Lotus
Lotus Elise Club Racer
203 гласа 30
още от Lotus
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (30)

Доклкото знам, Лотуса е предназначен предимно за шофиране на писта :)! Машината се задвижва от 1.6-литров агрегат с мощност 134 к.с. , а опционалния Club Racer Power Pack тя достига 139 к.с. Истински красавец!
#1 | от brown sugar | 19.07.2012 | 09:59
И тук има много добра тунингована версия. Elise Club Racer е с 4-цилиндров мотор с мощност 136 конски сили, които са достатъчни обаче да осигурят ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди за британския автомобил. Този модел е лимитиран, но клиента може да избира между четири цветови комбинации, които компанията е предлагала още през 60-те години на миналия век (Elite Yellow, Carbon Grey, Sky Blue и Old English White).
#- | от Levent Fifov | 19.07.2012 | 11:05
Само, че въпреки идентичността на стария модел по мощност тук този модел е малко по бърз заради намаленото тегло с цели 25 килограма. То е постигнато чрез използването на по-лек акумулатор, лепенки вместо стандартните емблеми и премахването на мекия покрив. Премахнати са централното заключване, аудиосистемата, изолацията, мокета и въздушните възглавници.
#- | от Hristo Prokopa | 19.07.2012 | 11:25
Ей, приятелю - да не ги случайно да я имаш тази тунингована версия на снимка че ми е много интересно как би изглеждал този модел, ако са го барнали малко :)
#- | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:26
Много интересно - хем е само 1600 кубика двиагателя, а са упели да извадят цели 134 конси сили. За спортни състезания и за феновете на високите скорости. За мен това е предназначенеито на тази кола.
#- | от Milen Stanchev | 19.07.2012 | 12:42
Точно така - предимно на писта и на магистрала - заради високата максимална скорост, която развива. Добре бе, само този измислен двигател от 134 конски сили ли има - как не са измислили нещо по-сериозно като кубатура?
#- | от Петър Попов | 24.07.2012 | 09:04
Аз не мисля, че този автомобил е подходящ за семейна кола, ако това се опитвате да намекнете - просто не се случили на правилната марка за семейни коли :) И по-хубаво! :)))
#- | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:27
Между 130 и 140 конски сили напълно подхожда на килограмите и купето на този автомобил. Изключително и само насочен към спортни изяви. Здрави двигатели имат определено.
#2 | от Milen Stanchev | 19.07.2012 | 12:41
Идеална е да се опъне по новите магистрали :)
#- | от печено агнешко | 23.07.2012 | 13:54
Тази кола несъмнено ще издържи на дулго каране по българските магистрали, което е много важно предимство.
#- | от Nora Martinova | 03.08.2012 | 14:21
Аз пък не мога да се съглася с теб, определено. Тези коли са направени, да се карат по магистрали, по самолетни писти. Идеята им е да се развиват големи скорости. Въпросните конски сили са нищо за това купе.
#- | от Петър Попов | 24.07.2012 | 09:02
Да бъдем напълно точно - конските сили на този модел са 134 и мисля, че за купето на този красив Лотус на абсолютно достатъчни.
#- | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:25
Аз това лотусче като марка на производител винаги съм го уважавал в интерес на истината. Недоумявам само защо в момента е толкова назад в тази класация - от днес започвам да го подкрепят всеки ден с по един глас!
#3 | от Петър Попов | 24.07.2012 | 08:54
Малко сърдито гледа този красавец :) Иначе като характеристики го докарва добре, само съм чувал че двигателят му не е толкова издръжлив колкото очакват потребителите.
#4 | от нощен преследвач | 24.07.2012 | 19:34
Много ме кефи така - с леко повдигнати като очи фарове, и снижена малко по-ниски преднна платформа на маската. Уникално изглежда просто.
#- | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:24
5 little shock
Този коментар е маркиран като неуместен.
6 little shock
Този коментар е маркиран като неуместен.
Много красива визия, по отношение на стила, модела наподобява класическите представители Lotus Elite и Elan.
#7 | от little shock | 24.07.2012 | 19:37
сСдалките на Club Racer са така позиционирани, за да са максимално удобни и максимално леки за пътуващите, което на мен ми звучи доста обещаващо.
#8 | от Vicky Angelova | 24.07.2012 | 19:38
Последното нещо, което ще гледам на един толкова красив и стойностен автомобил са му седалките - да бъда откровен с тец. Лекотата на седалките е факт, но не е от толкова голямо значение.
#- | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:24
Лотус правят класически изпълнения - този модел за пореден път го доказва. Аз съм им голям фен. В този случай не са заложили на много конски сили - преценили са, че 134 ще са добре :)
#9 | от Afo Balinov | 26.07.2012 | 17:23
това е невероятен американски автомобил, не знам дали е читав обаче
#10 | от Камък Врачански | 01.08.2012 | 12:26
защо се съмняваш. Разбира се че е качествено направен. Това е скъпа марка и тя няма да си позволи да си развали авторитета като пусне някой боклучав модел
#- | от Рижавата Златка | 03.08.2012 | 14:15
едно време ги гледах на картинките от дъвки - и сега, както тогава, са ми също толкова недостижими тези коли:))))
#11 | от Елемаг Електриков | 01.08.2012 | 13:14
само мога да мечтая:)))
#12 | от траян тодоров | 01.08.2012 | 14:14
Хубавото е че поне мечтите не струват пари. Нищо не пречи да си помечтаем че този уникален кабриолет може да го караме някой ден.
#- | от Рижавата Златка | 03.08.2012 | 14:18
Прав си, спокойно можеш да си мечтаеш
#- | от свинска конференция | 10.08.2012 | 14:34
Дизайнът е неповторим и показва колко много новите поколения автомобили на Лотус са еволюирали
#13 | от Nora Martinova | 03.08.2012 | 14:20
Невероятен модел на Лотус!! Определено искам да го пробвам на някоя писта със свален покрив!
#14 | от blue aquamarine | 10.08.2012 | 13:00
Лотуса е много добър! Може достойно да заема челни позиции в тази класация
#15 | от Tinka Tralala | 13.08.2012 | 13:06
Резултати | Архив