Chevrolet
Chevrolet Camaro SS Cabriolet
1858 гласа 78
ДОБАВИ КОМЕНТАР
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
КОМЕНТАРИ (78)

Доста твърдо окачване са му сложили на това Camaro SS Convertible. Не съм сигурен дали това е било най-правилния вариант за този случай? Иначе има страхотно джанти - несъмнено!
#1 | от Dimi Petkov | 16.07.2012 | 07:47
Тунинговото Camaro SS Convertible е оборудвано също с по-твърдо окачване, спортна изпускателна система и все пак 22-инчови джанти. На мен лично не ми допада тунинговия модел. Като цяло Шевролет правят доста издънки в дизайна и окачването.
#- | от Pafkata Ivanov | 16.07.2012 | 15:51
С тия големите джанти ще подрусва като каручка. Направо не ми се мисли как издържат тези американци с тази твърдата возия.
#- | от криси крисева | 23.07.2012 | 19:21
Е как - то нали са се помъчили да го докарат това на спортен модел - остава да те вози леко. Естествено, че ще му сложат по-твърдо окачване - вие какво си мислехте?
#- | от Kokoto Monev | 17.07.2012 | 09:12
И на мен ми е гронизъчк доста кабриолета на Шевролет. Сигурно защото не съм фен на марката - а и разбирам, че твърдичко вози. На фона на тази жестока конкуренция в класацията, някак си не го виждам това автомобилче, като победител.
#2 | от BornToBe Wild | 16.07.2012 | 15:32
Ако вози твърдо по-добре да си взема Опел дето се вика;)) Не си заслужава, ако има възможността да харчиш толкова пари за каруца...
#- | от malko kretenche | 16.07.2012 | 17:33
Аз също не съм голмя фен. И сервизната им база е под всякяква критика. Гледат те все едно са държавни работници по време на обедна почивка в социализма - много зле, човек!
#- | от Петър Попов | 24.07.2012 | 09:53
Някъде бях чел че била най-продаваната спортна кола в Америка, ама това за периода от 2009 до 2010. Всяко чудо за три дни.
#3 | от Pafkata Ivanov | 16.07.2012 | 15:52
Толкова. Не знам какви подобрения имат новите модели, но мен лично не ме привлича кабриото на Шевито.
#- | от malko kretenche | 16.07.2012 | 17:32
Хаха :)) Ама чакай малко, той американския шевролет, ако не се бъркам нещо, няма нищо общо с европейския. То това всъщност да не излезе, че е американско производство?
#- | от Kokoto Monev | 17.07.2012 | 09:11
Ще ме извинявате ама на това нещо като му видя интериора и просто ми се повдига. Сигурно американците не са вложили повече от за материалите в него.
#- | от Хави Петрова | 18.07.2012 | 10:43
Е, в Америка може и да е вярно. Американците са наивни и се подвеждат по блясъка и обещанията на качесвто които виждат в рекламата.
#- | от черен ястреб | 27.07.2012 | 11:14
шевролетът е плстмасов боклук
#4 | от Летящият Честмир | 16.07.2012 | 16:12
Има логика в това, което казваш. Моделите, които съм разглеждал обстойно и съм чел инфо за тях в нета - хората се оплакват от много пластмасови елементи.
#- | от Kokoto Monev | 17.07.2012 | 09:09
Някак си не ме кефи...дизайна ми е некъв ръбат, като кутия е. Иначе ми харесва предницата, типична за Шевролет макар и е леко груба
#5 | от malko kretenche | 16.07.2012 | 17:32
Междувпрочем - като му погледнеш цялостно дизайна на този шевролет - не прилича много на нито един от новите модели, които този производител предлага, поне на българския пазар.
#- | от Kokoto Monev | 17.07.2012 | 09:10
Аз като цяло не съм им фен на Шевролет. Една от техните коли - няма да казвам кой модел, ме е оставяла на пътя с един приятел, а беше само на 30 000 километра.
#- | от Kostadin Filipov | 18.07.2012 | 10:38
Слабо им е представянето на пътя на тези шевролети, а и продажната им цена е доста високи, като се добавят и последващите разходи, покупката се оскъпява значително
#- | от черен ястреб | 27.07.2012 | 11:13
Сегашната автомобили под марката "Шевролет", сякаш нямат нищо общо с тия от 90-те години на миналия век. Те нали ги продадоха - сега са към опел или нещо такова.
#6 | от Kokoto Monev | 17.07.2012 | 09:08
По-скоро Опел са към "General Motors". Американците правят едни такива врътки, че чак се чудя как им се вързаха немците в крайна сметка...
#- | от криси крисева | 23.07.2012 | 19:02
Много по-добре е според мен човек да си купи един Mercedes SL, който е горе-долу на същите пари. Ще получи повече лукс, комфорт и най-вече качество за парите си.
#- | от Павел Павелов | 27.07.2012 | 15:55
Прилича ми на консервен акутия или на някакъв въз стар модел на кола:) Нещо не ми допада кабриолета на Шевролет.
#7 | от La Bicha | 17.07.2012 | 10:34
Като дизайн бива, но като техника е наистина доста остарял. Използват още елементи от 90-те години, което не е никак добре за един модерен автомобил.
#- | от Dido Goranov | 20.07.2012 | 17:27
Хахах, хареса ми твоето сравнение. Ако ме питаш, аз нищо не харесвам което на марката Шевролет, не само кабриолетите
#- | от Katrin Velinova | 30.07.2012 | 16:54
Мани ги тия измислените шевролети! Изобщо не знам какво им харесват толкова много на тях? Нито е еврит като цена, нито балансира цената с някакво кой знае какво качество.
#8 | от Kostadin Filipov | 18.07.2012 | 10:38
Американците си ги обичат и са луди по тях. В България са единици хората които си ги купуват. Моделите на немските производители са много по-добре направени.
#- | от Хави Петрова | 18.07.2012 | 10:42
Мен също не ме кефят. Раздрънкват им се купетата на 3-тата 4-тата година. А пък кабриолети кога се научиха да правят - това вече е още по-отделен въпрос.
#- | от Петър Попов | 24.07.2012 | 09:51
Правят ги в Сащ, но качеството им не е толкова добро, както на един европейски кабриолет. Двигателя е огромен и гори страшно много бензин.
#9 | от Хави Петрова | 18.07.2012 | 10:41
Малко по-добри са от редица автомобилни марки, но не могат да се мерят с колите на немските производители
#- | от черен ястреб | 27.07.2012 | 11:11
Те с тях дори и модели в Сащ не могат да се мерят. Просто изостават от към интериора и техниката. Използват все още доста стари детайли, които правят автомобила да изглежда стар.
#- | от Павел Павелов | 27.07.2012 | 15:52
Американците кога ли най-накрая ще разберат, че само с външен вид и яки джанти не става? Трябва техниката да е модерна, както и интериора. Двигателя е с доста стара технология и консумира доста количество гориво, а вътрешното пространство не е достатъчно според мен.
#10 | от Dido Goranov | 20.07.2012 | 17:26
Слабички са им елементите по окачването. Един приятел пък се оплаква от сервиза им. Така, че аз лично не бих го предпочел за мене си този модел.
#11 | от Петър Попов | 24.07.2012 | 09:49
Под всякаква критика е просто. Американците може и да имат хубави пътища, където е цяла сензация да видиш дупка, но тук ги имаме в изобилие и много лесно се разбиват носачите и биалетите, а те са цифра и се доставят с поръчка от щатите.
#- | от Орлин Ставрев | 24.07.2012 | 11:02
Доста слаби характеристики , наистина. А и тази космическа цена, направо не знам кой ги купува. Американците произвеждат боклуци, но ги предлагат в луксозни опаковки
#- | от Katrin Velinova | 30.07.2012 | 16:52
Така е, Шевролет винаги са били слабички от към подръжка ... Скъпо и постоянно го правиш!
#- | от Алина Стефанова | 09.08.2012 | 14:56
Не се доверявам аз на Шевролет. Преди години баща ми имаше техен модел кабриолет, но му правеше много проблеми и го продаде
#12 | от Зимен хребет | 27.07.2012 | 11:06
Електрическия гюрук се прецаква доста често и там решение няма. Трябва да купувате нов, а с ремонта цената отива на няколко хиляди лева.
#- | от Павел Павелов | 27.07.2012 | 15:51
Некачествен и крайно разточителен автомобил каквито се оказват повечето коли на Шевролет.
#13 | от северно сияние | 27.07.2012 | 11:07
Колкото и напреднала страна да са американците оше не могат да се научат как се правят хубави коли. немското качество си остава най-добро за мен
#14 | от черен ястреб | 27.07.2012 | 11:08
Мнооого грозни и ръбати. Не ме кефят много, както и Шевролетите.
#- | от Lana Rey | 30.07.2012 | 13:34
Виждам че доминират отрицателните мнения, което ма пълно нормално. Повечето коли на Шевролет просто не си заслужават парите.
#15 | от черен ястреб | 27.07.2012 | 11:37
Да, нормално е, защото си заслужиха негативизма. Малките им модели са под всякаква критика, а големите са скъпи за подръжка и много лакоми.
#- | от Павел Павелов | 27.07.2012 | 15:50
Шевролет си развалиха много качеството в последно време. Особено в Европа продават такива ментаци като Авео и Спарк, които за мен са корейски автомобили с емблема на Шеви.
#16 | от Павел Павелов | 27.07.2012 | 15:49
Не ми харесва външно. Няма вид на кола - или по-скоро все едно е от 90-те години на миналия век.
#17 | от Lana Rey | 30.07.2012 | 13:34
На мен не ми харесва марката. Изпитвам предубеждения към качеството на американските коли. Намирам ги за прекалено "напудрени" като визия и реклама.
#- | от Katrin Velinova | 30.07.2012 | 16:51
И аз съм така, Никога не съм бил фен на Шевролет.
#- | от Prava Letva | 31.07.2012 | 14:53
Има много по-добри - като визия, цена и качество от този!
#18 | от yasen peev | 30.07.2012 | 16:43
Ооо, 100% който търси ще намери кабриолети с много по-добри характеристики и дизайн. за цената също - има по-евтини модели . Американците винаги много се изхвърлят с цената.
#- | от Katrin Velinova | 30.07.2012 | 16:56
Има много по-добри даже и като цена, дизайн и възможности. Оставете ги да си ги карат в САЩ, не са подходящи за нашите пътища.
#- | от deja vu | 31.07.2012 | 15:08
Само не и Шевролет. не иска да чувам за властните американски корпорации, които искат да владеят целия свят ио да смучат пари от всички.
#19 | от Katrin Velinova | 30.07.2012 | 16:49
Тракаща машина, грозна и неикономична. Не, мерси.
#- | от flock oFsheeps | 31.07.2012 | 14:29
Горзночък, американски и чуплив - не мерси. Не бих гласувал за този кабриолет
#20 | от Prava Letva | 31.07.2012 | 14:53
Винаги съм подминавал колите на шевролет. Дразни ме тяхната претенциозна американска визия
#21 | от deja vu | 31.07.2012 | 15:07
Има такова нещо наистина. Щом са американски все едно Господ ги е правил. В повечето случаи се оказват много дефектни
#- | от Nora Martinova | 01.08.2012 | 14:50
шевролет отдавна не 4е оня шевролет от едно време, а жалко подобие, язък за външния вид
#22 | от Камък Врачански | 01.08.2012 | 12:06
Забелязал съм, че с теб трябва винаги да има по един преводач, за да се разбира за какво говориш
#- | от свинска конференция | 10.08.2012 | 13:18
купиха ги и вече не стават
#23 | от Елемаг Електриков | 01.08.2012 | 12:57
Кой ги е купил и какво не става?
#- | от свинска конференция | 02.08.2012 | 13:11
шевролета отдавна не става
#24 | от траян тодоров | 01.08.2012 | 13:57
Твърде скъпа кола, разходва много гориво и не е съобразена с повечето екологични стандарти.
#25 | от отминало бъдеще | 01.08.2012 | 14:48
Много скъпа пък аз лично за Шевролет много много не виждам смисъл да се дават много пари...Некачествени автомобили са
#26 | от Нина Лалова | 02.08.2012 | 14:31
Шевролета е доста грозен и некачествен. Сигурно лапа и много бензичне...
#27 | от Ина Мезунакос | 03.08.2012 | 16:33
Грозноват, ръбест и некачествен. Освен това всички знаем, че американските автомобили обичат да си гълтат повече бензин
#28 | от Kremena kremi | 06.08.2012 | 11:31
Така е. Доста е скъпа на всичкот отгоре и не виждам защо?! Защото гори много или защото поддръжката й е доста скъпа?!
#- | от nabito oko | 06.08.2012 | 13:03
Горзен, чуплив и неикономичен. Не ме кефи кабриолета на Шевролет ама никак даже
#29 | от rozov lak | 08.08.2012 | 09:33
И на мен не ми харесва като дизайн. Какви са тия ръбоати решения не знам...Не е много готин
#30 | от Vihra Chatova | 08.08.2012 | 09:55
Скъпа, незнайно защо, харчи много и се чупи лесно. Не си заслужава...
#31 | от Бони бон | 08.08.2012 | 10:28
Те американските обичат да полапват бенз:) Точно сега не бих си купила тяхна кола;))
#- | от Prava Letva | 09.08.2012 | 14:38
Да си купиш американска кола на тези цени на горивата си е чисто самоубийство
#- | от свинска конференция | 10.08.2012 | 13:17
За пръв път чувам и виждам такъв модел...Изглежда доста грозен и ръбест!
#32 | от Prava Letva | 09.08.2012 | 14:38
Така изглежда, защото е американски :)
#- | от свинска конференция | 10.08.2012 | 13:16
Доста старичък ми изглжеда модела. Не мисля, че си заслужава вниманието....
#33 | от Алина Стефанова | 09.08.2012 | 14:55
Не ми допада. Изобщо не става за тази класация.
#34 | от blue aquamarine | 10.08.2012 | 13:51
Става, само че ако се намира на последно място
#- | от митко щеката | 13.08.2012 | 18:47
Не, не не става тоя Шевролет. Като стара каруца, която постоянно се чупи!
#35 | от Александър Лютков | 10.08.2012 | 14:04
Не ми харесва както външния вид така и качеството. Като цяло Шевролет са кофти марка според мен...
#36 | от Tinka Tralala | 13.08.2012 | 12:31
Неприятен автомобил, неиздържан стилово и доста некачествен. Шевролет обичат да правят грубовати модели, което за мен не е красиво нито пък практично.
#37 | от Лили Добромирова | 13.08.2012 | 14:20
Явно американския пазар не е толкова предирчив откъм дизайн
#- | от митко щеката | 13.08.2012 | 18:47
Резултати | Архив