Lada
Lada 2121 Niva
2149 гласа 165
още от Lada
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (165)

Спомням си детството - ходел с тази кола на училище, тоест - караха ме! Баща ми все я хвалеше колко била надеждна, колко била запазена, и как не си я дава за нищо. И колата остаря и той пак си купи от нея - ама нов. Какво да го правиш - запалянко! За това е един от най-сполучливите модели на този руски автомобилен производител!
#1 | от Kokoto Monev | 21.05.2012 | 13:34
Браво! :) Защо ли всички свързваме руските машини с детството ни:))
#- | от BornToBe Wild | 21.05.2012 | 13:42
За Лада Нива си спомням, че си беше в реда на нещата да угасне при преминаване през локва.
#- | от ivaylo petrov | 21.05.2012 | 13:46
Но пък е здрава и носи на удари. :)
#- | от Бай Спас | 21.05.2012 | 15:07
Що коли съм влачил с тази Нива не е истина! Джелезна е просто.
#- | от todor dzpetrov | 21.05.2012 | 17:08
Защото сме живели под шапката на СССР - и беше хубаво! Карахме новите коли - Лада Нива и бяхме много щастливи. Колите не се чупеха почти. Вярно, имаха по-голям разход, но бензина беше жълти стотинки и това не представляваше проблем за бюджета на семейството.
#- | от otec natanail | 22.05.2012 | 08:51
Ако си живея на село и пътищата са ми лошо - определено това е руската машина, която бих си взел, защото няма да те остави на пътя най-малкото, а и можеш да си е отремонтираш сам за повечето неща.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:28
Това е кола за абсолютно вскякави пътища. Няма планински район, в който това руско съкровище да се запъне. ПРосто това е кола един път.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:47
Мене ме возеха с Чайка, правителствена, ама тате работеше в ДС и затова така. Имаше бар вътре, шампанско У А :) гъзария, братче!
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 13:44
Това за семеен автомобил малко не е подходящо! Но всички знаем, иначе силата на добрите стари лади! Особено за нашите пътища:))
#2 | от BornToBe Wild | 21.05.2012 | 13:38
Напротив, ако живееш планински район с това снегопочистване ти трябва нещо точно такова, особено ако нямаш пари за някоя кросовър или джип.
#- | от Krasi Leventa | 21.05.2012 | 14:43
и колко хора живеят в планински райони? така е дадена тази кола тук, все едно всяко второ семейство кара такава кола
#- | от шумния съсед | 21.05.2012 | 15:31
Тази кола е дадена тук, защото някой като нас е решил да я качи. И ти можещ да направиш свое предложение. Уважавам Ладите, а тази е любима на родните земеделци.
#- | от Genata Mishev | 21.05.2012 | 17:05
Ами да ти кажа повече ги карат от Ситроен метрополис.
#- | от ivan georgiev | 23.05.2012 | 11:24
Този джип е шотландски боец! За проходимост да не говорим. Няма равен. Има си хидравлика, спирачките са перфектни, диференциалите не вият и е прилично бърз по магистралата.
#3 | от Хорхе Ринков | 21.05.2012 | 14:00
Това не е кола за дълги разстояния. НИВАТА! Това е истинското призвание на тази красота.
#- | от connie balony | 21.05.2012 | 14:01
Да, доста модели на нови офроуди сега дори не могат да отидат там, където тази лада нива се е качвала - руснаците късно осъзнаха какво са сътворили, жалко, че не можаха да го запазят, модернизират и развият по подобие на западни заводи.
#- | от otec natanail | 22.05.2012 | 08:49
Само руските машини могат да се качват по пътища, по които принципно никой не е вярвал, че кола може да се качи. Това е много голямо преимущество.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:27
Това между другото ми беше една от първите коли, на които съм се учил да карам. Бях още невръстен младеж на 10-12 годинки, но въртях кормилото без хидравлика умело. Добра джипка на атрактивна цена.
#4 | от Алекс Махоун | 21.05.2012 | 14:01
трябва да ти е било доста трудно на 10 години да въртиш волан без хидравлика
#- | от шумния съсед | 21.05.2012 | 15:22
Един от автомобилите на Лада, който все още държи по-добри цени дори в сравнение с барнатите си конкуренти като Приора и Калина и има защо.
#5 | от Emily Reed | 21.05.2012 | 14:49
Ако я вземеш втора ръка ще береш ядове, защото човек като си купи такава кола я взема с идеята яко да я експлоатира, ако пък ще я купуваш нова - за тези пари можеш да си вземеш доста по-подходящи високопроходими возила втора употреба.
#- | от liubomir yu | 21.05.2012 | 15:06
да бе, ама каквото и да си вземе друго, едва ли ще може да го експлоатира толкова много, както нивата
#- | от мишо лешперина | 21.05.2012 | 15:30
Това за експлоатирането е вярно. Мои познати се хвалят как са претоварвали машините и не е имало никакъв проблем.
#- | от Ji Zunka | 21.05.2012 | 17:03
руска машина, няма какво да стане :)
#- | от шумния съсед | 21.05.2012 | 18:14
Всички модели на лада за мен са успешни. Старите радваха с простотата си, а новите с по-хубавия си външен вид. За съжаление сега новото поколение няма да има възможност дори да се качи и да изпробва стари модели като ВАЗ 2108 например.
#- | от otec natanail | 22.05.2012 | 08:48
Лада няма нещо, което просто така да е изхвърлила на боклука. Всичките и стари модели са успешни. Сега започна да работи с други марки - пожелавам им успех.
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:17
Добре, че е Нивата и солидарността на братушките към родната марка, иначе Автоваз отдавна да е фалирал, мина времето на комунизма все пак.
#6 | от Божидар Тошев | 21.05.2012 | 14:52
минал е ама, явно тука още не е минал :)
#- | от шумния съсед | 21.05.2012 | 15:20
По време оно поне се правеха здрави коли и като цяло здрава техника. Сега капитализмът ги произвежда така, че веднага щом им свърши гаранцията да се чупят.
#- | от Ji Zunka | 21.05.2012 | 16:59
и въпреки това, много малко хора ще предпочетат да си купят това, пред някоя капиталистическа кола
#- | от шумния съсед | 21.05.2012 | 18:13
Това е колата - не се чупи, високопроходима, добре позната по нашите ширини машина;))
#7 | от Дивна Селчева | 22.05.2012 | 07:43
През годините на дългата си кериера всъдеходът на Лада претърпява твърде незначителни промени. Едва през 1992 г. стандартният 1 600-кубиков двигател от ВАЗ 2106 е заменен от по-"съвременен" с обем 1.7 литра. Година по-късно на модернизация е подложена и каросерията. Промените включват нови задни светлини, чиято форма позволява бордът на багажника да достигне до бронята и така да улесни значително достъпа до товарното пространство. Освежен е и интериорът - приборният панел става четвъртит, а седалките от 2106 отстъпват място на по-ергономични. От 1995 г. насетне за експортните модификации се предлага 1.9-литров дизел на Peugeot с 64 к.с.
#- | от Силви Милви | 22.05.2012 | 07:47
Определено си права. И не само позната по нашите ширини. Руснаците изнасяха от нея за целия СССР, включително за България. Старото социалистическо поколение изключително много се радваше на тези автомобили. Чупеха се рядко - бяха просто като дизайн, управление и поддръжка. В тогавашните магазини "Мототехника" винаги имаше части, евтини и оригинални.
#- | от otec natanail | 22.05.2012 | 08:47
Абе тя и да се чупи, Дивна - частите са толкова евтини, че изобщо няма да ти направи впечатление, камо ли да ти бръкне кой знае колко в джоба от към пари.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:25
А бе Ладата си няма грешка - особено за планинските селища и и пътища, котио с си доста в нашата прекрасна родина! Където й кажеш там върви, няма хън-мън! ;) Така, че Лада Нива винаги ще е актуалана (е не пречи да й турят поне едно климатиче) :))
#8 | от Жужка Жужа | 22.05.2012 | 07:50
За селските черни пътища, или както трябва официално да се наричат "път без път" - това бяха тогава единствените автомобили, с които можеше човек да се придвижва. Хората си ги купуваха масово - тогава това ставаше със записване и се чакаше месеци за да се вредиш.
#9 | от otec natanail | 22.05.2012 | 08:45
За мен Ладата е високо ефективa, мощна, мултифункционална машина - каквато трябва да бъде всяка семейна кола.
#10 | от черен ястреб | 22.05.2012 | 10:07
Само за семейства, които си падат по ретро дизайна обаче и биха се прежалили на кофти возията.
#- | от Diana Nenova | 06.06.2012 | 16:14
Е то това например надолу по родопите, по иния завои, по лошите им пътища според мен много добре ще се впише, а и частите по окачването са доста евтини.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:24
Дизайнът е доста приличен за лада, ако им обновят малко двигателите и ги направят по-мощни , ще се продават като топъл хляб.
#11 | от eye candy | 22.05.2012 | 10:12
и сега си е достатъчно мощен :)
#- | от SloMo disco | 05.06.2012 | 13:12
Ами то е лада - на какво да прилича, на москвич ли? Малко я позакрепиха в последните нововъведения преди няколко години от към дизайн.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:21
Chevy Niva не е лош модел. Тя е обновен вариант на 2121 с доста подобрения в екипировката, още по-хубав интериор, по-голям капацитет на багажното отделение и по-мощен двигател.
#12 | от bezpristrastno mnenie | 22.05.2012 | 10:14
Да ви кажа притежателите на лада нива 4х4 се водят големи ентусиасти и показват завидни познания по механика. Знам че в Австралия много се кара такъв модел, а там пътищата не са никак изрядни.
#13 | от Mary Alice | 22.05.2012 | 10:21
а и има големи пустинни преходи, които за тази кола са нищо
#- | от шумния съсед | 22.05.2012 | 16:46
Според автомобилната митология, Нивите се развалят по-често, ако се движат по асфалтови пътища ;) за мен това е супер кола за зимата особено ако има такива снегове кат тазгодишните, както и за планина и риболов.
#- | от Pavel Liubchev | 22.05.2012 | 18:45
така е! чудесна кола за риба
#- | от печено агнешко | 05.06.2012 | 13:11
Познавам толкова много хора, които притежават тази кола и са толкова доволни, че не биха я сменили с никакъв друг джип, дори и без пари да им я дават.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:20
Защо не направят някакъв автомобилен фестивал за този модел на Лада, както има за трабант например? Нима няма достатъчно фенове в България?
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:12
Аз също съм си го мислил - не съм сигурен обаче, дали ще има толкова много ентусиасти за подобен автомобиле фестивал.
#- | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:13
Еее, ладата е кола - един път. Както и да я погледнеш ще ти каже, че е руска машина. Простичко оборудване - няма чак толкова много неща, които могат да ѝ се счупат. Та и до сега моделът се предлага - да си го вземете нов.
#14 | от empty world | 14.09.2012 | 09:18
Дори да се счупят не е проблем да се намерят части за нея :)
#- | от социална мрежа | 14.09.2012 | 10:03
Возила съм се в такава Лада - няма такова друсане и такова изживяване! ;)) Определено си личи че е една здрава руска машина!
#- | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:03
е това е истински гигант в планината
#15 | от трендафил въжарски | 14.09.2012 | 11:34
хехе, това ще ти вкара органите в петите бе
#16 | от Митридат Египетски | 14.09.2012 | 12:10
НЕ съм съгласен. Недей да обиждаш колата - тя със нищо според мен не го е заслужила. Тя е дала толкова много щастливи моменти на българския народ и продължава да ги дава.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 14:58
Ахаха колко носталгично се изказа Генерала:) Но си е така - Ладата си е истински войн който до ден днешен е много високо изпозлван за напите попринцип доста нагънати географски ширини.
#- | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:05
Абе не си прав. Има места в Бълария, на които трудно ще се качиш с какъвто и да било всъдехох. А това може и да трака, може и да друса, ама няма да те остави на пътя.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 09:12
Не знам за колата, ама аз мога да ти вкарам органите там където не си и подозирал :)
#- | от киселото грозде | 19.09.2012 | 15:08
това сие каруца, проходима, но каруца
#17 | от Летящият Честмир | 14.09.2012 | 13:50
Навремето с такова нещо ме караха до училище. Един комшия отиваше на работа. Беше много хубаво време :) Чувствах се защитен в тази кола.
#18 | от empty world | 14.09.2012 | 14:57
Е това е! Класика в жанра. Ей сега днес гледах как една същата качваше един прашен път с голям наклон! Баси животното руско:))
#19 | от Практична домакиня | 14.09.2012 | 16:02
Тази кола дълго е катерила баирите и местата без път в България (както и в много други държави разбира се). Важно е да отбележим, че все пак частите на този офроуд автомобил са едни от най-достъпните.
#20 | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 09:04
За мен лично тази кола не е все още отживелица. Ако някоя известна фирма за тунинг се захване с нея, мисля че ще й докара страхотен вид;)
#- | от riba mech | 17.09.2012 | 12:34
Няма как да е отживелица, защото е много приложима в нашата страна;) Един добър комунистическия спомен.
#- | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:39
Уникална руска машина! Определено за нашият нагънат релеф може да се каже, че си е доста полезен автомобил.
#21 | от riba mech | 17.09.2012 | 09:44
С тази уникална руска машина ходим на нивата да копаме царевицата. Цялата челяд се събираме вътре!
#- | от mind games | 17.09.2012 | 11:54
Ох, какви преживявания съм имала в тази кола на задната седалка :) Когато бях млада, в годините на зрелия социализъм.
#22 | от добра майка | 17.09.2012 | 12:26
Браво бе, ще си кажеш ти, всичко ще си кажаш :)) Значи там сте го правили по времето на социализъма - както казваше бай Тошо.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:45
Ей, социализмът започна да ни говори и в тази класация, не съм го вярвал, че някоя лелка за това ще се сети, когато тръгнем да говорим за този модел на Лада.
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:08
Ладата определено сие класика в жанра. У нас си се карат вс етака и има защо - издръжливи са и то много при всякакви условия и терени:)
#23 | от Raina Knqginq | 17.09.2012 | 13:11
Толкова красива предница отдавна не бях виждала :) Руснаците доста са се постарали сигурно, за да я направят
#24 | от вярна жена | 17.09.2012 | 13:16
Гаранция,че подобен дизайн е купен от НЛО,не напразно останалите предложени автомобили 4Х4 го имитират и като дизайн и като качества.
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:40
Така е. Всички останали коли от класацията са изкопирали дизайна от Нивата, тука си много прав.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:02
Ладата е много добра машина както всички знаем. Ако класацията беше за България, това определено си е номер едно по проходимост ;)
#25 | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:38
Аз си мисля, че слеващия месец трябва да направят една класация от този сайт, която да е за автомобили от бившите социалистически държави.
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:03
Е това е колата, която може да те качи дори на някой връх! Руски здрав звяр!
#26 | от brown sugar | 18.09.2012 | 08:53
Това е едно просто страхотно возило според мен! много му се кефя и на няколко пъти през живота съм имал възможността да го карам.
#27 | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:42
Нивите са много хубави коли. Качвам някой неизряден в багажника и карам като луд из баирите край Ресилово докато не ми върне парите.
#28 | от бела жига | 18.09.2012 | 16:23
Нали :))) Има места по родопите надолу, че и по пирин, на които трудно ще успеят да се качат всякакви други машинки, които иначе изглеждат много добре.
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 08:54
Голям смях, как ще сложите Лада Нива на първо място. За времето си беше добър автомобил, но пред силната конкуренция е лицето на БМВ, Мерцедес , Land Rover - няма шанс
#29 | от bezpristrastno mnenie | 18.09.2012 | 16:29
И аз си мисля, че не е чак за първо място:) Все пак тук има страхотни класни джипове, които са дори по-добри от руската легенда;)
#- | от Бони бон | 19.09.2012 | 14:48
За времето си това беше един много добър автомобил. Дори сега - толкова дълго време след първата произведена кола, нещата все още продължават да се шофира по българските пътища.
#30 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 08:42
Да и сега много хора си я карат и то им върши добра работа. Особено по силно нагънатите части в нашата страна!
#- | от Бони бон | 19.09.2012 | 14:47
Хе е Ладата си е много добра машина и макар и руснаците никога да не са докарвали нещата на външен вид, поне качеството е на ниво! Добри спирачки, добра хидравлика и е доста бърза на магистрала или дълъг път, като цяло.
#31 | от Бони бон | 19.09.2012 | 14:46
Да не говорим за високата проходимост, която имат. И все пак, не мисля, че заслужава първото място в днешно време ;))
#- | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 14:34
Само ламарина, здраво окачване, никаква хидравлика, Лада Нива :) Даже няма задни врати, двуместна.
#32 | от киселото грозде | 19.09.2012 | 15:09
Чудя се това дали не е на шега Ладата да бъде на първо място, ама като гледам колко гласове е събрала...явно има доста доволно клиенти.
#33 | от La Bicha | 19.09.2012 | 15:48
Доволно клиенти = на пияни маймуни.
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:35
Много гласове и голяма е разликата с втория в класирането - не виждам как може да спечели нещо по-различно от тази лада в интерес на истината.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:44
Ето един чудесен автомобил, който ще ми свърши работа за моето хоби. Като ги намятам отзад в багажника няколко шимпанзета, и като ги покрия с едно платнище, и властите ще ме хванат за оная работа.
#34 | от teniente castillo | 19.09.2012 | 16:19
Ладичката е номер едно кола. Но не и тук в тази класация според мен. Има много по-модерни и хубави джипове.
#35 | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 14:32
Ехаа руския дзвер!! Той ли ще спечели бе?? Много странно:)) На фона на Хамерите и Ланд Роувърите.
#36 | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:39
Руския дзвер,дето не може да пали зимата и закъсва на първата локва.Разбираш му-честно !
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:31
А бе ти какво си захапал всички тука? Ми именно за това става въпрос - че няма как да е на първо място на фона на конкуренцията. Вземи малко да мислиш докато четеш тия коментари, преди да се заяждаш?
#- | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:19
Петре, ирония, ирония. Чувал ли си за такова нещо!
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:22
Пешо, май си забравил да си изпиеш хапчетата :) Направи го, преди да е станало късно.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:59
Май те сърби главата отвътре?! Гледай да не те почеше някой без да иска.
#- | от чувал чувал | 08.10.2012 | 14:04
Руския мастодонт, който едва ли някога няма да бъде актуален у нас. Наистина впечатляващи възможности!! ;))
#37 | от nabito oko | 20.09.2012 | 15:57
И с какво точно те впечатлява,че ми стана интересно,интериор,екстериор,дизайн,възможности.Айде аман от нетрезви коментатори.
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:29
А бе ти малоумен ли си честно? Не виждаш ли, че е казано на лека шега и ирония?? Баси и спечените сухари, честно.
#- | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:15
На 5 април 1977 г. Волжският завод произвежда първият сериен автомобил със задвижване 4х4 - ВАЗ 2121 „Нива”. От тогава досега като компания не бележи почти никакво развитие,
#38 | от blue jasmine | 20.09.2012 | 17:10
Дори и Другаря Путин им го каза ама я произвеждат,макар и на загуба все още.
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:36
Вече са започнали да спират няколко модела от производство. Спокойно.
#- | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:17
Какво може да се каже за този модел. По десетобалната система моята оценка е:надеждност - 10; оборудване - 3; пространство - 3; пространство - 4. Вие си правете изводите.
#39 | от Katrin Velinova | 20.09.2012 | 17:21
По показател-неефективност бих му дал поне 50 точки по десетобалната система. А за показател смешна кола и 2000 точки по десетобалната са му малко.
#- | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:33
А по показател хейтър, получаваш 11 точки от 10 възможни. Честито, победител си.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:00
Това нещо заслужено може да спечели приз за НАЙ-ГРОЗНА кола от всички останали в тази класация.
#40 | от Бранимира Калчева | 20.09.2012 | 17:24
Хах,смешна талига.Някой май страда по СОЦа.
#41 | от Teodora Boyanova | 20.09.2012 | 22:04
Що? Реално погледнато от всички коли останали от соца, това е най-качествения автомобил.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:56
Като седнеш зад волана на тази смехория,и се чувстваш като клекнал в селския нужник.
#42 | от Петър Динев | 20.09.2012 | 22:26
Верноо? Мале, добре че ни каза. Колко си красноречив само.
#- | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:19
По-образно едва ли можеше да се изкажеш :) Карал съм такова нещо, ама до такава асоциация не бях стигал :)
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:55
Тази кола просто ще спечели състезанието този месец, не само защото го заслужава, а защото просто няма конкуренция на фона на представянето и по баири и камънаци.
#43 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:40
Не виждам с какво го заслужава?! Няма как да го заслужава на фона Роувърите, Бавареца и още много други коли!
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:21
Ще спечели, ама друг път :) На фона на всички останали предложения, не виждам как може да стане това.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:54
Ей айде стига стоя базик Ладата да е на първо място. тая машина на времето вече й е време да отлети за вторични завинаги.
#44 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:20
Е вече не е ;) Нямаше как това да бъде номер едно, пълна тъпотия, а и обида къмд ругите производители.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:52
Ладата може би преди 40 години, ако имаше такава класация, може да бъде абсолютния победител, но не и сега;0 Макар и много добре приложима за някой наши райони, има много да наваксва в много отношения на база новите модели.
#45 | от riba mech | 24.09.2012 | 10:59
Да може би тогава да, а и е вярно че сега си се изпозлва много в селското стопансво и в разни по-високо застроени райони да речем, или за лов и риболов, но едва ли може да се наерече "най-добрият автомобил 4х4" ":)
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:53
Тая кола верно ще пребъде в някоя музей на старите руски машини у нас! И дано, това освен, че харчи много, замърсява много околната среда.
#46 | от Kremena kremi | 25.09.2012 | 13:17
Руската антика:) Определено много често се срещат по нивите и по-труднопроходимите терени, да не кажа,ч е съм виждал да теглят нови модели джипове от тините;))
#47 | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:51
Мале тази Лада едно време си беше голям хит ;)) Сега обаче не мисля, че има право да се състезава с тези класни конкуренти;)
#48 | от Raina Knqginq | 25.09.2012 | 14:00
Лага, може да ръби, може да няма хубава возия, ама има пътища в България, по които друга кола много трудно ще мине и баири, по които да се качи.
#49 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:42
Кара се и то много у нас. Управлението ѝ е лесно, а и е изключително издръжлива по нашите не до там гладки пътища.
#- | от ivo ivelinov | 26.09.2012 | 15:03
Какво нещо беше едно време да караш Лада. Но те сами са си виновни, не се развиват и няма как конкуренцията да не ги погълне
#50 | от master plan | 26.09.2012 | 14:58
Ааа, ами тя конкуренцията ги погълна и след това ги изплю, защото се задавиха с тях. Голяма хапка са Нивите.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 13:42
Как няма да ги погълне конкуренцията като за толкова години не създадоха нищо ново. Лежат на стари лаври
#- | от manuel manolov | 11.10.2012 | 12:40
Лада са реализирали много успешно повечето си автомобили на пазара. Нива се води от най-продаваните, както и Lada Sport, Lada Taiga, VAZ-2121 и Bognor Div.
#51 | от ivo ivelinov | 26.09.2012 | 15:01
Създадена през 1977 г , но и до днес поражда немалко търсене на пазарите, което е добър показател за качеството и възможностите ѝ.
#52 | от сашо христов | 26.09.2012 | 15:05
Нива трудно може да се нарече комфортна или икономична, но за сметка на това се представя отлично на труднопроходими терени, което си е важен плюс.
#53 | от little shock | 26.09.2012 | 15:08
Така е. Прибирам си люцеринката с нея. Че ми дадоха едно място...на майната си. Все по на майната си започнаха да ми дават земя. Тия ебават ли се с мене?
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 13:41
Здравия руския мастодонт, който определено все още се кара много у нас ;) Аз лично никога не съм била фен на руските коли:)
#54 | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:28
Нивичката й е минало времето. Отдаваме и почести и я пращаме по живо по здраво за скрап :)
#55 | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:43
Не бих заложила вече на тази руска машина, колкото и здрава да е;) И все пак не е толкова здрава - виждала съм закъсала НИВА! :))
#56 | от Една Българка | 26.09.2012 | 20:01
Никой май не би заложил:)) Освен ако разбира се не гледаш 20 дка картофи в Родопите и ти се налага да ходиш често да ги копаеш примерно:))
#- | от riba mech | 01.10.2012 | 14:46
Тая Лада даже вече не е и толкова здрава, колкото й се носят легендите. Общо взето, времето й отдавна е изтекло.
#57 | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:05
Да ти кажа понагнива. Оня ден карах вълна, щото стригах овцете и се загледах, много зле. А си я купих съвсем скоро, преди има няма 20 години.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 13:40
Ужас! Добре, че това падна от първото място, беше си голяма шега!
#58 | от Изабела Белла | 27.09.2012 | 11:37
Определено. Макар че си в здрава машина, определено вече е за аникварята:)
#- | от Vihra Chatova | 29.09.2012 | 16:46
Ладичката си е тя много сериозен автомобил, ама няма нови модели, които да са разработени поне като екстериор малко по като нови. Иначе всичко ѝ е ня мястото.
#59 | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:10
Има Шевролет Нива
#- | от митко щеката | 03.10.2012 | 16:11
Аз пък днес разбрах, че имало Шевролет Нива?! Че кога Шевролет са взели Лада или това е само единичен модел? Ама била много яка кола! ;)
#60 | от Vihra Chatova | 29.09.2012 | 16:38
Има да. Много интересен модел! :) Доста тунинг е отнесла старата руска машина във всяко едно отношение, ама точно от Шевролет... :)
#- | от riba mech | 01.10.2012 | 14:45
Нивичката орпеделено няма място тук. Според мен поне - мина й времето отдавна.
#61 | от malko kretenche | 01.10.2012 | 15:03
Лада Нива си е една истинска антика:)) няма какво да и говорим, определено не може да бъде дори на 5 позиция според мен.
#62 | от La Bicha | 02.10.2012 | 14:28
Стара износена кола, ама е Лада. Ех, какво беше да караш Лада едно време
#63 | от melrose place | 02.10.2012 | 14:44
Не бяха особено хубави времена да ти кажа. Радвам се че вече хората имат по-голям избор при покупката на кола
#- | от Зимен хребет | 02.10.2012 | 14:56
Едно време беше голяма чест да си купиш лада. Все едно сега да караш някой нов модел Мерцедес
#- | от velvet boots | 05.10.2012 | 16:55
Ладите ми напомнят на епохата на комунизма от която едва се отървахме. Защо изобщо са включени в тази класация
#64 | от Зимен хребет | 02.10.2012 | 14:54
Aaa, не сме се отървали, само се огледай и ще разбереш, че почти нищо не се е променило!
#- | от митко щеката | 03.10.2012 | 16:11
Е, хайде сега, много ме далече вече от тази епоха и а с времето все повече ще се отдалечаваме. А Ладите не са чак толкова зле.
#- | от velvet boots | 05.10.2012 | 16:53
Преди няколко месеца някаква лелка с Лада Нива блъсна един приятел. Слава богу отърва се леко
#65 | от deja vu | 02.10.2012 | 14:58
Сигурно твоят приятел е бил доста сърдит. Не стига че го е блъснала жена, ами е карала лада нива
#- | от manuel manolov | 11.10.2012 | 12:38
Определено не ме кефи Ладата, колкото и да е здрава и да ветеран. Все пак е на сто години сигурно, определено не става.
#66 | от Една Българка | 04.10.2012 | 10:15
Кефи го само един човек. И той се казва САНДИ СЕКИРДЖИЕВ, кухата кратуна.
#- | от чунга чанга | 04.10.2012 | 14:41
В България гледам че има много водачи които карат Лада Нива. То ние сме си бедна страна и е нормално по-голямата част от населението да не може да си позволи луксозни возила. Но има и друго - Нива е доказала качествата си с годините.
#67 | от velvet boots | 05.10.2012 | 16:51
Бедни сме като църковни мишки. Нямаме какво да ядем, ходим до тоалетната на двора и ровим по кофите.
#- | от чувал чувал | 08.10.2012 | 14:07
И караме Лади Ниви, да ни е по-икономично хахах:) Само дето това лапа, като за световно! Честно казано Нивата си е отживелица.
#- | от riba mech | 08.10.2012 | 16:06
Доста харчат,но все пак не е са разточителни колкото джиповете на Мерцедес или Ленд Роувър
#- | от manuel manolov | 11.10.2012 | 12:37
Нивичката определено си е един арахаичен шедьовър на автомобилопроизводството от онова време.;) Направен е леко, като непревземаем танк - много здрава, много проходим, но и много грозен и некомфортен.
#68 | от Soul Food | 10.10.2012 | 10:41
Танк, нетанк, ама гледай колко е стара и въпреки това още се търси на пазарите.Такава здравина не предлагат дори някои от новите СУВ-ове.
#- | от manuel manolov | 11.10.2012 | 12:36
Кой я търси бре? Никой не го търси това, само пенсионерите и хората по село.
#- | от Vihra Chatova | 12.10.2012 | 11:37
Много кадърна кола е ладичката. Бях на кратка визита в Молдова и видях че там много ги карат
#69 | от manuel manolov | 11.10.2012 | 12:32
Резултати | Архив