Porsche
Porsche Cayenne
2705 гласа 187
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (187)

Максимална скорост от цели 252 километра в час. Интересно е, че средния разход на гориво като за офриуд машина за мен си е доста нисък - само 8,3 литра на 100 километра.
#1 | от empty world | 14.09.2012 | 09:08
Хах, доста нисък е наистина :) Да не би да има някаква печатна грешка? :)
#- | от социална мрежа | 14.09.2012 | 10:12
Ами да, разходът е добър. Като му четох рекламата преди време видях, че можел да дърпа спокойно ремарке или каравана поне 3.5 тона, която ще качи разхода, то това се подразбира.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 08:57
То до преди да излезе този последен модел, Кайен притежаваше само мотора 3.0 литра, 6-цилиндъра с мощност 245 к.с. и 550 Нм въртящ момент.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:12
245 коня на мен си ми звучи много добре, стига да имаш пари да поддържаш толкова скъп автомобил - определено си заслужава сериозната инвестиция.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:32
3000 кубика за мен си е много добре да ви кажа :)) Прави впечатление и сериозния въртящ момент. От Порше отново са заложили на добра динамика.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:58
На мен и тия 245 конски сили ще са ми много добре да ти кажа. Не ми трябва повече, това да не е спорта кола, че да искаш повече коне, просто няма смисъл...
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:49
Аз съм на мнение,че на подобни кросоувъри не им трябват повече от 200-250 коня, все пак се са правени принципно за малко по-различни пътища.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:43
Да, точно така.
#- | от митко щеката | 03.10.2012 | 16:17
Такъв разход постигам извънградско. Наистина е много икономичен 8 цилиндровия дизел на Audi, който е внедрен в Porsche Cayenne.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:10
джип за гъзари,м не съм убеден в 4 по 4 качествата му
#2 | от трендафил въжарски | 14.09.2012 | 11:39
и това е за гъзария, градска гъзария
#3 | от Митридат Египетски | 14.09.2012 | 12:11
Това, че дизелът тук е много мощен, е накарало инженерите да променят малко трансмисията на автомобила. Разбира се - поставени са и по-сериозни спирачни механизми.
#4 | от empty world | 14.09.2012 | 12:50
За Порше това е нещо ново - дизелов двигател. Повечето им спортни коли са с бензинови двигатели и ще е интересно да се види какъв дизел са стъкнали.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 08:50
Дори дизел версията ен може да ме убеди в перфектната изправност на колата. Това не е типичен високопроходим автомобил за мен
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 11:32
малко бутиково изпълнение, не знам
#5 | от Летящият Честмир | 14.09.2012 | 13:57
Ами все пак е Порше, приятелю. Няма как да очакваш изпълнение тип - лада или тип Шевролет - от тия новите, измислените шевролети, дето има сума ти пластмаса по тях..
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:52
Това Порше има вариации на двигатели от 250 к..с до 520 мисля! Много мощно джипче, което определено отговаря на високия стил на марката!
#6 | от forum arbiter | 14.09.2012 | 14:18
Точно така :). Обаче ако не се лъжа най-мощния стига до 500 конски сили. Джипа е по-лек от своя предшественик и ускорява страхотно!
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:40
Един любопитен факт да добавя - С пълен резервоар - 100 литра, тази модификация на Cayenne може да измине 1200 км. без дозареждане. И може да тегли ремарке или каравана с тегло до 3.5 тона.
#7 | от empty world | 14.09.2012 | 14:57
100 литра резервоар;) Майко мила, представям си собствениците сега как се попържват на бензиностанциите!! Дано и това отмине!
#- | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 15:54
Ами, че те този тип джипове си имат големи резервоари от по 100 до 150 литра. Все пак са предвидени за места, където рядко ще видите бензиностанция, а и разходът си е малко по-голям все пак.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:46
Именно. Има много нови обаче модели, които са с намалени разходи на горивото, което ме навежда на мисълта, че вече и това е основен приоритет при избора на джип 4х4 ;)
#- | от riba mech | 17.09.2012 | 12:49
От април 2013 най-новият модел Porsche Cayenne S Diesel се очаква да бъде пуснат в продажби. Параметрите са невероятни: 4.2-литров V8 двигател, 281 к.с. мощност.
#8 | от deja vu | 14.09.2012 | 17:13
Подценил си го с 100 конски сили :). Има 386 с огромен въртящ момент, който може да тегли много тежки товари.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:11
И най-интересното е, че по заводски данни има среден разход от 8 литра на 100, което е невероятно за такъв голям и тежък автомобил.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:41
Кола от много висок ранг. Знам само че ускорява за 5.7 секунди при максимална скорост 252 км/ч.
#9 | от доплеров ефект | 14.09.2012 | 17:14
Много добре в такъв случай. Няма съмнение че и останалите характеристики са главозамайващо силни.
#- | от eye candy | 14.09.2012 | 17:31
Прави ми впечатление, че от няколко години пазарът на офроуд машини в Европа доста добре се раздвижи и такива производители като Порше - много добре са се ориентирали в новите тенденции.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:40
Ама това за офроуд ли се използва?! Аз ходя с него по моловете и на шопинг, нали нищо няма да и стане на колата?
#- | от добра майка | 17.09.2012 | 12:33
Ами да, те и затова Порше са се ориентирали да имат качествен и типично за тях луксозен автомобил точно в този въпросния клас.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:54
Има и далеч по-бързи версии, които просто искат да ухапят асфалта, че да го заболи :).
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 15:03
Тази кола ще бъде силен продължител на традицията която Мерцедес започнаха с ML63AMG и силен конкурент на BMW X5 M.
#10 | от eye candy | 14.09.2012 | 17:31
Определено немските джипове са страхотни. Ако трябва да избирам, то аз ще си взема именно такъв.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:12
Изключително добро изпълнение този път на Порше при все, че са се специализирали най-вече коли да правят. Добро впечатление прави с този 8-цилиндров, битурбо дизелов мотор.
#11 | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 07:34
Е то и това е кола?:)) Искаш да кажеш, че са специализирали по-скоро в спортните модели автомобили нали:) Не знам, за мен това е едно доста добро предложение, ако питаш за джипче.
#- | от riba mech | 17.09.2012 | 12:48
Ами да, и според мен са се специализирали в друг клас автомобили на правят, но това изобщо и по никакъв начин не им пречи да създадат този невероятен и успешен модел!
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:20
Моето любимо Кайенче, което видя отблизо един дирек. Сега е в бокса и го поправят.
#12 | от mind games | 17.09.2012 | 11:57
Не мисля, че Порше са типични производители точно на този клас коли, но определено тук доста силно им се е получило това автомобилче;) Изискан, бърз и много красив!1
#13 | от riba mech | 17.09.2012 | 12:47
Определено този модел им се е получил много добре. Въпреки, че не са традиоцанолисти в този клас, определено могат да започнат да правят страхотни джипове-чудовища! ;))
#- | от Raina Knqginq | 17.09.2012 | 13:14
Определено не са типичния производител на офроуд машини, но според мен тук са се справили повече от добре и това просто си личи като го погледнеш този кайен.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:06
Въпреки че не са типичния произозител на всъдеходи мисля, че тук са се справили много добре, щом моделът се радва на толкова много продажби.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:46
Мъжа ми подари такава кола на десетата годишнина от брака ни. Беше толкова романтично. Ключа беше в спагетите. Поръчах си друга порция, за да се наям.
#14 | от вярна жена | 17.09.2012 | 12:53
Брей, и аз искам такъв мъж да имам. Ти да не си я опропастила вече с некадърно каране? Иначе наистина да го поздрваиш мъжа си - много оригинален и стилен подарък ти е направил.
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:30
Добре се е постарал значи мъжа ти. С бившия ми съпруг също имахме такъв Cayenne, но вече не го карам аз.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:59
Много хубава кола. Жалко че е твърде скъпа за мен,. Май цената да си поръчаш е около 110 000 долара и отделно ти искат за пътни разходи и застраховка.
#15 | от черен ястреб | 17.09.2012 | 15:53
Ама ако си решил да си купуваш кажи, щото един приятел, дето вози коли, ще ходи по оня край другия месец - ще намерим място за едно Порше - ако решиш пиши...
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:01
Порще са добри, но за мен Range Rover винаги са произвеждали най-качествените SUV автомобили и бих заложил само на тях
#16 | от карибска пиратка | 17.09.2012 | 15:56
Изненадвам се че този път Порше са решили да заложат на концепцията за SUV модел с висока степен на икономичност в разхода на гориво.Впечатляващо
#17 | от задънена улица | 17.09.2012 | 15:57
Ами те сигурно са си разработили някоя системка - техните инженери са просто гениални. Разработи ли са система за по-нисък разход - наистина, браво!
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:56
Само аз ли намирам тази кола за грозновата. Имам предвид само дизайна, не твърдя че характеристиките са слаби.
#18 | от Valar Morghulis | 17.09.2012 | 15:59
Кое не ти харесва точно в дизайна? На живо автомобила определено е много лъскав и респектиращ. На мен ми харесва страшно много.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:37
Много добър автомобил наиситна. КАйена си е класика, много мощен и комфортен.
#19 | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:42
Хубавото е, че като излезе тази машина, аз очаквах като за Порше да видя една доста по-висока цена, но прозиводителите са се съобразили в крайна сметка с цени на конкурентите.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:50
Аз не знам как изобщо Порше са се хванали да правят нещо подобно като всъдеход. Ако някой преди 25 години ми го беше казал това, нямаше да повярвам.
#20 | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:44
Никой не вярваше преди да го представят. Новината се прие скептично, защото Porsche произвеждаха до тогава модели като 911 и Boxster и изведнъж, БАМ - джип. Както и да е, мина време и вече 10 години по-късно, си спечелиха уважението на останалите.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:43
Порше Кайен е много добър автомобил. Макар и марката да не е традиционалист точно в всъдеходите, мисля, че това им се е получило много добре.
#21 | от brown sugar | 18.09.2012 | 08:58
Оня ден да вземат да ми вдигнат Кайена. Побеснях. Тръгнах да я търся и я намерих. Мамицата им разплаках на всичките. Сега държа всички паяци в София.
#22 | от коремного мекотело | 18.09.2012 | 16:55
Ахаха браво бе Маргин! Кайена не трябва да го даваш за нищо - това е класна кола!
#- | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:08
Ако видя такова нещо да се случи с моя автомобил, после ще ми го лъскат по 2 пъти на ден, като ще им направя график със смени.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:55
Това ми прозвуча като изказване в стил Куката от сериала "Под Прикритие" :). Добре е да знаят, че на този автомобил не бива да се посяга изобщо.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:16
Откакто Порше започнаха да правят всъдеходи нещата вече не са същите в производството на тези автомобили. Всички гледат малко повече лукса да присъства в интериорните им решения.
#23 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:24
Е че как. Ако няма лукс, по-добре да не произвеждат коли.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:06
Порше да си кажа - много добре си се справят с направата на нещо, в което не са много големи специалисти. Извадиха една много сносна концепция за такъв всъдеход.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:45
Новите версии на Porsche Cayenne ще бъдат с нов тунинг пакет , който ще е дело на компанията JE Design.
#24 | от Tereza Savova | 19.09.2012 | 11:50
Ооо, обожавам тунинга на това ателие. Работили са с едни от най-големите и богати автомобилни производители в света - просто уникално!
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:29
Това ателие го купих преди 2 месеца и вече е мое. Накарах ги веднага да започнат да правят тунинг и за Сеати. Мамицата им аз на тях.
#- | от коремного мекотело | 20.09.2012 | 15:16
Porsche Cayenne с дизелов V8 двигател - това е колата за мен. Струва някакви си там 155 500 долара.
#25 | от little shock | 19.09.2012 | 11:52
Е, ти не гледай парите - ако толкова много си си го харесал просто си го взели на лизинг - имат много добри лизингови условия за този модел.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:40
Лизинга на един такъв джип е като лизинг на един апартамент. Страхотни са условията, няма спор.
#- | от митко щеката | 03.10.2012 | 16:17
Най-добрите като мощност и лукс SUV автомобили произвеждат само Range Rover. Склонен съм обаче да дам съгласието си и за серията Cayenne на Porsche
#26 | от отминало бъдеще | 19.09.2012 | 11:54
Не са много всъдеходите като този, при които като влезеш вътре, се озоваваш на едно много луксозно място, което те кара просто да се отпуснеш.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:42
Няма време за отпускане, защото като настъпиш педала и се удървяш много сериозно.
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:17
Доста са различни като типове Cayenne и Range Rover. И двата са луксозни, но единия е спортен, а другия по-тежък. Като проходимост си мисля, че британеца е по-добър.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:05
Не знам много за модела на Порше в този клас, дори не съм виждала у нас подобен, но определено си мисля, че е много добър.
#27 | от Бони бон | 19.09.2012 | 15:10
Аз ги засичам всеки ден. Просто не си обръщала внимание :). Много е интересен вседехода на Porsche и има невероятен звук.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:14
Кайене, мой Кайене, песен ще напиша аз за тебе! Защо те треснах в онази стена, да са е*а в тъпата глава?!
#28 | от teniente castillo | 19.09.2012 | 16:48
Порше са една много реномирана марка в производството на спортни автомобили. Тук това е нещо ново за тях - всъдеход. Мисля, че са се справили по бролянтен начин просто.
#29 | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:25
Вече 10 години се продава Cayenne, така че не е табу за тях, а нещо в което имат доста голям опит. Това все пак е второто поколение на модела.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:06
Не съм виждала такъв у нас, но определено много ми харесва. Много добро качество, бързина най-вече и комфорт.
#30 | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 14:50
Как да не си виждала? Ами ела да те повозя на моя Кайен :) Ако знаеш как меко вози...по-меко и от най-мекото.
#- | от коремного мекотело | 20.09.2012 | 15:14
Готина кола, все пак е Порше. Определено си заслужава.
#31 | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:45
Заслужава си и още как. Няма просто какво да ме спре да си го купя, след като посъбера още малко парички.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:20
Макар, че не са традиционалисти в този клас, от Порше отново са направили класен SUV, който с нищо не отстъпва на доказани лидери тук:)
#32 | от nabito oko | 20.09.2012 | 16:04
Точно така е, разбито око. Много правилно го каза. Направо ни заби в земята :)
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:05
Определено са страхотни джиповете на Porsche. Дори стария Cayenne е все още класен и предпочитам автомобил. Новия модел е вече наистина нещо уникално.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:14
Невероятно возило! Всъдеходът разполага с цели 245 конски сили, което за такъв тип автомобил си е прекалено достатъчно мисля аз.
#33 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:38
Какво значи прекалено достатъчно? Двете думи малко са ми противоположни, не мислиш ли, Стойо?
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:15
Ехее, цели 245 конски сили - това не е за вярване, ама пък всъщност - нали порше са специалисти по спортните и бързи коли - защо да не го направят и всъдехода по-як :)
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:33
Porsche Cayenne S Diesel е най-мощният дизелов модел на щутгартския автомобилен производител. Всъдеходът с V8 двигател с два турбокомпресора постига максимална мощност от 382 к.с. и въртящ момент от 850 Нм.
#34 | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:43
Също така Porsche Cayenne S Diesel разполага с отлична мощност, подходяща за теглене. Дори със закачени 3,5 тона, двигателят не се товари на 100%. Автономостта на всъдехода е подобрена – 100-литровият горивен резервоар е достатъчен за 1200 км пробег без презареждане
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:34
Спирачната система е оразмерена така, че да пасва на мощността и теглото, а спирачните апарати са боядисани в сребристо. Броните разполагат с големи въздухозаборници. Както при Cayenne Diesel, емблемите „diesel“ могат да се видят на две места отпред, а за да познаем, че е V8, трябва да прочетем надписа Cayenne S на багажника
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 12:07
Всичко е измислено до последния детайл тук. Няма как да бъде по друг начин, това си е Порше.
#- | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:45
Обожавам такива коли с дизелови агрегати, мисля, че тук говорим вече за някакво съвършенство, много добро представяне и на ниските обороти.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:43
И аз така си мисля;)) Порше определено знаят какво правят, когато става въпрос за спортни автомобили и бързина:)
#- | от Kremena kremi | 25.09.2012 | 13:18
Въртящия момент е наистина гигантски. Малко джипове могат да ускоряват и катерят баири по този начин. Наистина уникален!
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:04
Много луксозен всъдеход имаме тук в лицето на Порше Кайен! Имам приятели, а и бившия ми шеф кара такова - всички много ласкаво се изказват за този модел.
#35 | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:49
Знае какво да кара твоя шеф. Естествено този джип не е за всеки, защото подръжката му е скъпа и трябва дебел джоб за нея :).
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:18
Много здрава и стабилна машина. Мисля, че няма две мнения по въпроса:)
#36 | от riba mech | 24.09.2012 | 11:08
При това немска, което е голям плюс по отношение на техниката. Бих си го взел дори втора ръка.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:28
Последния път като я карах тази кола, толкова силна скорост развих, че се насрах.
#37 | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:05
Нужно ли беше тази информация да я споделяш с форумците?
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 11:34
Хаха посмях се от сърце :). Определено на колегата му е харесало много возилото, чак е стигнал до такъв кулминационен момент :).
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 14:01
Порше създадоха един много здрав и луксозен всъдеход в лицето на Кайен. Аз имам само много положителни впечатления от него ако трябва да бъда откровен с вас
#38 | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:38
Няма две мнения по въпроса. Автомобила е много надежден и определено може да послужи за пример пред всички останали.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:07
Дизайнът много не ми допада, но знам че техническите данни са доста добри, което може да се каже че компенсира не толкова внушителния външен вид
#39 | от eye candy | 25.09.2012 | 10:11
А на мен повече дизайнът ми допада, но не и техническите данни. По тях няма нищо впечатляващо
#- | от васко костов | 03.10.2012 | 11:28
Стилно и класно изпълнение. Харесва ми много! :) Особено интериора и външната линия на автомобила.
#40 | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:47
А на тебе кой ти е разбил окото? Да не си се бил на някой мач? Не е хубаво да се правят такива неща.
#- | от чунга чанга | 04.10.2012 | 14:47
Удариха много сериозно конкуренцията Porsche с новия Cayenne. Направен е наистина безкомпромисно и е по-добър като усещане от стария модел на марката.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:09
Определено е един от най-добрите модели правени някога. Porsche е един невероятен производител на автомобили и с този модел го доказват.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:39
Изключително изпълнение на Порше. Заложено е отново на бързина, сигурност и лукс!
#41 | от Raina Knqginq | 25.09.2012 | 14:02
Правилно сте отбелязали. Порше винаги са синомин на бързина и мошност
#- | от dream on | 03.10.2012 | 11:38
Няма никакъв компромис в представянето на джипа. Много е добър във всяка една ситуация. Никакъв проблем няма да имате, а само ще се наслаждавате на лукса, комфорта и мощния двигател.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:01
От Порше направиха една наистиан добра кола, отново е лусквозна, както всичките им автомобили, въпреки че този път е в различен клас от обикновено.
#42 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:36
Не е една, а поредната :). Общо взето нямат слаб модел и се развиват много добре. Нищо чудно да ударят сериозно Ауди в доста класове през следващите години.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:52
Техниката е от най-високо ниво. Двигателите са мощни и се задоволяват с по-малък разход на гориво.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:46
Здрава и бърза кола! Много добро окачване, страхотен интериор.
#43 | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:27
Вътре има и компютър, хладилник, тостер, миялна машина, пералня и съдомиялна машина. Много екстри, само в един автомобил.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 14:06
Поршето е много добро! Кайнеа е една от най-известните модели на марката:) Не случайно!
#44 | от Една Българка | 26.09.2012 | 20:02
Даже и баба ми я знае, защото като стане тъмно, тя излиза с Кайена и на селския площад върти като отървана.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 14:01
Ти страшна баба си имал Захари :). Представям си я как запрята забрадката и започва да го върти волана с вещи намеси :).
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:51
Макар, че за мен не е много силен конкурент в този клас специално, не може да се отрече стилното и здраво констриране на Кайена:)
#45 | от Изабела Белла | 27.09.2012 | 11:36
Стилни са, но има много по-добри модели при конкурентите марки пак от същия клас 4х4
#- | от васко костов | 03.10.2012 | 11:26
За мен е един от лидерите в този клас и задава темпото пред останалите, които се опитват да го следват :).
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:29
Това порше изглежда просто внушително. То следва традициите на всичките останли коли на Порше - луксозното возене е гарантирано от този производител.
#46 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:16
То е част от този джип, няма как иначе, защото неговото предназначение е насочено предимно за улиците и пътищата, а не толкова за извън пътя.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 17:44
"There is not substitute" са казали от Porsche. Така като гледам мотото им е актуално дори до ден днешен.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 15:01
Приличен автомобил от клас 4х4. Има каво оше да се желае, но като общи впечатления колата е супер
#47 | от erik adams | 27.09.2012 | 14:53
Техническите параметри не са много убедителни и на фона на големи играчи като Ленд Роувър и Тойота с Лендкруизер има шанс да загуби битката
#48 | от васко костов | 27.09.2012 | 14:59
Никак не са убедителни даже. Смея да твърдя че 4х4 моделите на Грейт Уол дори превъзхождат Cayenne, колко и да е учудващо за някои
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 11:29
Интересно и доста смело изказване. Обоснови се в кое по-точно Great Wall е по-добър от Cayenne, защото дори и при оффроуда не го побеждава.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:08
Пространство, лукс, комфорт, много тих режим на работа на двигателя. Не знам дали имат дизели, но ако имат - искам да се повозя точно на такъв агрегат.
#49 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:41
Имат 3 литров 6 цилиндъра дизел с 250 конски сили и сега 4,2 с 8 цилиндъра и 386 конски сили под предния капак. Малкия харчи 6-7 на 100, а големия 8 литра дизелово гориво.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 16:07
Това са наистина невероятни двигатели разработени съвместно с Ауди. При дях динамиката и икономичността са на много високо ниво.
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 14:03
Наистина луксозен автомобил! Много бърз и много мощен, много добри екстри имат доколкот знам! :)
#50 | от Vihra Chatova | 29.09.2012 | 16:50
И на мен честно казано ми харесва много. Много добре се движи на и извън пътя. Бензиновите двигатели са много добри, като аз лично ви препоръчвам турбо версията с 500 конски сили.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:46
Тази версия е уникална наистина. Панамера разполага със същия двигател и честно казано и двата модела се движат като състезателни.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 16:05
Много са наистина и помагат на водача да се справя с машината, която между другото си е доста голяма.
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:59
Много готин автомобил. Класно изпълнение от Порше - поредното такова всъщност.
#51 | от La Bicha | 02.10.2012 | 14:35
Сега продажбите ще станат още по-големи, защото дизеловата S версия е с над 380 конски сили, а това се харесва на клиентите.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:48
Наистина германците правят уникални модели. Наследника на първото поколение е уникален. Панамера е лимузина, която няма втора като нея, а 911 е най-доброто спортно купе.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 16:03
Като заговорихме за 911, скоро ще представят турбо версията и тогава вече наистина ще стане страшно. Ще се появи и GT3, като шоуто ще бъде пълно ;).
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:28
Днес Porsche представиха върховата версия на Cayenne - turbo s, която е с 542 конски сили. Вече говорим за огромна мощ!
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:56
Не е зле, но специалистите на Порше са можели повече да се постараят с този модел, все пак го водят 4х4 клас
#52 | от васко костов | 03.10.2012 | 11:01
В кое по-точно да се постараят? Аз виждам една добре свършена работа от тяхна работа. Няма как да го направят грубоват, защото не е в стила на марката.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:49
Постарали са се и то доста добре. Сигурно нямаш никакви преки впечатления от модела, но мога да ти кажа, че притежава всичко нужно и е един от най-добрите в своя клас.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 16:02
Старанието им е доста голямо и според мен са си свършили доста добре работата. Отделен въпрос е, че ти не го забелязваш, защото не си се и качвал ;).
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:55
Имам един познат който преди няколко години си купи такава кола и каза че не очаквал да срещне толкова проблеми с нея, което ми промени мнението за Порше
#53 | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 11:03
Говориш абсолютни глупости. Не съм чула досега собственик на Cayenne да пропищи за нещо сериозно. Повечето си поддържат колите и нямат никакви проблеми след това с тях.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:07
Ти или нещо си сънувал, или се опитваш нарочно да направиш негативна реклама на Porsche, което изобщо не ти се получава, защото това са най-надеждните автомобили втора ръка, които можеш да си купиш ;).
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 14:00
На мен ми харесва колата. Достатъчно мощна и бърза е, зависи кой какво търси. Надеждността също е на ниво
#54 | от dream on | 03.10.2012 | 11:36
Няма да имате никакви оплаквания от автомобила, защото е невероятен и ускорява с лекота. При правилна подръжка, няма да имате никакви проблеми.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:12
За мен този всъдеход има всичко нужно, от което имате нужда. Перфектен е за цивилизования свят, но и извън пътя си го бива.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 16:00
Определено Кайена е класна кола, която не всеки може да си позволи, а и да кара сигурно. Много ми харесва на мен лично, изпълнението е много добро.
#55 | от Една Българка | 04.10.2012 | 10:18
Много ми харесва и на мен. Поршето определено си е много добра кола, дори и този клас, който не е традиционен за производителя, модела тук е един от най-добрите.
#- | от riba mech | 08.10.2012 | 15:53
И тук пробиха от Porsche, което е показателно за техния напредък като инженери. Нямаха опит в лимузините и SUV-овете, но се видя, че направиха едни от най-добрите възможни на пазара.
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:57
Един от най-добрите джипове на пазара. С удоволствие бих го карал ден и нощ, стига да имам тази възможност. Страхотен дизайн, двигатели и комфорт наистина.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:24
Няма две мнения по въпроса просто. И на мен ми харесва страшно много всичко в него. Колкото повече го караш, толкова повече го обикваш.
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:27
Много малко си го позволяват, но удоволствие да го имаш е наистина невероятно. Аз нямам грам съмнения, че това е най-добрия джип в тази класация.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:57
Еее, как бе, Кайенчето е страшен всъдеход, модерен, нов и луксозен. Постарали са се много с интериорните дизайнерски решения.
#56 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:29
Да, там най-много са се постарали. Работили са по тези решения денонощно без да спят. Това е много работа.
#- | от чувал чувал | 08.10.2012 | 13:56
Интериора му е най-добрия който съм виждал в джип досега. Аз съм влюбен в този автомобил и винаги ще го обичам, все едно ми е дете :).
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:55
Единственото нещо което не ми харесва в него е задницата, която ми прилича на Хюндай Санта Фе. Всичко останало е на най-високо ниво.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 18:34
Преглътнахме я вече и му се наслаждаме изцяло на качествата :). Комфорта е просто невероятен, а двигателите са мощни и не горят толкова.
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:22
Хората вече свикнаха с новия Cayenne и визията му не може да бъде сбъркана. Осигури си статута на най-спортния джип в света.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:58
Пътното му поведение е като на никой джип в този клас. Няма по-стабилен от него в завоите, а окачването му е наистина много добро и поема пътните неравности по един невероятен начин.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:03
Потвърждавам и аз впечатленията си от новия Cayenne. Държи се като залепен и на моменти и изобщо не си личи, че карате джип.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 15:58
Завива като спортен автомобил наистина. Много е директен и бърз в своите реакции. Безспорно най-добрия джип за каране с висока скорост.
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:21
Това е чудесен пример за високопроходим мощен и добре обезопасен автомобил. С него където и да се кара, няма опасност от инцидент е неприятен край.
#- | от доплеров ефект | 08.10.2012 | 19:07
Екстрите вътре са много и честно казано в изобилие :). Винаги има с какво да ви изненада този Cayenne и това е просто страхотно.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:53
Наистина са направили чудеса в новия Cayenne. Визията му е добра, двигателите, комфорта, купето здраво, изобщо всичко най-добро е внедрено в него.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 15:02
Не само че е мощен, но са го направили да бъде икономичен, колкото може повече за категорията си.
#57 | от доплеров ефект | 08.10.2012 | 19:04
И точно заради това привлича всякакви клиенти. Едни искат мощ, други икономичност, трети комфорт, четвърти офроуд възможности и ето един готов продукт за тази цел.
#- | от Вили Мачкова | 08.10.2012 | 19:18
Наистина предшественика му беше много лаком и гореше много бензин, но наследника му е по-лек, по-бърз и по-икономичен.
#- | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 15:55
Аз съм много доволен от малкия дизел. Харчи си средно 6-7 на 100 километра и има голям резервоар, с който можеш да минеш около 1000 километра с едно зареждане.
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:26
Дизела е за хората които обичат да пътуват много. За тези които искат да изпитат удоволствие от джипа им трябват версиите turbo или turbo s, които просто могат да ви замаят главата от ускорение.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:54
Икономичността е при дизелите и наистина е голямо. Бензиновите двигатели си харчат, но удоволствието от карането е много по-голямо.
#- | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:53
Пожелавам ви един ден да се повозите в този джип, а защо не и да имате възможността да го покарате? Невероятен е наистина и не може да се опише с думи.
#58 | от Jason Bourne | 09.10.2012 | 15:54
Динамичен, раздвижен и много стабилен автомобил. Версията Porsche Cayenne S Diesel мисля, че се задвижва точно с PTM 4х4.
#59 | от Soul Food | 10.10.2012 | 10:38
Всички са 4х4 :). Добър е извън пътя, но не и за тежък офроуд. Там вече трябва да се абстрахирате да го пускате, защото можете да си навлечете много беди.
#- | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:20
Е, все пак това си е класна кола, не е типичен представител на офроуд автомобилите.
#- | от Vihra Chatova | 12.10.2012 | 11:38
Разбира се. Това е джип, с който да се движите предимно по шосе и от време на време до някоя хижа през зимата, или високи преспи от сняг, където с кола ще ви бъде трудно да минете.
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:52
Тук има толкова много системи за сигурност и пестене на гориво, че дори не се изненадвам, че обявяват толкова малък разход на автомобилите си.
#60 | от Орлин Ставрев | 10.10.2012 | 15:18
За мен това е един от най-красивите SUV-та, които са правени някога. А за динамиката е излишно да говорим, защото има двигател с 500 коня :).
#61 | от Зарко Младеликов | 11.10.2012 | 13:51
Днес представиха мощната турбобензинова версия Cayenne turbo s. Има 542 конски сили и автоматично го превръща в най-бързия джип в света с ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди!
#- | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:50
Бившият ми съпруг имаше такъв Cayenne и честно казано ми липсват вече и двамата страшно много :).
#62 | от vani vaneva | 12.10.2012 | 14:49
Резултати | Архив