Chevrolet
Chevrolet Captiva
0 гласа 115
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (115)

проблеми в трансмисията, окачването се появяват още преди да са направени 100 000 км., а това за кола, която струва 40 000 не е добре
#1 | от печено агнешко | 04.06.2012 | 12:34
Така е, скъпа е и харчи доста. Мой приятел кара такава и се оплаква, че харчи доста повече от посочените от производителя.
#- | от mariyna todorova | 04.06.2012 | 13:59
Хаха, е разход на гориво 8.5/100 се постига с доста въздържание от страна на водача, при което съвсе се губи удоволствието от шофирането. Да не говорим, че двигателят е доста шумен и тромав.
#- | от Божидар Тошев | 04.06.2012 | 14:02
Ооо да, на моят приятел дето има такава кола му дава и 10-та някой път като разход, все пак е офроуд машина..
#- | от крива вежда | 13.06.2012 | 10:39
Кофти, да! Дал си толкова много пари уж за нова и здрава кола, а какво се оказва в крайна сметка - нещата не изглеждат точно по този начин...
#- | от Milen Stanchev | 05.06.2012 | 10:20
Ами това е положението. Евтиното винаги излиза скъпо, а в случая това дори не е толкова евтини, колкото си мислите, особено ако си вземете дизел..
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:31
Жалко наистина - на външен вид са го докарали, ама с подобни проблеми в серийното производство - има още доста да поработят за да стигнат други южнокорейски и някои японски автомобилни производители.
#- | от Aleksis Son | 07.06.2012 | 09:00
Това е факт - като дизайн не можем да имаме кой знае какви забележки. Ще се съгласиш обаче, че спрямо цената на преките му конкоренти - това си е малко скъпо...
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:26
Цената според мен при този модел, изобщо не отговаря на качеството, което реално получаваш. Проблемите започват още след първата година.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:48
Жалко наистина, защото наливаш толкова много пари с идеята скоро да не посещаваш сервизи, а то се оказва, че не са точно така нещата.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:28
Далеч съм от мислълта, че някога ще си го купя това, че и да тръгна да се хваля с него. Като му оправят окачването...ще видим тогава пак...
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:08
Не ти трябва да им посещаваш сервизити, един приятел нали имаше - чака три седмици за някаква част за скороснтата кутия преди няколо години.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:34
Сервизната им база за мен е под всякаква критика ако трябва да бъда искрен с вас. Просто има много какво да се желае.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:46
изключително нестабилен волан, който при първата неравност на пътя започва да се тресе в ръцете на водача, а под 2000 оборота се движи все едно е на ръчна
#2 | от SloMo disco | 04.06.2012 | 12:41
Много голям минус определено!
#- | от Alena Bukva | 04.06.2012 | 12:53
Абе и да не е голям минуса все си е минус. Колата е скъпа, а това, което получаваш като качество не отговаря.
#- | от крива вежда | 13.06.2012 | 10:39
Слаба ходова част, не симпатични лизингови условия, ако нямаш възможност да си го купиш това с кеш..
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:46
Има го тоя момент с волана и то още при предишния модел и явно така и не са го отстранили за мое съжаление. Цената на модела за мен е неоправдано висока за това, което получаваш в крайна сметка.
#- | от Milen Stanchev | 05.06.2012 | 10:16
Воланът наистина е сериозен проблем, ако прави нещата, за които говорите. Това би трябвало да бъде отстранено като проблем.
#- | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:47
Лошо, явно трябва да работят още от Шевролет. Защо сако купиха марката, като не можаха да вкарат нужното качество в нея - това не мога разбера..?
#- | от Aleksis Son | 07.06.2012 | 09:01
колата е блъскана със софутери които постоянно правят някакви проблеми
#3 | от средна патерица | 04.06.2012 | 12:44
Излишните екстри винаги правят проблеми
#- | от Alena Bukva | 04.06.2012 | 12:52
Обща платформа и много общи части с моделите Opel Antara и Saturn Vue, за какво говорим... Сигурна гаранция, че ще имаш проблеми.
#- | от Жустин Бибер | 04.06.2012 | 14:03
това е риска, която се залага на много неизпробвана електроника - това отдавна им създава според мен проблеми на Шевролет. Трябва добре да помислят за отстраняване на проблемите.
#- | от Milen Stanchev | 05.06.2012 | 10:17
Аз не искам да рискувам с този модел и изобщо с този производител - писнало ми е да ви кажа да си купувам неща, от които после си патя.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:42
Южнокорейски софтуери. Други, по-слаби производители поне си плащат на известни и доказани фирми, за да им правят качествен софтуер, ама тука...
#- | от Aleksis Son | 07.06.2012 | 08:59
Прекалено много електроника и според мен в тази кола. В един момент тези неща започват да дават сериозни дефекти.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:11
Голямо, солидно возило с до седем места, доста богато серийно оборудване, багажник близо 500 литра, но пък чета, че има сравнително дълъг спирачен път, относително висок разход на гориво и известни забележки относно сигурността.
#4 | от Kalina Vicheva | 04.06.2012 | 14:13
Ама аз не си го вземам за каруца, че да има толкова много голям багажник. На мен ми трябва такова нещо за офроуд маршрути и не виждам как ще ми свърши това работа.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:23
Не мога да приема този автомобил за качествен по ред причини. Не харесвам многото пластмасови елементи, слабото окачване и грешките в бордовия.
#5 | от Milen Stanchev | 05.06.2012 | 10:15
Има да, има проблеми с окачването и на бордовия чести изписва грешки, които трябва да ходиш в сервиз да ти ги изчистват на компютъра.
#- | от крива вежда | 13.06.2012 | 10:38
Един приятел имаше за 1-2 години такова чудо и изобщо не беше довелен. Аз му казах, че за същите пари можеше да си вземе нещо много по-добро.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:27
Има го тоя момент. Аз също искам да отбележа, че и от към окачване много много не са се постарали, защото имам приятели, които се оплакват от ходовата част.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:25
Пластмасовите елементи са сякаш прекалено много в този автомобил. Един приятел имаше друг модел на Шевролет и каза, че като ходил в сервиза - му правили някакви проблеми.
#6 | от Aleksis Son | 07.06.2012 | 08:58
Шевролет са се постарали да направят един хубав и голям SUV, което е похвално. Интериорно и екстериорно колата е чудесна, двигателите са резач. И все пак и тук присъства вечния проблем за возията – по неравни повърхности пътуващите подскачат все едно се возят в задницата на селска маршрутка.
#7 | от Petyr Botev | 07.06.2012 | 12:01
Предлаганите двигатели можеха да бъдат и по-гъвкави, каросерията по-качествена, да не говорим, че опонентите на Каптива са с хилядарки по-евтини.
#8 | от LiubCho Yo | 07.06.2012 | 12:05
Конкурентите предлагам много повече като качество на екстрите за същите пари - това трябва да се има предвид.
#- | от крива вежда | 13.06.2012 | 10:37
Липсва ми на мен по-голям избор на модификации. Каптива е време да направят нещо, което си струва повече парите от това, което в момента ни предлагат
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:22
Приличен седем местен автомобил с качестевн дизелов двигател. На пръв поглед всикчо е ок – кабината е просторна, добре организирана, видимостта е добра. Но да не ви разправям колко са несгодни иначе хубавите на вид седалки.
#9 | от Христея Бакалова | 07.06.2012 | 12:08
На мен пък тъмната тапицерия много ми допадна, седалките не ми направи впечатление да са толкова несгодни, освен че облегалките са леко високи и доста плоски, а това може да създаде известен дискомфорт, особено на по-дълги разстояния.
#- | от Hara Lampi | 07.06.2012 | 12:21
Седалките са най-малкия проблем, но не дай си боже да се удариш, тая пластмаса въобще няма да те предпази
#- | от социална мрежа | 14.09.2012 | 10:18
Харесва ми изчистената визия, удобното табло с инструментите, има и достатъчно място за краката. Но за цената си това возило има недопустими кусури. Само за единия дизелов двигател, заради който толкова хвалят тази кола, няма да дам за нищо на света към 26 хил. долара, които й искат като цена.
#10 | от Mitko Peev | 07.06.2012 | 12:15
Да, като визия смело мога кажа, че им се е получило, но до там. Забележи цената - за тая цена прекие конкуренти предлагад за мен лично по-добри предложения.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:21
Слабичко изпълнение на шевролет. Заринато с пластмаса, висока цена. Един приятел има и не е особено доволен на тази етап. Поддръжката също не е евтина..
#11 | от крива вежда | 13.06.2012 | 10:37
Нали :)) И Аз така смятам. За цената си, която никак не е малка, спокойно са можели да сложат по-качествени части, да заменят пластмасата на местс с по-издръжлив материал.
#- | от empty world | 14.09.2012 | 09:19
На мен изобщо не ми допадат новите модели на Шевролет. За съжаление производителят залага на прекалено много пластмасови елементи в купето, което мен лично много ме дразни.
#12 | от empty world | 14.09.2012 | 09:17
Така е, прекалено много пластмаса! Но пък ако искаме желязно купе, Нивата е идеалното решение :)
#- | от социална мрежа | 14.09.2012 | 10:18
изобщо не ме кефи, марката е супер зле вече, пластмаса
#13 | от трендафил въжарски | 14.09.2012 | 11:41
това въобще не му е мястото тука:)))
#14 | от Митридат Египетски | 14.09.2012 | 12:13
това пластмасовото чудовище за какво е тук? смях
#15 | от Летящият Честмир | 14.09.2012 | 14:00
И аз не мога да се поема въздух от смях. Толкова много не съм се смяла от малка, когато Захари падна на главата си в пясъка в детската градина. После се оказа, че не е толкова смешно.
#- | от добра майка | 17.09.2012 | 12:38
Ти нормална ли си ма? Детето е щяло да се пребие, а ти си се хилила като разпран нерез. Каква майка си ти? Трябва да ти вземат детето на момента.
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:53
Действително материалите, качеството на изпълнението и ергономията също дават известен повод за по-сериозна критика, макар като цяло купето да е решено добре.
#- | от Radko Radev | 25.09.2012 | 10:54
Действително материалите, качеството на изпълнението и ергономията също дават известен повод за по-сериозна критика, макар като цяло купето да е решено добре.
#- | от Radko Radev | 25.09.2012 | 10:55
Ама то не може хем да е евтино, хем да е качествено. Това ако до сега не сте го разбрали, време е да си го набиете по малките мозъчета.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:01
С тази кола за малко да се пребием с мъжа ми онзи ден като се прибирахме от морето. Нещо спирачките отказаха и се нагъна, все едно е от картон.
#16 | от mind games | 17.09.2012 | 12:13
Ей, добре, че не сте се пребили, че като ги знам тия Шевролети колко са зле...
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:51
Никога няма да си купя тази кола, защото е пълна с проблеми. Двама приятели се излъгаха и само се оплакват и от електроника, и от ходова част.
#17 | от крива вежда | 17.09.2012 | 12:39
Електрониката е проблемна, окачването също. Докато не стегнат тези елементи в следващи модели, ще ме изгубват като клиент.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:24
Един преди малко ми подсвирна от такава кола. Простак, ама няма как да бъде иначе, след като кара такава кола.
#18 | от вярна жена | 17.09.2012 | 12:44
Шевролет - ах, защо ли те купих! Нали имаше такъв лаф за Москвич, ама спокойно може да се приложи и за Шевролет това. Колата издиша отвсякъде.
#19 | от Dimi Petkov | 17.09.2012 | 12:46
Че какво му е на Москвича? Едно време преди да стана бараба имах московец, железен. Още си го пазя в гаража, за да "съветвам" момчетата от отбора когато играят слабо.
#- | от педя чиляк | 18.09.2012 | 17:17
Най-новият модел от тази линия бе представен през 2010 на изложение в Париж. Гледах презентации , но сякаш имах по-големи очаквания.
#20 | от черен ястреб | 17.09.2012 | 18:38
Слабичко изпълнение на Шевролет според мен. Не виждам с какво като цяло може да ме впечатли, само малко от към дизайн, но интериорът му не ми харесва.
#- | от Kokoto Monev | 18.09.2012 | 12:44
По отношение на механика, комфорт и сигурност това возило е предлага нищо кой знае какво. Според мен Toyota RAV4 е по-удачен вариант за покупка вместо този.
#21 | от Valar Morghulis | 17.09.2012 | 18:41
Последно разбрах че цената му започва от 22 000 евро когато го пуснаха през май миналата година. Твърде много пари е. Ще изчакам да видя Тойота какво ще предложат
#22 | от задънена улица | 17.09.2012 | 18:44
Не се доверявам аз на Шевролет, каквото и да ми говорят. Марката издъхва вече и искат само пари да трупат, а от към качество - слабичко.
#23 | от sunny girl | 18.09.2012 | 08:46
Слаба работа. Онзи ден бяхме тръгнали на мач на Пирин с Панайотцвикево и закъсахме по средата на пътя. Стрелях 2 пъти по колата и продължих пеша.
#- | от педя чиляк | 18.09.2012 | 17:15
За съжаление, въпреки хубавия дизан на пръв поглед, за мен Шевролет не са мног опрактична марка и икономична. А и нищо не правят май за намаялването на вредните емисии при автомобилите си.
#24 | от brown sugar | 18.09.2012 | 09:10
Мисля, че в класацията има далече по достойни автомобили от Шевролет. За мен не става
#25 | от Ина Мезунакос | 20.09.2012 | 14:51
Обикновено при такива покупки първоначално давате по-малко пари,които последствие ви излизат през носа под формата на гориво,ремонти и поддръжка.За това по-добре доказала се машина дори и малко по-скъпа отколкото нещо с хиляди неизвестни и накрая излизащо по-скъпо+изхабени нерви и загубено време.
#26 | от blue aquamarine | 21.09.2012 | 10:15
Определено. За мен тази кола е пълна кошница. Някой са с по-високо ниво на оборудване, което донякъде прави шофирането и маневрите лесни. Но после всичко ти излиза през носа с такава кола!
#- | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:18
Пълна кошница с какво? Гъби, ягоди, боровинки? Дайте да бъдем малко по-изчерпателни, а? Какво ще кажете?
#- | от безкомпромисната кирка | 24.09.2012 | 14:50
Е, чак да го обиждаме по този начин не мисля, че за служава. Но колата е слабичко изпълнение, то и затова е толкова евтина, а поддръжката не е ...
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 13:03
Ами да, като свърши гаранцияте и нещо се окото - какво правиш? Нали ще им отидеш в оторизирания сервиз да ти вземат парите...
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:38
От много хора съм чувал и виждал в интернет как се оплакват, че им харчи поне с литър и половина повече от написаното, а и нещо не ме кефи Captivata. Скъпа е, а и харчи доста.
#27 | от Веско Кеца | 21.09.2012 | 10:16
О,да, почти всички коли на Шевролет са страшно разточителни. Високопроходимите им модели пък реализират направо осмически средни разходи гориво на месец.
#- | от ferdi mravkata | 21.09.2012 | 16:01
Занижения разход не й е най-големия проблем, за мен по-притеснителна е липсата на динамика, както и доста силното накланяне в завой. Незадоволителна стабилност за автомобил от този клас.
#- | от Слав Богомилов | 25.09.2012 | 11:00
Преди баща ми да си купи такава кола караше ford s-max, после nissan quashqai и сега втърди че шевролетът не може да им стъпи на малкия пръст. Много слаба работа.
#28 | от deja vu | 21.09.2012 | 15:55
Ооо, изобщо не можем да тръгнем да сравняваме посочените от теб модели, най-малкото защото са много по-скъпи и много по-качествени от Шевролета.
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:57
1000 пъти предпочитам да си взема някакъв форд, отколкото да се занимавам с с измислените Шерволет, които дори не съм сигурен къде ги произвеждат.
#- | от подут венец | 04.10.2012 | 09:39
Колата си има своите предимства, но по-съществените параметри показват доста слабо изпълнение. Освен това водачът излиза най-прецакан в цялата работа.
#29 | от ferdi mravkata | 21.09.2012 | 15:59
Твърде скъпо ми идва цената ѝ. Версията с 6-цилиндров агрегат достига до над 36 000 евро ! Не си заслужава
#30 | от тони сопрано | 24.09.2012 | 16:19
Ехеее, тия нормално ли са бе? Ако е 36 хиляди лева, да знаеш, че си купуваш кола с по-малко качество, ама за тия пари в евро, определено трябва да получаваш много повече.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:20
Какво я пробутвате тази стара кошница при истинските автомобили 4х4? това за нищо не става
#31 | от bezpristrastno mnenie | 24.09.2012 | 17:12
После да не ми разправят някои хора че Форд били зле. Я погледнете Шевролет на какво ниско ниво са. Много са изпаднали , горките
#32 | от нощен преследвач | 24.09.2012 | 17:33
Хюндай, Фиат и Ауди са най-добрите марки, които правят най-качествените коли. Това е моето мнение
#33 | от тони сопрано | 24.09.2012 | 17:35
Добър дизайн, достатъчно пространство, но много маломощен мотор за такова вози, тягата му също е оскъдна. Трансмисията също не работи толкова прецизно, а предавките са твърде “дълги”.
#34 | от Radko Radev | 25.09.2012 | 10:53
Базовият бензинов двигател за модела е с обем 2,4 литра и не впечатлява с динамика.
#- | от Слав Богомилов | 25.09.2012 | 11:02
Харесва ми външната линия, но като качество Шевролет отдавна сякаш се предадоха. По-скоро залагат на ниското качество, защото им излиза по-евтино. И дори зависи от модела.
#35 | от nabito oko | 25.09.2012 | 13:45
Кой ще си купи Captiva в днешно време. Той е е направен от евтина пластмаса и не става за нищо. Водят го 4х4 , но с него нямаш никакъв шанс да караш благополучно по затруднени пътища
#36 | от eye candy | 25.09.2012 | 14:24
Абе купуват си, че е по-евтина, ама си има една много стара и много правилна поговорка, че евтиното винаги излиза по-скъпо
#- | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:54
Това е полуразпаднала се ламарина на колела. Никой да не се лъже да си купува такова нещо. Ще си похарчи напразно парите
#37 | от kremena dencheva | 25.09.2012 | 14:26
Зле саи това си е. Преди много години бях по-склонен да си купя кола на Шевролет, но сега много ме светнаха че би било голяма грешка по ред причини.
#38 | от master plan | 26.09.2012 | 14:04
Ако говориш за времето на 80-те ги 90-те години на миналия век съм слонен да се съглася с теб - тогава говорехме за едно много добро качество.
#- | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:16
В този момент на криза, едва ли един такъв автомобил харчещ много, би било добър избор за джип 4 по 4 .
#39 | от Голем Капацитет | 27.09.2012 | 11:30
Шевролет, ама да е от старите шевролети, когато преди няколко десетилетия тия хора правеха едни от най-качествените коли, сега това не е така.
#40 | от Ivan Minchev | 27.09.2012 | 12:50
Такъв пластмасов шевролет (има много пластмасови елементи) не бих си купил никога. Колкото и да са го докарали на външен вид, за мен това при едно офроуд трасе ще се издъни много сериозно.
#41 | от Коста Николов | 28.09.2012 | 09:13
Тази кола има вид все едно е била създадена в Китай. Изглежда евтина купчина пластмаса и метали.
#42 | от Vicky Angelova | 28.09.2012 | 16:53
Ами не знам къде ги правят тия шевролети, не искам и да знам, че сигурно много ще ме хване яд като разбера.
#- | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:21
Защо, да не би да си купил такъв модел? Ако да, голяма грешка си направил, по-добре гледай да се отървеш от него
#- | от карибска пиратка | 09.10.2012 | 16:42
Абсолютна каруца, как са я одобрили да я пуснат в този вид не знам, но за мен това е най-зле изглеждащият Шевролет
#43 | от svetlio nikolov | 28.09.2012 | 16:56
Братовчед ми караше известно време такъв модел като служебен и ми каза че му правел постоянно проблеми.
#44 | от васко костов | 03.10.2012 | 11:05
И аз така съм чувал от хора, които са карала за определен период този модел. Не стават
#- | от карибска пиратка | 09.10.2012 | 16:41
Вуйчо ми имаше за малко такъв модел от клас 4х4 , но не остана доволен и не се задържа дълго с него.
#45 | от Valar Morghulis | 03.10.2012 | 11:06
Частите им бързо се износват и после трябва да се подменят а това понякога излиза прескъпо
#- | от карибска пиратка | 09.10.2012 | 16:40
Шерволетът не ми харесва. Много е тумбест някак си като интериор, изобщо не мога да кажа, че го харесвам. Не бих си го купил в крайна сметка.
#46 | от подут венец | 04.10.2012 | 09:35
Слабичко изпълнение от страна на Шевролет. Не съм доволен от многото пластмаса, която трябва да имитира други материали. Не се научиха, че не се правят така нещата.
#47 | от meden rudnik | 08.10.2012 | 09:18
Този Шевролет изобщо не ми допада нито на визия, нито на интериор. Има преклено много пласмасови слаби елементи, които особено при дизела дават фира.
#48 | от набръчкан мозък | 09.10.2012 | 08:43
Не ми харесва тази марка . Прекалено много ги хвалят по медии и реклами , а реално не предлагат чак толкова качествени коли
#49 | от карибска пиратка | 09.10.2012 | 16:38
Рекламите им са много напудрени и представят модела едва ли не акто съвършен, а той е доста далеч от съвършенство
#- | от голям шемет | 12.10.2012 | 11:51
Как да си го взема този шерволет, като на втората година трябва да ида и да им го върна и да го сменя, абсурдно е просто да се смята това.
#50 | от кученцето пиджи | 10.10.2012 | 09:35
Слабичко е представянето на Captiva. Може да се намерят много по-мощни и безопасни негови аналози.
#- | от голям шемет | 12.10.2012 | 11:50
Шевролет са можели да ес похвалят и с нещо по-добро. за този модел съм чувала много кофти мнения. По-добре се въздържайте да го купувате
#51 | от bezpristrastno mnenie | 12.10.2012 | 11:48
На пазара за СУВ автомобили има страшно много и значително по-добри изгодни предложения отколкото този Captiva
#52 | от голям шемет | 12.10.2012 | 11:49
Резултати | Архив