Hummer
Hummer H2
1900 гласа 133
още от Hummer
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (133)

Слави Трифонов нямаше ли такъв Хамър или нещо се бъркам с модели? Имам някакви спомени от преди няколко години как той го даде като награда в един от форматите или нещо подобно...
#1 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 14:37
Не, никога не е имал. Такава кола Слави не може да си позволи. Прекалено скъпа е за него, а и той не знае как да я кара.
#- | от киселото грозде | 19.09.2012 | 14:48
Но определено пък Слави може да си я позволи, за което, аз да си призная, малко му завиждам.
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:37
Да, имаше подобен Хамър. Ако не се бъркам даже го беше подарил точно както казваш ти. Ама са добри коли като цяло според мен.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:23
Абе кво ме интересува кой е имал подобна кола, след като аз самият не съм имал и сигурно и никога няма да имам при все, че ми се иска.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:34
Добри са , но и много замърсяват въздуха. Това не може да се пренебрегне при евентуална покупка
#- | от erik adams | 27.09.2012 | 12:54
Е как бе - той Слави Трифонов наляво и надясно се хвали с тоя хамър преди да го продаде, явно му се е нарадвал както се казва, иначе са много добри машини.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:38
На Слави Хамъра не беше ли малко по-различен или аз така си мисля? Защо имам чувството, че неговият модел беше малко по-малък?
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:28
Абе той Слави си го беше купил само да се гъзарчи с него, после нали го беше подарил на някой там като награда за нещо, ама вече не помня.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:09
Кола в услуга на американската армия. Обикновено се използва за труднопроходими терени, като тези в Афганистан, например.
#2 | от киселото грозде | 19.09.2012 | 14:42
Мда, определено колата е доста огромна машина. Мисля, че е перфектна за нашите географски ширини, защото преодолява всякакви ИЗПИТАНИЯ по пътя!
#- | от Бони бон | 19.09.2012 | 15:34
Точно така! Не мисля, че може да те нарече точно услуга, защото смело мога да заявя, че тия Хамър се издържат основно от поръчките на американската армия.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:20
Полупрофесионален танк:) Много добра машина, определено изпозлвана само с подобни тежки цели:)
#- | от La Bicha | 19.09.2012 | 15:45
Ама така е, наистина. Да не кажа, че Хамър основно се издържа именно от американската армия - доста добър оборот им правят.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:34
А не бе ;)) То там основно го изпозлват, няма къде другаде да му приляга този чудовищен стил, толкова добре.
#- | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:23
Много вървят, ама много и горят. Това нещо го запомнете при избор. Ако сте решили обаче - слагайте една огромна бутилка газова уретба и къпете спокойно.
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:31
Еее, ама вие сега очаквате и да няма сериозен разход на гориво ли? Не виждам как може да стане това! Все пак тук говорим за много тежка и мощна машина.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:27
Това е един истински мастодонт. Няма такава машина, близо 500 к.ц до колкото знам. Малко са хората у нас, които я карат, но знам че много им слагали газови бутилки, което за мен е АБСУРДНО!
#3 | от Бони бон | 19.09.2012 | 15:32
Ха само в Бъкгария може да се слжи газова уреджа на такова чудовище. За мен е доста огормна машина, не подходяща за всеки
#- | от La Bicha | 19.09.2012 | 15:44
Не знам колко са му конете, ама на американските военни мисии в Афганистан и Ирак с доста сериозно бойно снаряжение, което са му поставили, се справя повече от успешно.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:55
Еее, верно, че американците именно него използват за предвижване на патрулите си. Монтирани са оръжия - много добре просто! Аз бях го забравил това.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:22
Много може да се каже за хамъра, ама на мен лично ми е интересно, ако не бяха тия машини - с какво щеше да действа американската армия по своите мисии?
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:43
Да, голям късмет за Хамър, че армията им прави много голям оборот с военни цели естествено. Аз също не виждам особена алтернатива на това...
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:19
американско изпълнение, за военни мисии, определено едно то яките предложения
#4 | от Елемаг Електриков | 20.09.2012 | 12:49
Военните доста често пазаруват от този автомобилен производител, като получават доста преференциални цени, защото ги купуват с хилядите.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:40
и с това ще ревеш докато зареждаш
#5 | от Камък Врачански | 20.09.2012 | 13:04
Има логика в това, което казваш - разходът на гориво изобщо не е малък, но това според мен е в рамките на нормалното - все пак виждаш колко е огромна и колко тежи.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:33
Повярвай ми Боров,който кара такова чудовище,не мисли дали ще му стигнат стотинките на бензиностанцията.
#- | от Янаки Тодоров | 22.09.2012 | 17:42
излишна кола, не трябва на никой такова нещо
#6 | от lilia tashkova | 20.09.2012 | 13:16
Какво да разбере норналния човек като мен под "излишна кола" - има ли нещо излишно според теб на този свят. Поговорката я знаеш - за всеки влак си има пътници..
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:36
Няма излишни коли освен Опел-а в тази класация. Дори не съм сигурен, дали е 4 по 4 в крайна сметка, а нали класацията е точно за такива...
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:18
Не знам дали е 4 по 4 - щом е в класацията, уж трябва да е с двойно предаване, иначе язък за много големия пушек за нея.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:53
е как няма да е 4 Х 4 - нали тази класация е точно за такива автомобили. Това е точно за баирите и неравностите по пътищата, по всякакви пътища.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:30
Е как да не е 4х4, то иначе кой ще го сложи тук. Сигурно има вариант в който двойното предаване да се изключва, ама в това не мога да съм сигурен.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:13
Прекалила си с белината Ташкова,започва да ти се губи пигментацията.Малко по малко ставаш невидима.
#- | от Янаки Тодоров | 22.09.2012 | 17:40
Аз като ги гледам и двама хамъра в класацията - много много не правя разлика по не на външен вид. Харесват ми като цяло такъв типаж возила. Няма да си кривя душата.
#7 | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 13:29
Още един представител на марката Хамер. Огромен автомобил който кой знае какви маневри може да прави.
#8 | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 13:52
9 blue jasmine
Този коментар е маркиран като неуместен.
10 blue jasmine
Този коментар е маркиран като неуместен.
Това се казва кола - задвижване на четири колела, коефициентът на главно предаване е 4.10 и 4 предавкил. Отпред окачването е торсионно, а отзад - на принципа на пружината.
#11 | от blue jasmine | 20.09.2012 | 15:47
Това за изкачване в планината ще е много добро според мен - няма да има грешка. Само трябва да се внимава с колко гориво излизате, щото това си погорява.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:12
О, да. Който обича разходни , които включват минаване по труднопроходими пътища, тогава трябва да имаш нещо такова в гаража си
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:36
Е, ама забравяш, че тук говорим за едно наистина здраво окачване, което е пригодено точно за такъв вид пътища и неравности.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:26
Тази кола може да се качи буквално навсякъде, това е нейният голям плюс за мен. За сметка на разхода де, ама това е нормално.
#- | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:36
Един любопитен факт - най-предпочитаната марка коли 4х4 от изпълнителния директор на компанията DELL Майкъл Дел е именно Hummer H2. Човекът знае каво да кара.
#12 | от Katrin Velinova | 20.09.2012 | 16:04
Хич не е тъп :) Но аз ако бяха на негово място, сигурно щях да го раздавам по-скромно.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:16
Тъжното е че клокот и добър и надежден да е Hummer H2 е най-големия замърсител сред возилата тип 4х4. Отделя 412 гр/км CO2 в атмосферата
#13 | от master plan | 20.09.2012 | 16:06
Сигурно заради това General Motors искат да спират производството му, заради високата степен на вредни емисии
#- | от Katrin Velinova | 20.09.2012 | 16:07
Аз като цяло не мога да направя кой знае каква разлика в Н2 и Н3. Да не кажа, че във външния вид на колата изобщо не виждам никакви разлики.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:08
За съжаление такива зверове няма как да са с ниски вредни емисии или ако има как, все още никой не е откри; начина. Разликата май при двата в мощността и в интериорните решения.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:43
Ако търсите зелен автомобил - то това определено не е вашия автомобил, ама пък защо да не си го купите? Голяма работа, че малко замърсявал въздуха.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:19
Ама кой ти гледа тука вредните емисии, когато говорим за офроуд автомобил. То това не е направено из града да си го използваш, всички знаем това.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:22
Ама кой си иска ниски средни емисии от такъв звяр? Колкото и да пуши и да цапа природата на мен няма да ми мине мерака да си имам такова нещо вкъщи.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:05
Ама кой му иска изобщо на този автомобил ниски вредни емисии? Нека да пуши, нека да бръмчи - изобщо не ме интересува мен!
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:12
замърсява наистина, но повечето потребителите това хич не ги интересува и си ги карата (стига да могат да си ги позволят)
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:39
Надеждна кола, която съчетава в себе си респектиращ външен вид, много мощен звук на двигателя, а и сами двигател, но не толкова сериозно ускорение.
#14 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:02
Корекциите в екстериора са минимални, като най-ясно се откроява модифицираната радиаторна решетка с уголемени отвори. Бронята също е променена, като освен по форма, тя се отличава и по цвят спрямо предшественика (неутралното черно е заменено със сребриста окраска).
#15 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:39
Ооо, да - уголемените отвори много ясно се виждат като промяна. Бронята за мен лично не е толкова от голямо значение, но все пак добре, че са я попроменили.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:46
Аз лично не виждам кой знае какви корекции спрямо миналия модел. На мен си ми харесва звера и се радвам, че имам възможността да го наблюдават това съкровище, че един комшия има.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:23
Аз дори не мога да си усетя тия корекции, за които говориш. Ако не ги бях прочел от теб, изобщо нямаше да ми направят някакво впечатление.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:18
Това животно разполага с 6.2–литров алуминиев V8 двигател,който отдава 393 к.с. Иначе самият автомобил се задвижва от 6-степенна автоматична скоростна кутия, която има редица допълнителни възможности, като в това число влиза възможността за ръчна смяна на скоростите. Безопасността на пасажерите се постига чрез множество въздушни възглавници, система за контрол на стабилността и приплъзването, система за контрол на траекторията при завои и редица други системи.
#16 | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:45
Трябвало е май да му сложат поне ръчна скоростна кутия, така щяха да намалят поне малко иначе така високия разход, която има това животинче.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:42
Много системи за контрол на това чудовище бре;) Ама няма как, то е като космически кораб, трябва да се следи всичко! Истински звяр!
#- | от riba mech | 24.09.2012 | 11:14
Сигурно преди да тръгнеш подготовката е като в самолет ;)
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:15
6200 кубика двигател с тия разбери и тези килограми - това се превръща в един истински звяр на пътя. Пък и какъв звук само издава този двигател :)) Музика за ушите ;)))
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:00
Ехее, то това ще дойде много голям звер бе! Цели 393 конски сили - то това спокойно ще може да дърпа един голям автобус :)
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:24
Това може да го бие по проходимост единствено нещо което е обуто с вериги.
#17 | от Янаки Тодоров | 22.09.2012 | 17:38
Хамърът е добра машина, стига да можеш да се справиш финансово с високия разход на гориво и с подръжката, която не е от най-евтините.
#18 | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:40
Не е, ако нямаш пари, няма как да се справиш.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:15
Скъпо излиза и това е факт, но като се замислим, 4х4 моделите на БМВ, Ауди, Ленд Роувър също горят горе-долу толкова
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:35
Ами има вариант да му сложиш газова бутилка, ама трябва да е някаква по-голяма бутилка, защото разходът така или иначе е доста по-висок.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:15
Американския звяр определено си лапа змного бенз, но пък за всеки влак си имат пъници. :) Невероятна машина, определено впечатлява винаги.
#19 | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:42
Хем побира много хора, хем поддържа висока степен на безопасност. С това може и на война да отидеш и да се върнеш невредим.
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:34
20 на сто бензин и малко повече от 20 на сто ако му сложиш газ, ама е хубаво някоя по-голяма газова бутилна, че на дълъг път - да си по-зареден.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:05
Хумера си е хумер! Всеки уважаващ себе си гъзар трябва да кара такъв Хумер, защото иначе не се уважава.
#20 | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 13:14
Аз да ти кажа бих се задоволил и с нещо по-скромно като размери но пак то същата категория SUV автомобили
#- | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 20:33
Ако не гореше много щеше да е доста повече предпочитам пред много модели, заради разберите си и заради атрактивния външен вид.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 08:52
Вярно е, погорява малко повече от обикновените автомобили в този клас, ама ако трябва да бъдем честни - доста повече материал има в него и доста повече тежи.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:11
Ама нека да има материал. На мен ми писна да се занимавам с всякакви други пластмасови боклуци, които се срещат по автомобилните пазари.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:23
Страхотен високоскоростен и ултра мощен гигант. Завиждам малко на тези, които харесват и карат такива величествени машини
#21 | от тони сопрано | 24.09.2012 | 20:25
ДОста харич, ама и доста добре вози:) А и с него винаги ще се виждаш от км:))
#- | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:43
Невероятен екстериор притежава този гигантски всъдеход. Мисля, че имаше и някякви вариант, в които не беше с двойно предаване, ама те мисля, че са поръчкови.
#22 | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 08:47
Гигантски е наистина правилната дума в този случай и според мен! Чудесно се вписва на полевито условия в Ирак и Афганистан, където като част от американската армия се сблъсква с много проблеми.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:37
Поредното добро изпълнение на голямата марка. Впечатляващо, наистина!
#23 | от Kremena kremi | 25.09.2012 | 13:05
Колата е звяр! Направо като се замисля това нещо как може да катери баирите, в които няма грам асфалт - направо ми се ще да скоча в него и да го подкарам.
#24 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:08
Хамъра е много готин! винаги съм искала да видя какво е да се кара такъв звяр!;)
#25 | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:47
Така и аз;) сигурно е много лесно - все пак големите автомобили винаги са се управлявали много лесно:)
#- | от Една Българка | 26.09.2012 | 19:58
Много харесвам луксозното издание наджиповете Hummer H2, които излязоха през 2007 г. Мощност 698 к.с. , максимална скорост 160км/ч, ускорява до 100 км/ч за 7.8 секунди и максимален въртящ момент 574 Нм.
#26 | от erik adams | 27.09.2012 | 11:17
698к.с. е една доста мощност, имайки предвид огромното купе, което трябва да се изтласка! :)
#- | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:25
Ааа, не може да е 700 конския сили това нещо, аз бях чел някъде, че е към 300 коня. Ами, че то ако е 700 коня, то ще гори майка си и баща си като бензин...
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:56
Hummer са много добра марка, не знам защо преди няколко години General Motors искаха да ги продават на някакви китайци. Добре че сделката се провали.
#27 | от отминало бъдеще | 27.09.2012 | 11:21
Може би защото не им върви бизнеса, понеже това чудовище лапа много бензин. Ама в крайна сметка, нали основно в тяхната армия ги изпожилват и може да са дръпнали;0
#- | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:24
Освен много гориво, отделя немалко количество вредни за околната среда емисии въглероден диоксид.
#- | от rosen pavlinov | 10.10.2012 | 16:02
Тази сделка се провали защото не можаха да убедят китайското правителство, че Hummer ще прави автомобили с ниска вредна емисия на СО2
#- | от anytime anywhere | 27.09.2012 | 12:50
Да, не отричам че H2 и H3 замърсяват въздуха, но все пак това са много сериозни машини и са с малко по-различно приложение.
#- | от отминало бъдеще | 27.09.2012 | 12:56
Добре, че не са ги купили китайците, защото това щеше да бъде една огромна загуба спорд мен, най-вече за клиентите.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:20
Американски звяр!! ;) Много мощна машина, определено е впечатляваща! Сигурността също добре организирана. Безопасността на пасажерите се постига чрез множество въздушни възглавници, система за контрол на стабилността и приплъзването, система за контрол на траекторията при завои и редица други системи.
#28 | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:24
Няма как, представи си само нещо да се случи с тоя огромен звяр, какъвто е габаритен, трябва отвсякъде да има обезопасяване.
#- | от Изабела Белла | 27.09.2012 | 11:40
Ако закъсаш някъде, сигурно викат хеликоптер да те вади или някакъв трактор. Друг начин не виждам.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 15:25
Това е най-добрата система за защита според мен, имам предвид множеството въздушни възглвници,а и при удар таблото пада надолу...
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:53
Къде надолу? В краката, че това добре ли е?
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 15:26
Това е хубаво, че има много системи за сигурност, което не личи на пръв поглед като се качиш с колата. Важно е да са се погрижили на безопасността на пътниците.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:17
Да съм в американската армия на някоя от мисиите в Ирак например, че да ми дадат модифициран модел да си го карам здраво и да трепя арабите с картечницата отгоре :))) Яко!!! :)))
#- | от chest slava | 01.10.2012 | 09:25
Защитата тук е на едно перфектно за мен ниво. Не мисля, че има какво повече да се желае на този етап, особено от американски производител.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:55
Мощта е второто име на тази кола! Прекрасно изпълнение на американския производител, аз нямам никакви забележки по екстериора и интериора.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:15
Аз така, като гледам в тоя звяр може да се съберем целия офис. Определено е огромно и отвътре и отвън!
#29 | от Силви Милви | 27.09.2012 | 11:47
Чудесна идея! Събираме ме се и отиваме на тиймбилдинг, само че няма да сме всички. Тъкмо ще има повече място да си опъна краката.
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 15:24
Зависи колко сте във вашия офис. Ако сте до седем души - ще се поберете без никакъв проблем и няма изобщо да ви бъде тясно.
#- | от rosen pavlinov | 10.10.2012 | 16:01
Доста по-елегантен според мен от предишния модел, поне като интерериорни решения виждам доста положителни промени.
#30 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:49
Големият американски брат - Хамър е просто вълшебен. В него има съчетан лукс с много енергия и мощ. ПРосто кола само за фенове и разбирачи.
#31 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:13
Напоследък във все повече американски кино продукции до виждам този модел, като военен, но все пак го виждам :))) Добра марка мога да кажа.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:05
Да, и все екшъни. Все повече този производител се брои е за луксозен, което като цяло дори много добре за неговата концепция.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:32
Американският стандарт за нещо между кола и камион е точно този Хамър. Издава звук на камион, а вътре се чувстваш повече като кола, отколкото в камион - комфортно си е.
#32 | от chest slava | 01.10.2012 | 09:20
Блазе на американската армия по нейните мисии я близкия изток, че са оборудвани с тези великолепни принцеси, които по страхотен начин се движат на пътя.
#33 | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:31
А бе дали и блазе...точно на мисиите в близкия изтор, не знам, не съм много сигурна, ама поне тия машини са много здрави и няма да им правят проблеми.
#- | от Lana Rey | 02.10.2012 | 15:07
Не си струва да им завиждаме на американските войници само защото са оборудвани с такива невероятни всъдеходи.
#- | от тони сопрано | 10.10.2012 | 16:30
Хамърчето е много голям резняк :) Прави диво ускорение, за сметка на повече използвано гориво, но в крайна сметка винаги може да му сложите газова уретба.
#34 | от Kokoto Monev | 02.10.2012 | 08:33
Ускорението е наистина добро, като се има предвид и това - колко време му трябва да направи от 0 до 100 ускорение. Завидно е просто.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:08
Да бе - то си е доста тежък този хамър, пък ги прави за 8 секунди тия така желани 8 километра, за сметка на един водовъртеж в резервоара.
#- | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:11
Много голямо добиче, което определено никога не би ви оставило на пътя :)) И определено ще сте забележим с него от далече ;))
#35 | от Lana Rey | 02.10.2012 | 15:05
С такова чудо никога няма да закъсаш където и да си тръгнал. Много мощен, бърз и ултра надежден. Но на тези важни качества отговаря и съответната цена.
#- | от rosen pavlinov | 10.10.2012 | 15:59
Еее, това е звяр, бе хора! Гледам го и не мога да му се нарадвам. Като за толкова килограми колата си прави едно много добро ускорение за мен.
#36 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:00
Много здрава ходова част, направена хем да издържа на полевите условия, хем да се вписва много добре на пътните условия и да се нагажда.
#37 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 07:28
Обожавам ги тия хамъри, които американците разработиха като концепция преди няколко години - стоят много добре на пътя и много добре се реализрат на пазарите.
#38 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:07
Голямо удоволствие е да имаш един такъв в гаража и да си го караш по разни екскурзии сред природата
#- | от тони сопрано | 10.10.2012 | 16:28
Предлага невероятен кожен салон отвътре. Новите версии с надарени с по-висока мощност и куп интересни екстри.
#39 | от erik adams | 10.10.2012 | 15:54
Еее, коженият салон на това голямото пространство си е един лукс, който не се предлага от много коли ще знаете от мен :)
#- | от Пламен Панайотов | 12.10.2012 | 19:25
HUMMER се превърнаха в легенда с уникалния си SUV-автомобил - H2. Екстериорът не е нещо особено, но вътре всичко е супер и екстрите са на ниво.
#40 | от rosen pavlinov | 10.10.2012 | 15:58
Разполага с 6.2–литров алуминиев V8 двигател, какъвто се срещша и при моделите Cadillac Escalade и GMC Yukon Denali. Какво повече да искаш.
#41 | от тони сопрано | 10.10.2012 | 16:28
Какъв величествен всъдеход. Това едно от най-добрите попълнения в категорията СУВ на Hummer
#42 | от manuel manolov | 11.10.2012 | 13:07
Ей, то това много голяма машина било бе! Аз не съм се качвал в нея, ама от това, което виждам и прочетох - опрделено си заслужава сериозните вложения.
#43 | от Пламен Панайотов | 12.10.2012 | 19:18
Какви обороти трябва да са при 100км
#44 | от Георги Душков | 07.01.2017 | 11:55
какви обороти трябва да са при скорост 100км. на H2
#45 | от Георги Душков | 07.01.2017 | 11:58
Резултати | Архив