никой не може да направи кола, с която да се катериш по жестоко пресечени местности, без да разбиеш окачването.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:09
Ами да - това окачване е от бъдещето кати издръжливост, не знам как са го постигнали, но неговият живот е изключително дълъг.
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 09:00
Комшията има същата кошница ;) Много й се кефи, ама той не се спира - лов, село, рибилов, такива места, все изискващи подобни здрави машини:)
#23 | от Suzi Quatro | 08.10.2012 | 15:04
Ахаха:) Еми тя тая кола си е точно за това - да си ходи по хобита с нея, да си вършиш работа.
#- | от riba mech | 08.10.2012 | 15:32
майтапите ли се?
#24 | от Камък Врачански | 08.10.2012 | 15:35
че тази кола съществува ли още?
#25 | от Александър Никифоров | 08.10.2012 | 19:02
абсолютен всъдеход, но не знам дали се произвежда още
#26 | от трендафил въжарски | 08.10.2012 | 19:33
Това нещо е ненадминато жанрово, ако мога така да се изразя. Аз не намирам никакви кой знае колко сериозни критики да изкажа. Е, не е нов модел, но все пак..
#27 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:26
Ами не чак толкова много, все пак това си е кола за офроуд, за по-диви неща :) Не е определено подходяща за семеен автомобил, всеки търси различното.
#- | от Soul Food | 10.10.2012 | 10:15
В общи линии където не си решил да се качиш - там не си успял да отидеш. За това возило няма невъзможни неща - старото матреал просто ;)))
#- | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 08:49
С това окачване няма кой да го бие за изкачването по пресечени местности - определено си е номер едно за мен, нищо, че е руска машина!
#- | от Пламен Панайотов | 12.10.2012 | 19:26
Руснаците създадоха една кола, която да е за абсолютно вскякави пътни и безпътни условия! Радвам се, че направиха подобрения и в момента УАЗ-ката е много добре.
#28 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:06
Ти си прав. По новите модели на УАЗ има много подобрения, които още повече повишават качествата му.
#- | от Mighty Quinn | 12.10.2012 | 14:06
С тоя "ловец" може наистина да стигнете до места добри за улво на дивече - високи и труднопрхоходими:) Определено има своите възможности.
#29 | от BornToBe Wild | 10.10.2012 | 10:55
Аз съм се возил десетки пъти на тази УАЗ-ка, когато съм придружавал приятели по време на лов. На такива места съм се качвал, че да не ви е работа ;))
#30 | от дрезгав глас | 11.10.2012 | 08:45
Кола за офроуд! Определено е здрава, но няма и грам комфрот;))
#31 | от Бони бон | 11.10.2012 | 20:42
Еми така е;) Тя е само за хора търсещи приключението и тръпката :)
#- | от Vihra Chatova | 12.10.2012 | 11:31
Важното е да е здрава и безопасна. Това че моделът не е от най-новите не ме плаши. Тъкмо ще бъде ба по-изгодна цена
#- | от Mighty Quinn | 12.10.2012 | 13:54
Уазката си е кола антика за мен. Все пак става много за офроуд преживявания, но само до тук.
#32 | от Vihra Chatova | 12.10.2012 | 11:29
Това е страхотна кола, може да е стара но е стабилна и надеждна. Подходяща е и за семейна. Може да се карата с нея децата на училище
#33 | от Mighty Quinn | 12.10.2012 | 13:45
Как бе :)) Руската машина си е една много голяма класа както и да го погледнеш! Аз съм само положителни впечатления от "Сблъсъците" си с това нещо :)
#34 | от Пламен Панайотов | 12.10.2012 | 19:19
Резултати | Архив