Opel
Opel Antara
906 гласа 131
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (131)

Махай, махай. Какво прави това в категорията "4х4" не му е тук мястото. Опелите вън.
#1 | от little shock | 19.09.2012 | 14:27
Аз същи мисля, че по-скоро е трябвало да го сложат при семейните му коли. Окачването му според мен няма да издържи дълго време на офроуд условия.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:22
Типична семейна кола - не виждам защо е при офроуд автомобилите. А проблемите с окачването започват още на втората година.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:35
И Аз съм на мнение, че тук говорим по-скоро за семеен автомобил, отколкото за типични всъдеход, поне от това мнение, което получих от мои познати по темата.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:41
Аз съм на същото мнение - разбира се, че е семен автомобил, не вижмда какво прави в класация за подобни автомобили, които са за черен път - я го пратете по път с дупки - на втория месец ще замине окачването.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:26
Семеен, а не офроуд, това е и моето мнение поне от това, което прочетох по темата. Не бих си го взел точно за офроуд трасета.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:07
Опел трябва още много неща да подобрят в този автомоби, ако искат добре да се котира на световния автомобилен пазар. Това е моето мнение.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:33
Правилно ! На раздрънканите коли мястото им е в авто моргата. Най-добре ще е за Опел ако ги купи някоя по-голяма компания.
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 15:19
Опел правят евтини коли и никога нищо по-специално. Много глупава политика според мен
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:54
Аз опел няма да си купя докато съм жив - до сега доста съм се напатил от всякакви модели на този производител, които се опитвам да шофирам и поддържам 20 години, е - писна ми вече!
#2 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 14:34
За тези пари да ти кажа, предпочитам да си взема нещо, което има по-малка вероятност да ме остави на пътя, и чиято сервизна база и на по-добро ниво.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:37
Antara не го ли превиха в Южна Корея ? За какво немско качество има да парадират тези от Опел. Не е достатъчно само да сложиш лого и да се надявам че марката ще продава
#3 | от Tereza Savova | 19.09.2012 | 14:36
Не ме и интересува, къде го правят да ти кажа. Ама нищо чудно да е там - така като го гледам....
#- | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 13:48
Не знам къде го правят, още по-зле ако го правят в Южна Корея, ами че то тогава по-добре да си вземем Хюндай.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:59
Не знам, може и в Южна Корея да са го правили - те вече търсят начин да спестят пари поне с евтина работна ръка. От тази гледна точка изобщо няма да ме учуди.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:33
Южна Корея и евтина работна ръка?
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:48
Щом самия собственик на Опел е задраскал емблемата на колата, която произвежда, какъв е смисъла да си я купувам?
#4 | от киселото грозде | 19.09.2012 | 14:45
Нали знаете, че рано или късно всички коли се превърщат в един Опел:) Само дето новите Опели са си трошки по рпождение, а другите стават такива с течение на годините.
#5 | от La Bicha | 19.09.2012 | 15:45
Еее, ти пък сега толкова нарицателно ли използваш името на тази марка? Чудя се и се мая - защо е толкова скъпа тази кола, след като е Опел?
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:52
Слаби окачване - ако това се преодолее някак си мога да си представя и за малко по-малко пари да мога да си го купя, ама иначе не.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:19
Определено слабата ходава част си е проблем и недостатък на този автомобил. Това за мен е характерно и за останалите модели на този производител.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:52
Те на повечето опели им е слага ходовата част, защото искат са им по евтини колите според мен. Не знам дали това е много добро решение.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:32
Не само ходовата част, въпреки че тя е направена да вози много комфортно, за сметка на издръжливостта може би.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:28
дървена работа, слаба марка, въобще не й е мястото тук
#6 | от Елемаг Електриков | 20.09.2012 | 12:52
Абе не е дървена, ама по-скоро повечко са заложили на пластмасовите елементи, които да имитират дърво - специално ако погледнем интериора.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:39
Не е кой знае какво! Вярно е, че са прекалили малко с пластмасата, това се вижда от пръв поглед и не бива го спеспяваме на производителя.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:35
Тук съм много съгласен с теб - определено не мисля, че трябва да бъде в тази престижна класация - толкова много други 4 по 4 има, които за момента аз не ги виждам тук.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:14
що ни се подигравате бе, това марка ли е
#7 | от Камък Врачански | 20.09.2012 | 13:02
Ами немска марка за мен не от кой знае колко висок клас. Моделите ми от 90те години са много проблеми. Новите пък дават определени дефекти, а и са скъпичко според мен.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:32
Тя, че не е от толкова висок клас и качество спрямо конкурентите - не е, ама и от към цена много много не отстъпва да ти кажа.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:29
седи като кръпка на фона на другите
#8 | от lilia tashkova | 20.09.2012 | 13:14
Ами то не знам дали това изобщо е 4 по 4. Мисля, че имаше вариант, в който да се само със предно предаване. Изобщо - дали е за тази класация?
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:35
И Аз мисля, че не е 4 по 4. Прилича на всъдеход, ама по-скоро за мен си е типична кола, аз за такава бих си го взел, но не и за офроуд.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:24
Не знам какво прави тази семейна кола в класациа за всъдеходи. Това е 1000 пъти повече семейна кола, отколкото нещо различно.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:21
Тази кола за мен не е сигурна на пътищата. Може като офроуд да се представя добре, но не мисля, че оборудването на ходовата част е на много високо ниво.
#9 | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:28
То и толкова е офроуд мен ако питаш. Това си е чисто и просто за мен една семейна кола, която са я направили малко като джип.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:45
Има нещо вярно, като цяло има добри резултати на тестовете за сигурнорс, ама се съмнявам да тестват окачването, в смисъл - здравината на окачването.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:15
На мен като ѝ гледа характеристиките малко не ми прилича на всъдеход, ама като толкова искат да ни го продадат като такова - нека така да бъде.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:21
Това ми изглежда прекалено малко са кола-джип?! Сякаш е някаква малка семейна кола. На всичкото отгоре Опел!
#10 | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 13:44
На мен ми изглежда смешна, а и като знам че е Опел не ми трябва дори да го коментирам.
#- | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:20
Това е нелепо заради качествата си да присъства в тази престижна класация. Все едно да сложиш някакъв такъв измислен шевролет, ами няма как да стане..
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:09
Опела за мен доста се развали през последните години. Стана много чуплив и ги правят с доста евтини материали. Честно казано не съм доволен.
#11 | от nabito oko | 20.09.2012 | 15:52
Именно, а този модел на опел определно е сред тях. Липсват му едно много стабилно окачване, което трябва да има подобен модел.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:28
Има добър външен вид колата, това го признавм и никога няма да спра да го твърдя, но до там - всичко останало е под всякаква критика, ако трябвада го сравняваме с моделите, които струват горе-долу същите пари.
#12 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:05
Именно, докарали са го на външен вид като типична семейна кола. За мен този модел на Опел си е точно една семейна кола и нищо повече.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:20
Ако тръгнем да го сравняваме с конкурентните модели тази кола просто няма никакъв шанс. Още на тест драйва ще се издъни.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:11
За същите пари аз бих си купил например офроуд модела на Хюндай - доста по евтин е ако не греша, а и го има на много добри лизингови условия.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:36
Това возило има само вид на "всадеход" иначе на кален и наклонен терен а ТРАГЕДИЯ ! След като и на сняг се чуди какво се случва, смятайте поредно смъдливо на хлопел за такива дето не могат да си позволят истински автомобил, ами такъв със задраскана емблема !
#13 | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 10:07
Абе в един сайт много го хвалеха, че газел водите на някаква река, ама за мен е било чист късмет, че не е изгаснал във водата.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:41
И за мен. Плюс това каква река, то това е някаква локва? Айде дълбочко е на едно място няма спор, но всеки всадеход ТРЯБВА и можв да преминава през такива начинания, ако не еи по-тежки. Опел определено не са марката тук.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:37
Не знам за каква река се говори и за какво става дума, ама това са някакви единични случаи според мен. Не можем да отсъдим цялостно за модела.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:24
Това ти в сайта не го гледай, може да е нагласена работа, може да е всичко. Не го ли покараш ти да му видим способностите - мани.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 09:06
Аз на такива измислени рекламни кампании много много нямам вяра, най-малкото защото лесно може да платиш на някой да напише в статията, че е доволен от нещо.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:20
Малко са истинските офроуд автомобили и Антара не е сред тях - това е паркетен джип. Фактът е неоспорим, тази кола няма дори блокаж на диференциала - нещо налично при по-евтини модели като Defender Или Wrangler, дори Vitara.
#14 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:10
Семейна кола - повече сякаш прилича. Чух от един приятел, че имало много проблеми по окачването, особено ако се използва по черни пътища и при повече неравности.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:41
15 blue aquamarine
Този коментар е маркиран като неуместен.
  blue aquamarine
Този коментар е маркиран като неуместен.
Абе а не обиждаме почитателите на Опел, ама аз не съм огромен фен на марката и особено на модела, защото той няма кой знае какви качества на всъдеход, поне за мен.
#16 | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:37
Ми то само прилича на такова? Зимата я иди виж какво се случва - с нашите тежки зими, трябва да има стабилан машина, а ако си решил да даваш повечко пари, със сигурност това НЕ Е Подходящия избор.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:36
Точно така. Това НЕ Е подходящия избор. Изберете друго, може и запорожка.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:47
Абе докарали са го в интерес на истината на външен вид и до там - има проблеми по окачването - слаби елементи, които заминават на отроуд трасе.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:01
Нямам много добри впечатления от модела от това, което съм чел по форумите, а и като сервизна база определено имам забележки.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:17
Ама какво има да му коментираме толкова външния вид аз не мога да разбера. Мисля, че е много важно в крайна сметка какво има под капака на тази кола.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:02
"Абе докарали са го в интерес на истината на външен вид и до там" - абсолютно си прав, ама за мен не му е важен външния вид, а това как се държи на пътя и особено при трасете на черен път.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:26
Съгласен съм с теб, а и окачването спорд мен ще се издъни на първата година, особено ако заложим повече да го караме по черни пътища и неварности, каквото му е уж предназначението.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:26
НА тест драйв бил много добре се представил автомобила в някаква локва и уж на труднопроходим терен:) Да де, ама като видях къде са минавали ми стана смешно - то е някаква рекичка и някакви низника, дето има няколко дръвета. У нас пък точно, ако не можеш да изпробваш такъв автомобил на труден терен, то къде?! Или просто не са искали, защото може да има и разочаровани прозиводители:))
#17 | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:34
Абе махай го тия. Тестовете на всички нови коли според мене трябва да бъдат в България, за да се разбере ясно дали една кола става или не.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:46
Аз също попаднах на него, като търсих информация. Не било угаснало в реката, не знам си още какво. не е изгнаснало, че е било нови - я да е било на 50 хиляди километра, дали няма да изгасне в реката?
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 08:50
Абе вие не го гледайте на тест драйв като ви дадат нова кола. Карайте я една година пък тогава го пробвайте по такъв терен, да видим дали няма да има проблеми.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:58
Далеч съм от мисълта, че този опел ще ми свърши работа. Там, където се качваме на лов, само Уазките успяват без проблем.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 09:03
Защо ли нямам добри впечатления от този автомобил. Търсих информация по интернет и освен някакъв измислен тестдрайв, в който го хвалят - навсякъде другаде само негативни неща прочетох.
#18 | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 08:44
Какви ти добри впечатления, отвори форумите да прочетеш за какво става дума - само лошо неща, само проблеми и недостатъци.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:13
Аз също не мога да се впечатля достатъчно положително от предложеният ни модел в тази престижна класация. Липсват му за мен много неща.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:55
Не не, не става за мен. Ситроена в класацията е много по-добра кола например, въпреки че са един и същи клас по документи.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:24
Това е подобие на всадеход и за мен:) Слабичко изпълнение, определено. Не е за мен.
#19 | от Kremena kremi | 25.09.2012 | 12:55
не бих казала, че ми харесва колата, определено по-скорп прилича на малка семейна кола, отколкото на джип 4 по 4 дето би трябвало да те заведе почти навсякъде,.
#20 | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:41
Има много какво да се желае както екстериорно, така и вътре по интериора на колата. Сякаш част от нещата не са там, където очакваш да бъдат.
#- | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:03
Не си падам много по тази марка. Според мен в последно време дори форд, който всички ругаят, правят едни много по-конкурентни автомобили във всички класове.
#21 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:09
За нищо не става това нещо. Няма ли стабилни губи, този който ще го кара е загубен. Това трудно мога да го нарека офроуд автомобил.
#22 | от master plan | 26.09.2012 | 14:18
Не е ми допадат много като възможности. Цената за България, ако не се лъжа започва от 43 930 лева с ДДС. Вие си преценявайте
#23 | от ivo ivelinov | 26.09.2012 | 14:21
О не, няма начин за Опел да се дават толкова пари, особено в този клас в който има доказани лидери.
#- | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:21
Опел все ги правят едни и същи псевдо-корейски чували с железарии. Никаква промяна , никакво развитие нямат от 10 години насам.
#24 | от сашо христов | 26.09.2012 | 14:30
То тия, които идват да се продават по Балканите и най-вече у нас, дали изобщо да правени в Германия или някои от заводите им в Азия?
#- | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 08:58
Опел има страшно лого. Нарисували едно кръгче и го задраскали после :D:D:D
#25 | от master plan | 26.09.2012 | 14:37
Имали са някаква първоначална идея, ама после се отказали явно:))
#- | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:50
Хахха, има ли са мама да ги бяха доразвили. А и много други компании с годините си смениха логото, те държат на това
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:56
Хаххаа :)) Ако си позволим да се пошегуваме - все едно логото им е едно кръгче, което те не са хареса ли и са задраскали :))) много свежо, нали :)
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:18
Това определено не е моята кола и моята марка! просто няма начин
#26 | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:20
Не дава добри резултати на тест драйв. Определено има още много какво да се желае от Опел
#27 | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:49
Не се доверявам аз на Опел. Никога. За мен това не е здрава кола, а марката се е доказала че дава много дефекти:)
#28 | от Една Българка | 26.09.2012 | 19:56
Аз също не съм привърженик на марката независимо за какъв клас автомобили става въпрос. Просто има доказани недостатъци, неотстраняващи се с годините дори.
#- | от Изабела Белла | 27.09.2012 | 11:42
Много си права. И аз не съм фен на марката:) Определено имам много познати също останали недоволни от нея.
#- | от Силви Милви | 27.09.2012 | 11:44
То как да си фен. Едно време беше друго, но последните 10-20 години Опел тотално си урониха авторитета
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:25
Определено има проблеми много. Един приятел ми говори нещо за бордовия компютър и някакви характерни грешки, които давал често.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:14
Дори моделите им от 90те години, които се продаваха най-много имат супер много дефекти при все, че нямаха толкова много електроника.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:51
Абе доста има какво да се желае за тези пари, които го продават това чудо на техниката. Намирам го по-скоро като за семейна кола, отколкото като кросоувър.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:22
Ама бяха евтини, братле. Може да се чупеха, ама бяха за по-малко пари, пък това не ми го предлагай при това положение изобщо.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:20
Да, преди време имаше модели, които на мен си ми допадаха. Снощи докарах в сервиза на брат ми един опел, не помня моделе, страшно пушеше отзад, а е само на 4-5 години...
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:16
Преди десет години аз щях да им се доверя но като гледам сега как една кретат, уверено ще подмина моделите им
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 15:13
Опел веднъж съм се излъгал преди години, ама повече не мисля, да повторя. Ако си купуваш оригиалните резервни части - адски много ще те обуят.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:38
Определено от Опел не успяха да преодолеят проблемите с ръждата, твърдото окачване и бързото амортизиране, като цяло на автомобилите си.
#29 | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:29
Страшна корозия се наблюдава при колите им след време. Това е много неприятен момент
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 15:14
Вие какво очаквате от евтина кола - няма как евтиното да е излезе скъпо в определен момент
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:53
Какво да му гледам на този Опел? На външен вид са го докарали, ама под капата пак Опел. А някой може ли да ми гарантира, че е правено в Германия наистина?
#30 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:48
Не се лъжете по външния вид, може адски много да ви заблуди, не за друго, ами просто електрониката не е на много високо ниво, на каквото според мен трябва да бъде.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:23
Абе докарали са го на външен вид, ама какво от това - външен вид кола не кара. За мен си остава важна безопасността и интериора на колата.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:59
Никога не съм си падал по моделите на този немски автомобилен производител. И по старите, от 90те години на миналия век, още по-малко от новите. Намирам ги за прекалено елементарни и проблемни.
#31 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:12
По принцип немското качество го водят че няма равно на себе си, но в случая с опел не мога да го приема. Тойота и Волво правят много по-кадърни СУВ возила от това тук.
#- | от dimitar filev | 04.10.2012 | 21:01
Трудно ми е да преценя дали ми харесва този автомобил или не. Знам само, че цената е висока спрямо очакванията от самата марка.
#32 | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 08:53
Нека ти помогна - слаби технически параметри, електрониката е на ниско ниво, некачествен интериор и степента на сигурност е колкото на една малолитражна кола
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:24
Съжалявам, но не съм голям привърженик на марката. Веднъж си водих колата в техен сервизи и изобщо не останах доволен от обслужването им.
#33 | от chest slava | 01.10.2012 | 09:11
Трудно е в днешно време да направиш избор на кола. Има толкова голям избори човек трябва да си прави сметка за определени пари, които ще даде, кой е най-добрия избор на автомобил.
#34 | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:31
Определено, а за мен това не би бил най-добрия избор във всички случаи. Освен, че е скъпича, определено това може да бъде само имитация на всъдеход.
#- | от Lana Rey | 02.10.2012 | 15:08
Не се избира лесно кола, прав си, ама аз не бих заложил на тази марка - балансъм между цена и качество не ми допада.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:45
Старите им модели си бяха къде-къде по-кадърни. Опел от много отдавна лежат на стари ларви.
#35 | от васко костов | 03.10.2012 | 15:08
Сега правят предимно модификации и обновяват старите модели. Не смятам че това е много печеливша стратегия.
#- | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 15:11
Дори обновените не предлагат много нови неща, с които да впечатлят потребителите
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:55
И те не са кой знае какво, но определено спрямо по-новите са по-удачен вариант за покупка
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:55
През последните години Опел позагубиха пазарния си дял. Нищо ново не произвеждат, а едно време какво беше - рай.
#36 | от nikolay valchev | 03.10.2012 | 15:10
Като гледам в България хората карат предимно опели от преди 10 години. Не знам дали и на тях може да ес има доверие
#- | от dream on | 03.10.2012 | 15:28
Такава кола трудно може да се нарече високо проходима. По неравен и затруднен път малко се съмнявам да излезе безопасна
#37 | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:22
Спирачките са ненадеждни, купето изглежда голямо като го гледаш отвън, но вътре е друго, Малко е пространството
#- | от dimitar filev | 04.10.2012 | 20:59
Вместо да инвестират в качество и надеждност Опел вкарват много пари в реклама. Това е погрешно и затова нямат очаквания успех
#38 | от dream on | 03.10.2012 | 15:27
А рекламите им са прекалено натруфени и прехвалени. Канят известни личности да им представят колите и какво от това? Това няма да накара хората да си ги купят
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 15:57
И тази реклама не им носи толкова дивиденти, колкото са очаквали. За същите пари спокойно можеха да инвестират в някоя иновация.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:12
Опел съм си купувал веднъж в живота и се оказа толкова голяма трагедия, че повече няма да си позволя да го повторя това, просто няма да стане.
#39 | от подут венец | 04.10.2012 | 09:34
Братовчед имаше за кратко време Опел и ми каза много негативи. И неговият беше от СУВ категорията.
#- | от dimitar filev | 04.10.2012 | 20:58
Колата не е крайно лоша, но към този производител не храня никакви симпатии. Повечето им коли излизат ненадеждни.
#40 | от dimitar filev | 04.10.2012 | 20:56
Опелчето добре, ама да ми го дадат няколко идеи по-евтино, щото за същите пари ще си купя всъдеход на Хюндай и ще съм много по-доволен ако трябва да бъда честен.
#41 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:17
Далеч съм от мисълта, че някога бих се навил да си купя пободен модел на опел. Не са се доказали в производството на всъдеходи все още, поне за мен.
#42 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:56
Няма да си купя такава кола. Не съм им фен и мисля, че има много още какво да се иска от подобен модел, който има претенцията да е нещо повече от другите.
#43 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:08
Резултати | Архив