Dacia
Dacia Duster
2403 гласа 128
още от Dacia
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (128)

Някъде четох, че колата я имало и само с предно предаване? Естествено, има в и във вариант 4 по 4, ама ще се съгласите, че подобен офроуд автомобил не носи да е само с предно предаване, поне според мен.
#1 | от крива вежда | 17.09.2012 | 11:53
Предно, задно, няма значение. Важното е торбите с покупките да се събират в багажника.
#- | от mind games | 17.09.2012 | 12:04
НЕ знам защо при вас дамите все такива неща са важни като тръгнете да купувате кола? Ами купете си камион - цялата къща ще съберете в багажника му!
#- | от крива вежда | 17.09.2012 | 12:36
Това за предаванията е голяма глупости. Някой ще каже - понеже тази с двойно предаване била по-тежка - щяло да гори малко повече. Важното е като цяло да ти е здрава колата и да не ходиш по сервизи често. Това при Дачия е малко вероятно.
#- | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 12:45
Мишо, препоръчайте ми камион, който да побере всичките ми покупки и къщата ми? Веднага ще си го купя :)
#- | от mind games | 17.09.2012 | 13:19
Добре бе, нали като е джип трябва всяка гума да върти за себе си? Какво е това измисленото предно предаване, това да не е кола?
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:09
Ама на фона на това, как са се изложили румунците на краш тестовете - колата им е заела едно от последните места за безопасност на пътниците.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:34
Ами добре, ама ако избереш вариант, в който тази Дачия не е 4 по 4 - тогава какво правим в крайна сметка - няма да е за класацията предполагам?
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:45
Като знам, че това е едно преобразено рено, не бих дал и стотинка за да си го купя, въпреки че и те имат добри лизингови условия.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:50
Не не, дачия стига толкова - нещо друго, каквото и да било, ако щеш и някаква шкода, ама с дачиите съм приключил.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 09:04
Имам приятел, който си купи тази кола и каза, че на 20 000 километра са му почнали проблемите. Спомена най-вече за такива по ходовата част. Много се беше издразнил.
#2 | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 12:43
Определено са известни с чупливостта си от Дачия. Не ми допадат.
#- | от Raina Knqginq | 17.09.2012 | 12:57
Те за това и дават 3 години или 100 хил. километра, просто знаят що за стока са произвели като надеждност.
#- | от Forrest Gump | 17.09.2012 | 14:02
Надеждност, ама друг път! Колко са надеждни само тия дето ги карат си знаят. Пълни боклуци.
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:07
Съвсем е възможно това да се е случило. Има много случаи, за които знам, ама не искам да правя антиреклама, ще си ги оставя за мен.....
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 09:04
Аз никога не бих си купул румънски автомобил, без значение дали мерцедес или БМВ ще си направят завод за техните автомобили в нашата северна съседка.
#- | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:30
Не се учудвам. Моят чичо вече я продаде и си взе конкурентен модел, защото нямал пари да се заниамва с глупости - това му бяха думите.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:42
Честно казано няма как да се впчатля от Дачия. Не ми допада марката, имам чувстово че е супер некачествено.
#3 | от Raina Knqginq | 17.09.2012 | 12:56
То пък една марка, че да ти допадне. На практика румънците правят рено, което са кръстили Дачия и, което са преработили, ама са си с двигатели на рено.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:58
Такива коли изобщо нямат шанс да бъдат карани на нашите разбити пътища. Те ще се разпаднат от първия път
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 15:05
Не знам защо у нас има такова погрешно създадено мнение, че Дачиийте са добри автомобили - ами какво ще кажете за зависимостта качество-цена? Няма такава:)
#4 | от Raina Knqginq | 17.09.2012 | 13:10
Защо ли, защото поне първоначално изглеждат като добра инвестиция - 26 хиляди за SUV, че и с опция за фабрична газова, което при тези цени на горивата си е плюс и то огромен. Но до тук се изчерпват предимствата.
#- | от Pavel Liubchev | 17.09.2012 | 14:00
Това пък с газовата си е чист маркетингов трик, при все че при такъв малък двигател и газова автомобила съвсем ще окуцее. От друга страна, икономията няма да е кой знае каква.
#- | от kaloyan ivanov | 17.09.2012 | 14:06
Боже, румънците да не са се засилили да го развалят това автомобилче, като му слагат фабрична газова уретба? Това е светотатство..
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:47
Защото са евтини като цена. Дори и да си вземеш пълния пакет екстри - цената не е толкова висока, това обаче до голяма степен рефлектира с качеството.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:53
Има още доста да поработят от Рено, опа, от Дачия, докато колата им стане наистина конкурентна на повечето от този клас на всъдеходите.
#- | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:13
скапано рено
#5 | от Камък Врачански | 17.09.2012 | 13:33
откога това е кола - пластмасов боклук
#6 | от Комплексиран интелектуалец | 17.09.2012 | 15:25
Абе има и желязо като него, ама изобщо не можем да говорим за каквато и да е сигурност. Четох, че много се е идънил на европейските тестове за сигурност.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:47
Лично аз не бих заложил на Дачи за автомобил 4х4, защото има далече по сигурни джипки тук.
#- | от nabito oko | 20.09.2012 | 16:03
егати скапаната кола
#7 | от milen doktorov | 17.09.2012 | 16:30
Егати колко си прав!
#- | от петият елемент | 20.09.2012 | 14:29
Renault Technologie Roumanie - румънско рено, какво искате повече? Боже, това не бих си го купил, ако ще и последната кола на света да е.
#8 | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 08:38
Можеха много повече иновации на направят румънските инженери, а не толкова сляпо на прекрояват френското рено, поне аз така си мисля.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:40
МНого грозна и много чуплива. Дрънка, трака и не знам си още какво. КАто цяло повечето потребители не са доволни.
#9 | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:39
Много грозна кола. Като цяло румънците плагиатсват сериозно от рено, като и двете марки са слаба ракия.
#10 | от brown sugar | 18.09.2012 | 08:54
Амчи то Рено. Французите ги купиха, даже искаха пари назаем от мене, ама не им дадох като видях какви боклуци ще правят.
#- | от коремного мекотело | 18.09.2012 | 16:46
Ами Рено - както има чисти Рена, които ги правят в Турция, така има и малко попроменени рена, които за мен не трябва да се казват Дачия, а рено, ама хайде - нали ги правят в Румъния..
#- | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:26
С брата веднъж разбихме стъклата на една такава каруца. Беше собственост на едно дилърче дето имаше да ни дава пари. И без това Дачията не ставаше, направихме му услуга.
#11 | от коремного мекотело | 18.09.2012 | 16:45
Знаете ли какво научих, че 23-ма студенти от румънски университет са стартирали работа по интересен проект – да превърнат Dacia Duster SUV в удължена лимузина. Желая им успех
#12 | от Nora Martinova | 18.09.2012 | 17:41
Това не ми изглежда много лека задача за студенти, но пък ако успят , веднага ще ги поканят да работят в някоя голяма автомобилна компания.
#- | от anytime anywhere | 18.09.2012 | 17:42
Не знам дали тази кола би се вписала като лимузина. Според мен лимузината трябва да си тежи на местото, а това е много трудно постижимо при кола на Дачия..
#13 | от Kostadin Filipov | 19.09.2012 | 09:22
Каква ти лимузина. Това си е обикновен всъдеход, който обаче доста отстъпва на конкурентите си в този автомобилен клас според мен.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 08:36
Никаква лимузина не е това, много сериозно си се объркал.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:03
Не знам има нещо. което не ми харесва в Дачия. Може би това, че са румънски:)) И леко са плагиатсвали Рено!
#14 | от Бони бон | 19.09.2012 | 15:06
Малиии, това нещо какво прави в тази класация? Тук нали говорим за автомобили, а не за подобия на автомобили. Що не го представяте като Рено? Ами че то си е едно рено!
#15 | от Pencho Gospodinov | 20.09.2012 | 14:27
Еее, чак пък подобия на автомобил. То за всеки влак си има пътници така или иначе, ама Дачията на мога да кажа, че ми от любимите поради ред причини по дизайна.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:48
Грозен и ненадежден автомобил. За мен това не е марка, някакв нова а си е чисто Рено, което пък си е отдавна доказан боклук.
#16 | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:37
НА пръв поглед ми харесва, но ако ще карам каруци предпочитам Опела;))
#17 | от Prava Letva | 20.09.2012 | 15:43
Еми има нещо вярно, Аз така и не мога да разбера какво толкова се харесва на тия Дачии?? При положение, че частите са некачествени и материалите са скъпи
#- | от nabito oko | 20.09.2012 | 15:57
За парите си не предлага кой знае какво качество дази Дачия. Ако и намалят с 20 процента цената - вече мога да се замисля, но за тази цена не бих си купил.
#- | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:43
Интериорът отвътре ти създава чувство все едно си е Опел Кадет, произведен през 1986 година. Много зле
#- | от Mighty Quinn | 25.09.2012 | 15:02
Краш-тестовете на независимата европейска организация Euro NCAP , дадоха много ниска оцека за Dacia Duster, защото се оказа, че не предлага достатчъно добра сигурност за видач и пътниците.
#18 | от blue jasmine | 20.09.2012 | 16:17
Откакто Дачиа станаха собственост на Рено май от тогава спряха да правят качествени коли. Рено всичко развалят по пътя си.
#19 | от master plan | 20.09.2012 | 16:20
Да, собственост е на рено, то и затова много много не го харесват европейците този производтител, ама това е тема на друг разговор.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:55
Дачиа са като КИА, не става за нищо. Като служебни автомобили могат да се карат , но в никакъв случай да е се купуват за семейни
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 15:09
В България немалко хората избират Дачиа, но според мен не правят най-удачния избор. Много е ниска степента на сигурност
#20 | от Katrin Velinova | 20.09.2012 | 16:24
Мой познат караше такъв служебен автомобил, да не ти разправям какви проблеми имаше постоянно. На няколко пъти щеше да катастрофира
#- | от eye candy | 25.09.2012 | 15:07
Много се съмнявам ж да ес представя добре на Dacia Duster, плюс това разходът на гориво е прекаено висок.
#21 | от blue jasmine | 20.09.2012 | 16:26
Двата основни проблема на тази Дачи бяха високата цена и високия разход на гориво. Сега обаче румънците да му турят газова инсталация с някакви скъпоструващи системи,които имат доста противници у нас, въпреки че газовата уредба е скрита и не се вижда, и има гаранция мисля 3 години. Според таблиците разходът на гориво скача с около 2 литра при движение на газ, но въпреки това инсталацията спестява поне 6-7 лева на всеки 100 км. Въпреки по-достъпната си цена, аз лично не бих заложил на Дачия.
#22 | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 09:34
Да и ако не дай си Боже тия ксъпоструващите джадж се поврдеят, а те ще се повредят какво правим?! Айде стига с тия евтиняжи и глупости.
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:29
За какво ми е Дачия, ако ще ми излезе по-скъпо от цената си на ново!? И без това ще карам пластмасова кутия, ама на всичкото отгоре и със скъпа подръжка!? Не, мерси.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:58
Не знам как стои въпроса точно с разхода на гориво, ама знам, че цената си е наистина висока за това, което получаваш в крайна сметка.
#- | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:44
Освен, че харчи много, определено не си заслужава окачването и електрониката. Висок разход на подрържка наиситна.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:48
Цената си е висока. За същата цена или малко отгоре ще си купя много по-добър автомобил - както и да го погледнеш.
#- | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:44
Разбира се. Подръжката на това румънско чудо защо трябва да е толкова пък скъпа? Егати. Се някакви си рено...там.
#- | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:44
Не обичам високите цени на не толкова популярни марки автомобили. Това е главната причина, поради която аз не бих заложил на този модел на този производител.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:46
Тази цена не знам на какво изобщо може да им стъпе - много пари за нещо, което не е толкова качествено, предпочитам някой от конкурентните модели.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:26
Според мен най-сериозният проблем на тази кола факта, че от към безопасност адски много са се издънили! Ако не греша са на последното място на европесйките тестове за сигурност.
#23 | от Stoio Jelev | 21.09.2012 | 09:40
Не стават и това си е. Хубавото е че има много добри алтернативи на този 4х4 модел Duster , които наистина си заслужават да се похарчат за тях пари
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 15:10
По-добре Great Wall...Поне знаеш, че е евтино, а не като Duster за 38 хиляди, за които можеш да си вземеш Nissan Qashqai и да знаеш, че наистина имаш кола!
#24 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:30
Дори и да не е Great Wall, Шкодата също е много добър вариант. Ама мамалигарска кола за нищо на света никога няма да си купя.
#- | от коремного мекотело | 21.09.2012 | 14:05
Не си заслужава определено. Скъпа е, а все пак да не забравяме, че това си е Рено, дажо не много истинско а някакъв мелез.
#- | от Галена Богданка | 24.09.2012 | 11:57
Дачиа и Рено са марките който най-малко уважавам. Да не прощавам онези, които карат техни коли, но за мен това са самозвани производители.
#- | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 15:11
Аз не го харесвам този автомобил - толкова мого се е издънил на тестовете за сигурност преди известно време...а пък иначе толкова много го хвалят.
#25 | от Петър Попов | 24.09.2012 | 07:40
Общо взето кола за отбиване на номера, ако искате да все пак да си купите джип, но пък искате и да не е прекалено скъпо. Да де, ама освен че евтиното излиза скъпо винаги, това тук не е никак евтино, близо 40 хилки за тоя дрънкалник!
#26 | от riba mech | 24.09.2012 | 11:02
Определено е доста за Дачия. Аз лично не бих ги дал.
#- | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:50
Румънски да не казвам какво! Трябва да си луд да си купуш нещо подоно, като имаш предвид как му се затварят вратите само - толкова са назад за тия неща...
#27 | от Pepi Vasilev | 25.09.2012 | 09:38
Румънците и те са се помъчили да свършат нещо, но са останали само с желанието. На практика изобщо не са им се получили нещата
#- | от eye candy | 25.09.2012 | 15:04
Не ми харесва концепцията тук, както и това, че дава голям разход на гориво. Като цяло и цената не е особено добра.
#28 | от Kremena kremi | 25.09.2012 | 13:06
Така е - много лоша концепция за направата на подобен автомобил. Колкото и да се опитваха - не им се получви според мен, ама изобщо.
#- | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:39
Скъпи са, а и поддръжката е много скъпа. Всеки търси различно разбира се, но определено никой не търси кола, която не може да изхрани.
#- | от Силви Милви | 27.09.2012 | 11:48
Дачия като гледам много малко хора, карат у нас. Явно има защо - чувам, че била скъпа поддръжката и некачествена електрониката също.
#29 | от Raina Knqginq | 25.09.2012 | 14:01
Малко, ами то това за мен не е кола. Всичко й хлопа и е слабо като изпълнение.
#- | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:26
Това е като цяла лимузина, какъв 4х4 го водят. На мен не ми харесва, плюс това е скъп и поддръжката му излиза още по-скъпо
#30 | от eye candy | 25.09.2012 | 14:37
Има и вариант на лимузина. Тя е правен по проект, разработен от някакви румънски студенти.
#- | от wild child | 25.09.2012 | 14:38
Външно не ми харесва, знам че интериорът от вътре изглежда по-добро , но с това се изчерпват позитивите
#31 | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 14:50
Вместо да купувам румънска кола, то по-добре да си купя от нашите коли на Грейт Уол, които се правят в Ловеч.
#32 | от Mighty Quinn | 25.09.2012 | 14:58
Ама много ясно! Нашите поне са си наша сглобка, а не крадени идеи, както са на румънците от Рено!
#- | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:44
Първо да си оправят окачването от Дачия, да си оправят затварянето на вратите - после може и да си помисля да им разгледам останалите прожлеми по колата.
#33 | от Afo Balinov | 26.09.2012 | 09:35
Само за служебна кола, не бих рискувал на дълъг път с нея или на по-екстремн офроуд.
#34 | от Mood Indigo | 26.09.2012 | 19:24
Не е за мен тази кола. Определено не съм фен на румънско-френското съчетание.
#35 | от Tinka Tralala | 26.09.2012 | 19:43
Не ме кефи марката ама въобще. Една приятелка караше такава, започва да й дава дефекти по таблото от рано, а подръжката е скъпа.
#36 | от Една Българка | 26.09.2012 | 19:58
Един приятел караше такава преди време, но постоянно му правеше проблеми и накрая не издържа и я продаде
#- | от васко костов | 03.10.2012 | 10:58
Чичо ми имаше такава - кара я 6 месеца и я продаде - взе си някакъв хюндай, пак 4 по 4 и сега е много по-доволен.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 09:01
Скъпа и некачествен автомобил според мен. Не е най-доброто решение, когато става въпрос за 4х4.
#37 | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:06
Дее, може да си алтав, ама от коли разбираш. Май само ми се правиш на алтав, а?
#- | от средна патерица | 27.09.2012 | 13:44
Грозна, скъпа и некачествена. Определено не е моят автомобил 4х4.
#38 | от Изабела Белла | 27.09.2012 | 11:40
И аз бих се въздържал от покупка в случая. Предпочитам да си карам Тойота, най-ми е хубаво с нея
#- | от васко костов | 03.10.2012 | 10:35
Не бих си купил този модел на румънският производител на коли, най-малкото защото не мисля, че за парите си си заслужава. Трябва да е далеч по-евтин.
#39 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:23
Винаги когато видя Дачия, надъхвам бика срещу колата и той и скача и я прави на сол. Вече и бика я мрази тая марка.
#40 | от средна патерица | 27.09.2012 | 13:43
Добър външен вид и до там. Нищо друго в този автомобил не може да привлече вниманието ми, особено след като съм гледал конкурентни модели на различни производители.
#41 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:42
Не им се кефя на дачиите, въпреки огромната рекламна кампания, която този авттомобилен производител се опитва да прави от известно време насам.
#42 | от kiki amerikaneca | 29.09.2012 | 09:09
Всичко опира до личния избор на потребителя, но за себе си ще кажа че предпочитам Грейт Уол пред Дачиа. Имам си причините, но няма да ги изтъквам.
#43 | от Mighty Quinn | 29.09.2012 | 10:33
На пазара за SUV автомобили има къде-къде по-стойностни аналози на Дачиа Дъстър, стига да знаеш каво търсиш и търпение докато го намериш, но моят сувет да не се заблуждават с тази марка.
#44 | от Nora Martinova | 29.09.2012 | 10:35
Разбира се. Но и за всеки влак си има пътници. Едва ли по-ниската цена ще оправдае качеството тук според мен.
#- | от riba mech | 01.10.2012 | 14:49
Лада Нива притежава по-добре направена 4х4 система, както и ред други предимства пред тази Дачиа.
#45 | от северно сияние | 29.09.2012 | 10:38
Ахаха ти ги нахрани обаче. Ама което си е така, си е така - Дачия за мен не демонстрира нищо особено.
#- | от Vihra Chatova | 29.09.2012 | 16:47
Като се замисля сякаш наистина Нивата е много по-надеждна от Дъстър. Какво нещо само
#- | от васко костов | 03.10.2012 | 10:42
Какво ги хвалите тези Ниви, и аз няма да си купя Дачиам но и Нива не искам да карам. То по-добре да си купиш 4х4 на грейт Уол
#- | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 10:44
Ах, защо ли навремето се излъгат да си купя първия модел на дачия - на третия месец не можеше да му се затваря вратата - повече никога този производител....
#46 | от chest slava | 01.10.2012 | 09:27
Има добър външен вид, а и сега й тече активна рекламна компания. Но аз лично не бих заложила на такъв автомобил с тази марка.
#47 | от riba mech | 01.10.2012 | 14:48
аз също. Имали сме на същата марка - взе много от рано да прави проблеми и баша мия продаде докато беше време.
#- | от Lana Rey | 02.10.2012 | 15:09
Ще се замисля много сериозно и по-скоро ще взема отрицателно решение за покупката на нещо подобно, защото не съм доволен от качеството, което предлагат.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:23
Е значи си взел решение и няма да мислиш много :)
#- | от чувал чувал | 08.10.2012 | 13:59
Приятен дизайн, но слаби характеристики. Не смятам дачиите за особено надеждни коли от никоя категория
#48 | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 10:45
Тия румънци не знам кога ще се научат да правят качествени коли? Аз само лоши неща чувам за техните модели - за този най-вече.
#49 | от подут венец | 04.10.2012 | 09:45
Нищо подобно, колата си е много хубава. Имам 2 Дачии и си ги карам с кеф.
#- | от алисия божинова | 05.10.2012 | 16:47
Никога няма да се научат. То тази концепция ако не бъркам нещо, лези на френския производител Рено. Дори нямаме иновация тук.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:57
Един приятел си взе наскоро. Много искаше - купи я не на много изгодна цена, даже май на лизинг и започна да се ядосва от втория месец. Нещо се бъгна на таблото не знам още какво ми разправяше и май ще я продава...тъпо.
#50 | от Една Българка | 04.10.2012 | 10:17
Никога не съм смятал дачиите са особено надеждни. Затова не бих заложил на техните джипове колкото и интересни екстри и технологии да предлагат
#51 | от Maya Davidova | 05.10.2012 | 16:32
Излъгах се един път с една друга дачия, няма да споменавам модела, но съм на мнение, че повече няма да си купя техен модел...свършено.
#52 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:20
Това не е автомобил, това е дяволско творение. Никога не си купувайте тази прокълната кола.
#53 | от чувал чувал | 08.10.2012 | 13:58
Слабичко като изпълнение, поне според мен. Колкото и да се опитват да го рекламират, не виждам как може да се получи добър модел от това.
#54 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:54
Не, не - Дачи Дъстър, ама по-добре Ситроена в класацията. Това ми бие много на пластмаса като му разгледа човек интериора.
#55 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:37
Макар, че наскоро мернах рекламата на Дачия, която казва именно, че това е по-скоро семеен автомобил, а не 4 по 4 звяр, показвайки че вътре се събира едно 4-ленно семейство, пак не ми допадат тия коли - ако ще е семейна кола, сигурно ще е нещо немско, но не и Фолцваген, или нещо японско.
#56 | от Soul Food | 10.10.2012 | 10:40
Определено това не е подходяща кола за офроуд. Не знам за семеен, може и да е добре, но пък има доста скъпа поддръжка. Не съм фен като цяло.
#- | от Vihra Chatova | 12.10.2012 | 11:37
Само не и дачиа, моля ви се. на тази марка изобщо не ѝ е мястото тук. Вярно че правят и те СУВ модели, но са много слаби и не си заслужава
#57 | от erik adams | 10.10.2012 | 18:02
Резултати | Архив